IVF/ICSI kokemuksia

Sepä kun katsoin ensin että nega tuli. Sit puolen tunnin päästä vilkaisin ja huomasin että siihen oli ilmestynyt puolikas viiva... pystysuunnassa puolikas. Jotenkin en tiedä näänkö oikein... Ylihuomenna uusiksi.
 
Nennulle ja muillekin plussapuhallus :) toivotaan, että ylihuomenna selkeä tuplaviiva!
Mannahari75, toivotaan että lähtevät hoitamaan. Onko muita vaihtoehtoja? Väestöliitolla oli kun me siellä aloiteltiin jotain "periaatteita", mutten tiedä nykyään (Hgissä).
 
Nennu joo, just sellanen vähän kummitteleva! Ylihuomenna varmasti selkeämpi jos on ollakseen!

Mannahari nuo on jänniä hetkiä, uni ei meinaa tulla ja sitä miettii päänsä puhki jo kaikenlaista mahdotontakin. Tsemppiä ensikäynnille, tuuhan kertoon sitten miten meni. :)
 
Edelleen kiitokset kaikille tsempeistä! Mä pidän täällä sormia ja varpaita ja kaikkea mahdollista ristissä teidän puolesta, että plussia tulisi! :) Samalla elän mukana niiden kanssa, jotka jatkavat seuraavaan hoitokiertoon tai muuten suuntaavat eteenpäin... Odottaminen on rankkaa.

Tänään olin verikokeissa tulehdusarvoista, ja ne nyt olivat ainakin tulleet vähän alaspäin. Jotain hyvääkin siis. Lääkäri oli kuitenkin hyvin suorapuheinen ja sanoi, ettei se tulehdus lupaa hyvää kiinnittymisen kannalta. Arvostin realismia, vaikka se kirpaisikin. Kaksi eri antibioottia menee suun kautta kolmesti päivässä ensi perjantaihin asti. Suussa on muuten koko päivän ollut ihan outo metallinen maku, jota en muista aiemmissa raskauksissani havainneeni. Se keskenmenoon päättynyt raskaus oli tosi oireeton, mutta eipä tuota tyttöäkään odottaessa ollut kuin jatkuvia (kirjaimellisesti siis 24/7) harjoitussuppareita rv 18 eteenpäin. Tässä Luge-huuruissa tulkkailen kaikkia oireita plussaoireiksi :rolleyes:.

Periaattessa nyt olisi kai pp4, mutta olen päättänyt, että testaan vasta, jos menkat ovat reilusti myöhässä. Saapa nähdä, pitääkö päätös...
 
Nennu kyllä siinä mun mielestä jotain näkyy!! :):) Miten sä maltat ylihuomiseen odottaa? :grin

Katjusha mille viikoille saakka sulla olikaan tukilääkitys plussan jälkeen? Mulla on nyt käytössä lugesteron ja progynova. Muistelen, että progynova olis viikolle 10 ja luget viikolle 11. Mietin vaan miten lääkkeet riittää..

Auringonkukka H 5+5
 
Nonnii. Pää pyörällä. Mitään estettä ei oo hoitojen alottamiselle ei oo. Aikataulu lyötiin lukkoon. Reseptit on kourassa ja miehen sairauden vuoksi voidaan ehkä saada kela korvauski. Nenäsumute alkaa maaliskuun lopussa ja sit ne piikittelyt. Mennään suoran siihen mikä sen nimi nyt olikaan ? Missä se siittiö laitetaan suoraan munasoluun. Ja Junttura juuri siellä Oulussa käytiin. Oltiin 3h ja ihanalla lääkärillä ei ollu kiire mihinkään
 
Takaisin
Top