Pisama
Näppärä viestien naputtelija
Ultrassa käyty ja saldo tulee olemaan samaa luokkaa kuin viimeks n. 10 munista. Yksi oli jo sen verta iso että voi puhjeta itekseen. Toivottavasti ei, yhtään ei sais mennä hukkaan. Punktio on nyt siis perjantaina, onneksi, rupee turvotusta sen verran pukkaamaan. Onko muilla ollut ennen punktiota miten turvonnut olo?
Punktio aika meni aika myöhäseks joten täytyy yöllä nousta pistämään gonapeptyl. Tilanteen mukaan katotaan punktiopäivänä pistetäänkö silloin pregnyl myös, koska ilman sitä ei voi siirtoa tehdä. Siirtoaikaa ei vielä varattu, selvii varmaan pe tehdäänkö se vai ei. Luultavasti kokeillaan nyt pitkää viljelyä jos ainakin 3 jatkaa hedelmöitymistä.
Larissa onhan se hyvä ajoissa katsoa kalenterista milloin voi rupee testaileen . Klinikalla käskevät testaamaan 14 päivää siirrosta, mutta luulen että näkyis jo tuolloin 11 päivän jälkeen.
Ninukki, mulla juili nyt kans koko ajan, tänään ei ole enää pahemmin mitään tuntunut, ainoastaan turvotusta tullut lisää. Kai ne on ne kasvukivut mitkä sieltä tuntuu.
Juntturan tulosta jännäillään täälläkin.
IVF/ICSI/PAS-lista:
Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5. toka ultran mukaan tulossa yli 20 solua
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5.
Hopsan, lyhyt kaava
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Ninukki, lyhyt kaava, punktio vk 21-22
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio vk 22
Larissa, pitkä kaava, punktio vk 23
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24-25[/QUOTE]
Punktio aika meni aika myöhäseks joten täytyy yöllä nousta pistämään gonapeptyl. Tilanteen mukaan katotaan punktiopäivänä pistetäänkö silloin pregnyl myös, koska ilman sitä ei voi siirtoa tehdä. Siirtoaikaa ei vielä varattu, selvii varmaan pe tehdäänkö se vai ei. Luultavasti kokeillaan nyt pitkää viljelyä jos ainakin 3 jatkaa hedelmöitymistä.
Larissa onhan se hyvä ajoissa katsoa kalenterista milloin voi rupee testaileen . Klinikalla käskevät testaamaan 14 päivää siirrosta, mutta luulen että näkyis jo tuolloin 11 päivän jälkeen.
Ninukki, mulla juili nyt kans koko ajan, tänään ei ole enää pahemmin mitään tuntunut, ainoastaan turvotusta tullut lisää. Kai ne on ne kasvukivut mitkä sieltä tuntuu.
Juntturan tulosta jännäillään täälläkin.
IVF/ICSI/PAS-lista:
Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5. toka ultran mukaan tulossa yli 20 solua
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5.
Hopsan, lyhyt kaava
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Ninukki, lyhyt kaava, punktio vk 21-22
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio vk 22
Larissa, pitkä kaava, punktio vk 23
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24-25[/QUOTE]