IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Giselle! Ihana kuulla että kaikki hyvin!

Piinaajille tsemiä kovasti! ..teidän testauksia odotellessa ;)

Luontaistuotteista kun on ollu puhetta, niin raskaana niitä ei kai suositella, koska niitä ei kaikkia ole välttämättä tutkittu ja voivat sisältää epäpuhtauksia. Itsellä vähä ristiriitanen olo kun ei nuo synteettisetkään taida joidenkin lähteiden mukaan olla hyviä, mutta ne on ainakin tutkitumpia, niimpä syön apteekin tuotteita. Luulis kyllä tietty tuollasen raskausajalle tarkotetun tuotteen olevan turvallinen luontaistuotteenakin, olikohan se mannaharilla käytössä..

Terkkuja ja tsemppejä kaikille muillekki!

Tipu 11+5

Onnea Giselle!!! <3 :)

Vastavirrassa, toivotaan, että se siitä lähtis toinenkin viiva testeihin piirtymään. :) itse sain ekan plussan pp7.

Blanca, kiva että siirto onnistui hyvin. Nyt vaan rentoudut siellä.. :)
Tarrasukkia pikkuiselle matkaan! <3

Muurahainen ja pikkuinen 30+1

plussatuulia kaikille piinailijoille!

miten muilla on alkanu menkat punktion jälkeen,jos siirtoon ei olla päästy? onks tää ihan normaalia kun mulla alko tänään tuhruttaan ja vasta kp23 menossa :o (norm 30-32)

Giselle onnea! Tuo eka ultra oli kyllä ihan kauheen jännittävä.

Alkion kyytiin saaneille kovasti tarrasukkia! Ja punktioon menijöille paljo hyviä munasoluja. Ja itseään piikitteleville tsemppiä. Täällä on niin paljon uusia etten muista nimimerkkejä.. plussatkaa kaikki ketju tyhjäksi!

Vastavirrassa ja Blanca plussatuulia!! Puuh!!

Hitsit murkku kun olet jo pitkällä!! :O Ihanaa <3

0 ultra tänään. Kaikki oli niin kuin pitää, eli hiljasta oli. Menopur 150 alkais torstaina. Siihen asti synarelaa 2x2 päivässä. Torstaista eteenpäin 2x1. Menopuria ei olekaan ollut vielä käytössä. Gonalilla on menty ennen. Nyt alkaa kevyt jännitys nostaan päätään. Toivottavasti tämä olisi viimeinen hoito!!

Onnea Giselle, ihanaa :happy: Tsemppiä piinailijoille! Testejä kehiin :happy090

Mä olin vkonloppuna jo hieman toiveikas, että josko olis luomuplussa pyörähtänyt, kun oli niin nuutunut olo, mutta taisi olla ihan vaan univelkaa :finger004g

Selina ihan normaalilta kuulostaa. Itsellä alkanut tuhruttelut noin 12 pvää punktiosta. Mikäs kp sulla oli punktio?

Onnea piinailijoille ja pitkää pinnaa!

Onko kenelläkään muulla kokemusta tämmöisestä: Mulla nyt eka kierto ivf:n jälkeen ja ovulaatiosta alkaen jo useamman päivän ajan tullut tuhruvuotoa?! Alkoi siis reilu vrk ovisplussasta ja jatkuu edelleen. Ihan outoa... kyllä mulla aina ennen menkkoja tuhruttaa pari päivää ja joskus on tullu tuhrua ovispäivänäkin, mutta ei se koskaan ole jatkunu.

Tsempit kaikille piinailijoille!
Onko kukaan muu valmistautumassa punktioon viä tällä viikolla? Mua jännittää torstai jo tosi paljon ja nyt alko jännittään se tuleva siirtokin kun täältä luin kauhutarinoita, mä olin luulle et se ois verrattavissa inssiin ja se on ollu mulla suht kivuton kun on 3 kertaa tehty.
Just pistin viimeset gonalit ja huomenna viä aamusta jarru ja illalla ovitrelle joka ilmeisesti irrottaa? Olo on aika turvonnu ja tänään jouduin töissäkin oleen omilla housuilla ku ei työhousut menny kiinni.

Auringonkukka, saatko ite ultrailtua ittees??

Vauvaton mulla on ollut 2 kertaa punktio. Aina sitä jännittää ja kivaa se ei ole mutta lääkkeet on hyvät ja sulla on pää ihan sekasin siinä. Punktio on usein ohi 10-15 min. Itse psyykkasin itseni niin että näillä hoidoilla mä olen valmis synnyttämäänkin niin punktio on pakko kestää. :wink siirto on ollut ihan peace of cake. Ei kivaa mutta sekin nopeesti ohi. Mä vertaisin sitä Papa kokeeseen joka vähän venyy.
Tietty jokainen kokee nämä omalla tavalla ja ihan varmasti jollakin nämä molemmat on vaikeita. Älä turhaan kuitenkaan etukäteen maalaa kauhukuvia. Uskon että kaikki menee sulla hyvin. :happy::Heartblue

Mulla on siinä sellanen ongelma että oon tosi kipuherkkä tuolta alhaalta. Aiemmin ei ollu mitään, mutta muutama vuosi takaperin papassa tapahtu jotain ja siitä asti on ollu tuskaa kaikki mitä tonne alas on tehty. Ja koska ei sitä kipua kestä ni alkaa paikat kramppaan ja se sitten taas vaikeuttaa lääkärin työtä. Sen takia se aukiolotutkimuskin jouduttiin loppupeleissä tekeen toimenpidehuoneessa kunnon lääkkeillä.
Pelkään siis sitä että en saa kunnon lääkitystä ja se kipu yltyy sietämättömäks, vähän myös säälin tota miestäni joka joutuu oleen mukana ja saa sit mun kiukut niskaansa jos joku menee pieleen tai oon kipee sen jälkeen.

kaakao: mulla oli punktio kp13 eli varmaan sit ihan normaaliin aikaan alko :woot: tuli vaan vähän puskista kun aina tullu vasta kp30 ja nyt kierron pituudeks tuli 22 päivää.. mitenköhän seuraavat menkat sitte tulee..o_O

Giselle, onnea ultran johdosta ja Blancalle tsemppiä kyytiläiselle!

Mulla alkoi tuhruttaa lauantaina ja sunnuntaina lopetin luget. Eilen illalla alkoi kunnon vuoto. Tänään soittivat klinikalta eilisestä hcg-verikokeesta (joka meillä muuten otetaan pp14 siirrosta, ollaan julkisella) se oli nega kuten arvasinkin.

PAS tehdään seuraavassa kierrossa joten jään taustailemaan siihen saakka.

Tsemppiä kaikille eri vaiheissa oleville!

Takaisin