Voi mahoton.. Oon tippunu kärryiltä, niin paljon tapahtumia ja viestejä
Mutta onnea kaikille siirron saaneille, ja lujat liimat pienokaisille
nythän meitä piinistelijöitä on sitte aika kööri :) ..minä, toiveikas, junttura, diabolicat, epätoivo.. kenet oon unohtanu?
Anniele, pahoittelut! On varmasti paska fiilis, ei nää hoidot nii herkkua oo ja sitte ei saakaan kyytiin mitään! Voimia! Ja onnea uuteen yritykseen, paremmalla menestyksellä sitten
Kyfi, thanks for sharing your story, it gives hope for us whos still trying
I hope you all good and im happy for you!
Ihan mahtavaa Nennu ku saatte vielä jatkaa hoitoja! Tosiaan jää turhat paineet pois kolmannesta hoidosta! Tsemiä odotteluun!
Rivellekki tsemit odotteluun! Toivottavasti aika menee nopsaan :)
Ja Kattikalle tsemiä sinne vastoinkäymisten keskelle! Ja niistä viis, nyt kaikki onnet ja toiveet kehiin! Kiva että oot jo paremmalla fiilikselläki
Nii ja Elsakoollekki nopiaa ajankulua
Täälä pp6, [ja 3+1 :) ]..me muuten saatiin klinikalta lappu jossa oli laskettu aika, ja tosiaan hedelmöityspäivästä laskettu +2vko. Ja joo vähä vaihtelee nuo hiv ja hepatiityinäytteiden ottovälit.. Meille oulussa sanottiin viimeviikolla et 18kk, ja meillä on se aika kohta täysi eli 1,5 vuotta..
Täälä olo ihan jees.. Sitä outoa makua ei enää tunnu, vähä etoo välillä mut vatsakivut ym vähentyny. Välillä viluttelee mutta nii se tekee muutenki. Täällä matkustelen turkuun ystävien luo, kiva vaihtaa vähä maisemaa ja saa muuta ajateltavaa! Huomenna teen sitte ekan testin, jännittää ihsn sikana!