Tulin juuri 0-ultrasta ja nyt on ensimmäinen Puregon pistetty. Pistäminen ei ollut niin paha mitä ajatttelin.
Täytyy kyllä sanoa, että ainakin mulla on älytön vaikutus omaan fiilikseen sillä millainen lääkäri on.
Väestöliitolla oli ihana lääkäri. Eka kerralla julkisella vähän tyly lääkäri ja siitä jäi vähän epävarma olo kaiken suhteen. Nyt tänään julkisella aivan ihana lääkäri. Kertoi asoista kunnolla tuntui siltä etten ole "liukuhihnalla". Piti oikein pois lähtiessä sanoa että oot kyllä ihana lääkäri. :)
Harmi vaan, että ensi viikolla on sitten kuulemma taas joku mulle uusi lääkäri.
Jos oikein ymmärsin, niin ultrassa näkyi 15 rakkulaa. Vissiin on aika monta kun lääkäri sanoi, että vähän viitteitä monirakkulaisuuteen mutta ei kuitenkaan. Ultrassa näytti kuulemma siltä miltä pitääkin limakalvo ok ja munasarjojen hormoonitointa pysähtynyt. Kehaisi vielä, että munasarjat ovat kuulemma kuin parikymppisellä.
Eli onko mulla nyt se riski että jos ja kun puntio päästään tekemään ei tuoresiirtoa voi välttis tehdä?! Kaikkea mahdollista ressiä ja negaa pyörii heti mielessä..

Saatan käyttää edelleen vähän vääriä sanoja/termejä edelleen..tulee niin paljon uutta asiaa.

Eka kertaa lääkäri kommentoi nyt myös aikaista ovistani. Ovisplussa on tullut usein jo kp 10-11. Tuumasi, että tässä(kin) voisi olla syy lapsettomuuteen. Onko kenelläkään kokemusta?