IVF/ICSI kokemuksia

Vastavirrassa; sanoisin että eilen oli kp1. Tsemppiä ekaan hoitoon :)

Nennu: voi perä..ei nyt vielä kuitenkaan luovuta toivosta. Aikaiset pp:t menossa ja jossain muussa ketjussa jollain testit temppuili samalla tavalla..toivotaan että plussa tulee vielä :)
 
Eilen piikitin ekaa kertaa Gonal-F:ää. Tänään on koko päivän ollut huono olo, päätä särkenyt ym. Mahtaako johtua siitä Gonalista, yön kuitenkin nukuin kohtuullisen hyvin (edellisenä yönä en niinkään, heräsin joskus puoli neljältä enkä saanu enää unta).
 
Voi hyvinkin johtua Gonalista, Diabolicat. Varsinkin kun ekoja kertoja piikittää niin keho saattaa ihmetellä että mitäs ihmettä..toivottavasti olot helpottuvat :)
 
Diabolicat: kuulostaa tutulta :sad001 Itse olen niin herkkis, että voin suoraan aloittaa aina lukemaan haittavaikutuslistan, että "jahas, mitäs mulle olis tällä kertaa luvassa?" :hilarious: Minkälaisella annoksella aloitit pistämisen? Itse kärsin Gonalia pistellessäni myös jatkuvasta päänsärystä, unettomuudesta (nukahdin huonosti ja heräsin hullun aikaisin), huonovointisuudesta ja sen aiheuttamasta ruokahaluttomuudesta. Kp 9 illalla Gonalin pistämisen jälkeen sain erittäin rajun pahoinvointikohtauksen. Lopulta vesikään ei pysynyt sisällä :hungover: Tuon rajun pahoinvointikohtauksen vuoksi lääkäri alkoi pelkäämään mun voinnin romahtamista (ts. hyperiä) ja vaihtoi irrotuspiikin aiemmin suunnitellusta Pregnylistä Gonapeptyliksi, jonka pistin kp11. Kannattaa huolehtia alusta alkaen hyvin nesteytyksestä ja erityisesti suoloista. Se vähentää huonoa oloa ja hyperin vaaraa. Mulle lääkäri toitotti, että aivan sama syötkö mitään, kunhan juot ja saat suoloja. Ja taisi lisätä, että juo ihan mitä tahansa mikä menee alas :hilarious:
 
Mullakin on gonal lääkkeenä, mutta ei oo tullu onneks mitään isompia haittavaikutuksia. Annostus on 125 yksikköä / päivä.
 
Tänä aamuna uni loppui 4:40 alavatsalla tuntuvaan kipuun. R-testi tyhjä :sad001 Kirves jysähti kaivoon kerta heitolla. Eiköhän se vuotokin sieltä muutaman päivän sisään ala...

Janel pp10
 
Täällä nega. Sekä pc että One stepillä. Tais ne haamut jäädä vain parin päivän haamuiksi.
Tekis mieli luovuttaa. Tämä tarkoittaa että meillä alkaisi uusi icsi. Viimeinen. Pitäisiköhän meidän kysyä niistä lahjasiittiöistä?

Pp10
 
Eikä Nennu :sad001 Isot pahoittelut :Heartred

Ihan hanurista kun nyt on tullut niin paljon negoja tähän ketjuun. Niin kovasti soisi kaikille onnistumisen mutta nyt potkii kyllä vastaan. Kyllä myö vielä onnistutaan, ennemmin tai myöhemmin :Heartred

Täällä pp7 meineillään ja pää kovasti taas nostattaa toiveita. Pp5 miulla oli illalla aivastaessa todella kova kramppi vatsassa, olin sohvalla kaksin kerroin..ja siitä sitten alkoi juilimiset kohdun seudulle ja nivusiin ja selän puolelle. Elokuussa alkaneessa raskaudessa sain vastaavan krampin pp4 ja silloin olin jo siinä kohtaa melko varma että jotain tapahtuu. Nyt en uskalla olla varma mistään vaikka kyllähän tuo hyvältä vaikuttaa. Tähän päälle kaikki unihäiriöt, aamuyön heräämiset ja tissien turpoaminen ja kipeytyminen niin avot. Luget voi kyllä noista oireista taas tehdä melkein kaiken. Voi että kun meidän kohdalle sattuisi onni nyt :Heartred
 
Pahoittelut Janel ja Nennu :Heartred
Olin ke siellä lääkärissä, ei saada enempää hoitoja koska ei ole tarpeeksi vastetta ja mun ikä. No kerroin et sain testiin plussan ja ei ultrattu mut otettiin hcg. Arvo oli 30, ja aika alhainen. Mut hoitaja keltä soitin vastauksen ei osannu sanoo muuta. Ultra aika on 13.2. Et ilmeiseti nyt sit sinne asti täytyy odottaa. Raskausoireita tossa oli, yökötystä ja tissit kipeet..mut jotenkin nekin on hävinnyt. Et kait tämäkin oli sit tässä, on se kroppa vaan perseestä kun ei voi sit se vuoto koskaan alkaa itellään.
 
Janel ja nennu iso halaus! Tää on niin vaikeeta ja voimia vievää.

Minkille toivottelen myös jaksamista.

Rivelle plussapuhuri. Millon testaat?
 
Halaukset Janel, Nennu ja Minki ♡ ja Rivelle peukkuja ! Täälä on kp2 ja vuodan ko seula ( otettiin ti kierukka veks , on ollu runsaiden vuotojen takia ) suunnittelen siis vessaan muuttoa...
 
Takaisin
Top