Onpas taas tullut paljon tekstiä :D! En oo jaksanu kirjotella kun jostain syystä foorumi kiukuttelee mulla.
Kosmokselle ja Blancalle ainakin onnittelut jos en ole jo onnitellut! Toivottavasti Blancalla kaikki on kuitenkin hyvin!!!
Mulla on ollu Menopur aluksi vaan 75 mutta tämä johtunee tuosta Elonvasta. Lopuksi annos ollut 300.
Ymmärsinkö oikein, että vuodenvaihteessa Katjusha alkaa yrittämään pikkusisarusta? Ihanaa!
Mä kysyin kanssa yksityisellä kahdesta blastosta niin vastaus oli melkosen jyrkkä ei.
Lääkkeellisistä PASseista en osaa sanoa mitään.
MiuMaulle onnea alkavaan IVFään.
Liljatarelle menestyksekästä piinailua.
Rivelle mukavaa kesätaukoa. Kävisiköhän teille tuo Inofolic? Saa apteekista ilman reseptiä (muistaakseni n 65 e/kk satsi). Pitäisi parantaa munasolujen laatua.
Todella kurja tilanne anniele! Jaksamisia todella kurjan tilanteen kanssa!
Pitkäänpä olette Sofiask joutuneet odottelemaan. Toivottavasti hoito päästiin aloittamaan vapusta huolimatta.
Klexanen pistely on itselle tuttua (synnytyksen jälkeen). Onneksi helppo pistettävä. Toki ikävää, että Tonttumuorilla alkaa olla noita lääkkeitä käytössä aika "hyvä setti".
Nennulle onnittelut hyvistä icsi-tuloksista. Menestyksekästä piinailua! Toivottavasti ummetus helpottaa.
Heliosille mukavaa siirtoa perjantaina :). Onneksi polyyppi oli väärä hälytys. Toivotaan, että huuhtelu ja hatching auttaa!
Kyfi ehkä saikin jo vastauksen, mutta mulla PASeissa tukihoito alotettu niin, että tukihoidon 5. päivä on ollut siirtopäivä (5 päiväiselle blastolle).
Elsakoolle hyvää siirtoa huomiselle :). Menestyksekästä piinaulua!
Vastavirralle tsemppiä oviksen kanssa. Voisi toivoa noista viivoista, että menee torstaille. Tosin itselläni se kyllä sitten tosi nopeestikin tummuu se viiva.
Eilen oli toinen vasteultra ja hyvälle näyttää. Lääkäri laski ainakin 17 follia, mutta epäili niitä lymyävän vielä piilossa lisää. Varsinkin vasen munasarja oli jotenkin "noussut ylös" ja oli tosi vaikeasti ultrattavissa (ja teki hiton kipeetä!). Tasakokoisia olivat (suurin osa eilen 15-17 mm) ja perjantaina on punktio. Keskiviikkona sitten tuoresiirto. Olo oli jo eilen aika tukala, mitä en joulukuusta muista ollenkaan.
Tänään illalla onneksi irrotuspiikit niin varmaan sen jälkeen helpottaa. Pikkasen jännittää se punktio kun viimeksi oli niin helppo, että oliko vaan sattumaa :D. Ja tietty sekin, että onko Inofolic ym auttanu ja saadaanko kuinka monta ja ja... No, kyllä te tiedätte
Hieman myös jännittää se, että ollaan lähdössä perjantaina punktion jälkeen heti mökille. Olo oli viimeksi ihan normaali heti, mutta kun eihän näistä aina tiedä... Ja joulukuussa olin vielä kotona ja nyt töissä, että tarviiko sitä sairaslomaa vai ei. Liikaa ajatuksia taas pienessä pääkopassa :D