Huh mitä piinaa Blancalla! Ainakin hcg nousee hyvin. Jaksamista seuraavan ultran odotteluun - eikös sitten jo pitäisi varmistua, että kaikki on hyvin? Peukut ja varpaat on täällä puolestanne pystyssä!!!
Nennullahan on lupaavan kuulosta :)
Tonttumuorille tsemppiä limiksen kanssa. Aika samoissa sitten piinaillaan kun mulla siirto (toivottavasti) 10.5.
Elsakoolle tsemppiä siirtoon. Kyllä se aina jännittää.
Iinalle tervetuloa ja tsemppiä tulevaan PASiin.
Ootko Liljatar kokeillut kookosöljyä? Siis ihan kasvoihin, miksei sisäisestikin
Toivottavasti se Vastavirran ovisplussa sieltä ilmaantuu. Mulla follit kasvaa aika tasaseen tahtiin, mutta esim. mun kaverilla ottaa aina ihan ihme spurtteja, ni lääkärit oli aina ihmeissään.
Oma olo on aika tukala tällä hetkellä. Eilen pistetyt irrotuspiikit ei oo ainakaan vielä auttaneet, aiheuttaneet vaan (tuttua) pahoinvointia. Meinas yrjö tulla aamusta... Mä siis oksensin ekan koko raskausajan ja siitä keskenmenneestäkin kerkesin jo oksennella (vaikke pitkälle päästykään). Ei siis tullu yllätyksenä, mutta ärsyttää voida pahoin ilman "hyvää syytä" (=raskaus)
. Jostain syystä mua myös jännittää se punktio IHAN sikana! En saanu ees viime yönä nukuttua. Mitenköhän käy ens yön kanssa? Sitä jotenkin niin tuudittautuu siihen, että viimeksi punktio oli kivuton, olo sen jälkeen hyvä, neljä blastoa saatiin ja tuoresiirrosta plussa, että nytkin täytyy mennä samoin. Vaikka sitä samalla tietää, että ei varmana mee... Että jos kaikki meneekin nyt päin per*että?!
Viimeksi olin vielä kotona ja olo tosiaan hyvä (ehkä osin siksi, että olin kotona?) ja nyt oon miettiny, että pitääkö ottaa punktion jälkeen saikkua vai ei. Tyhmä sitten olla poissa jos olo onkin hyvä, mutta jos olo onkin maanantaina vielä kurja? Joudun perjantaina olemaan jo töistä poissa (mitähän lääkärintodistuksessa mahtaa lukea?!?), joten en voi olla sitten maanantaina poissa ilman todistusta. Ehkä lääkärillä on joku hyvä vastaus tähän(kin) asiaan. Voi että, kun jännittää!!! Ootteko te muut olleet töissä vai poissa?