Onpas paljon viestejä tullu
!
Enpäs ollu tajunnukaan, että meillä on Toiveikas näin samanlaiset tilanteet. Ovitrelle on kyllä tosi kiva - mäkään en saa siitä mitään oireita.
Mä en muuten tiedäkään, miten meidän alkiot on pakastettu. Oiskohan vaan yksinään kun on blastoja ja oon ehdottomasti kahden siirtämistä vastaan (kun on ennestään tämä yksi lapsi). Tiedän kyllä useammankin varsinkin varttuneemman jolle on siirretty kaksi ja suurimmalla osalla näistä on kuitenkin "vain" yksi lapsi. Oiskohan yhdellä ne tuplat kuitenkin? Meillä ainakin maanantaina otetaan alkio sulamaan ja siirretään, mutta en tiedä johtuuko siitä että on blasto? Vai siitä, että on maanantai :D
Kattika - mäki otin maanantain siirtovapaata :D. Jospas se ois nyt onnistumisen tae
Muuten sulla on kyllä nyt ollut kaikkea ylimäärästä hankaluutta.Onneksi asiat käänty parhain päin.
Tsemppiä kyllä kaikille, joilla hoidot venyy syystä tai toisesta. Mä olin jo ihan hermoraunio kun odottelin keskenmenon jälkeen sitä seuraavaa kiertoa - saati sitten jos olisi pitänyt monta kuukautta odottaa. Huh huh! Mä ainakaan en osannu rentoutua yhtään...
Mä en ole töissä kertonut hoidoista mitään. Ei vaan meidän työyhteisöön sopisi. Enkä kyllä jaksaisi käydä "läpi" hoitoja työkavereiden kanssa. Yksi ystäväni tietää näistä hoidoista nyt ja toiselle oon valehdellu, että ne on tauolla. En vaan jaksanu tälle toiselle tilittää missä mennään ja miltä tuntuu kun hän koko ajan kyseli, että joko oot testannu, onko oireita jne jne.
Epätoivolle, toiveikkaalle, Juntturalle ja diabolicatille ainakin positiivisia piinailuja! Unohtukos joku..?
Todella kurja tilanne anniele ja Shehe. Jaksamista!
Mulle sanottiin, että raskaus lasketaan niin, että punktio on 2+0 eli PASseissa siirtopäivä on 2+5 (blasto). Kuukautisista ei voi IVFssä laskea (tosi harvoin täsmää). Se ois meikäläisellä näin ajateltuna sitten 2+1 vaikka alkio on vielä umpijäässä :D
Tipu & testi = jännää!