Katjusha
Kunnioitettu kommentaattori
Liljatar, toivotaan, että teidänkin kohdalla taika tehoaa nopeasti. Meissä vastikään synnyttäneissä on ääripäät esillä: eräällä lähti ekasta IVF:stä vauva tulemaan, ja maaliin asti siitä (taustalla 12 pakollista inssiä eli vuoden yritys naisparina). Omalla kohdalla vaati 3 IVF:ää omista tarpeista ja kolmannella luovutetuista munasoluista sitten tärppäsi pysyvästi ja tyttö on sylissä (eli 6. IVF-kierros).
Siinä dokkarissa ei puhuttu nähdäkseni paljon mitään, että moneenko alkionsiirtoon piti mennä. 5 IVF.ää voi tarkoittaa viittä siirtoa tai vaikka 15-20 alkionsiirtoa eli todellista raskautumisyritystä, riippuen metodista.
Siinä dokkarissa ei puhuttu nähdäkseni paljon mitään, että moneenko alkionsiirtoon piti mennä. 5 IVF.ää voi tarkoittaa viittä siirtoa tai vaikka 15-20 alkionsiirtoa eli todellista raskautumisyritystä, riippuen metodista.
Tulin juuri kotiin viikonloppureissusta. Mieli sukeltanut melko syvissä vesissä välillä ja enkä enää pystynyt olla tekemättä testiä. Ensin uitin liuskan, johon piirtyi hentoinen viiva. En uskonut, joten oli sitten pakko uittaa samantien ainoa Clearbluen testikin. Tänään siis pp8 ja parin tunnin pidätyksellä. Taidan lähteä tyhjentämään apteekin raskaustestihyllyä 

Eikös se ultra oo just johtofollin tilanteen tsekkausta varten. (En tiedä onko yhtään sama asia, mutta koska mulla on PCOS ja paljon pieniä folleja, niin johtofolli ei valikoidu ja saan aina vaan hailuroita viivoja ovistesteihin.) Voimia ja tsemppiä! 

Tuntuu jotenkin todella epätodeliselta edelleen. On sellainen olo "Häh, muako täällä onnitellaan? Voiko tämä oikeasti nyt tapahtua?" Aamullinen testi näytti kutakuinkin samanmoiselta. Eipä se varmaan alle kahdessatoista tunnissa ihan ennätä muuttua
Tiistainahan se vasta mun virallinen testipäivä on... Huomenna yritän palailla parin viikon sairausloman jälkeen takaisin töihin. Saa nähdä miten käy, kun ei noi keuhkot nyt edelleenkään aivan parhaassa kunnossa ole, kun tuppaa edelleen olemaan tuo astmakohtausherkkyys on aika alhainen. En tiedä miten nämä hormoonit asiaan vaikuttaa? Lääkäriaika työterveyteen on onneksi heti aamupäivällä, joten hän arvioikoon keuhkojen tilannetta ja mun työkuntoa. Ensisijaisen tärkeää on nyt kuitenkin saada pidettyä hapetushyvänä. Kauhulla odotan taas katupölyaikaa 
Voimia sinulle kovasti!!!