IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nennu, mä olen saanut monella eri testillä niitä ihme hailuroita vaikka ei ollut edes mahdollista olla raskaana. Mutta kyllä se plussa näkyi ihan eri tavalla.

Junttura, olen niiiin pahoillani! :( <3 voimia sinne...

Ihan sama mitä muhun siirretään, ei ne vaan kiinnity. Mutta ei se auta ko jaksaa jatkaa vaan. Onhan niitä tarinoita, joissa useiden siirtojen jälkeen saadaan plussa.

Yritin viimeksikin tivata lääkäriltä, etteikö oo mitään enää mitä voitaisiin tehdä kiinnittymisen tukemiseksi. Ei kuulemma ole, mutta kysyn vielä uudestaan.

Mää tein kaikkeni tässä siirrossa. Söin terveellisesti. Ei sokeria. Kahvia max 2kuppia päivässä. Vain kevyttä liikuntaa. Söin kiltisti kaikki vitamiinit ja D:t ja foolihapot. Olin lomalla, ilman työstressiä.

Voi Junttura :/
Oliko sulla kortisoni käytössä? Mä käytin Prednisolon 10mg/pvä ja vain tällä lääkityksellä alkioita on kiinnittynyt.

Voimia Junttura ❤

Floralin ovistesti kuulostaa hyvältä. Millon meinaat tehdä raskaustestin? :) Vai vasta torstaina?

Pisaman kipukohtaus kuulostaa niin tutulta. Minulle kävi samoin. Heräsin yöllä aivan jäätävän kipuun. Muistan sen edelleen vaikka siitä on kohta kaksi vuotta aikaa :) Nyt se sama porautuja/kiinnittyjä potkii tuossa isin kanssa palloa.

Tuli taas tää romahtaminen vähän jäljessä. Tänään alkoi menkat ja samalla aivan hirvee itku :'( no tästä taas noustaan.

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5., soluja 25kpl => 17hedelmöittyi, yksi top siirrettiin =>nega, pakkasessa 9 huurunenää, 1. PAS 10/2016, testi 18.10.
Pisama 4. Ivf joulukuussa, toivonmukaan hoitosuunnitelmaan jotain muutoksia.
Helmilotta, 1.ivf 1/2016, tuoresiirto nega, 4 alkiota pakkaseen, 1. PAS luonnolliseen kiertoon 5/2016 nega, 2. PAS yritetään lääkkeelliseen kiertoon syyskuussa 2016
Kaakao, lyhyt kaava, punktio 7.6. -> soluja 11 kpl, 7 hedelmöittyi, tuoresiirrosta plussa ja samantien km, 1. PAS 23.8. -> nega, 2. PAS 19.9 -> nega, 3. PAS 10/2016
Larissa, 1. IVF pitkä kaava, punktio 8.6. --> soluja 4 kpl, 3 hedelmöittyi, PAS 7.9. --> nega
Hileinen, pitkä kaava, punktio 20.6, 1 solu, se hedelmöittyi (ivf) ja siirto 22.6., 4.7. kotitesti nega. 2. ICSI lyhyt kaava: 1 solu. Punktio 17.8, siirto 19.8. Testi nega 2.9. 3.ivf procrenin jälkeen. Punktio vko 50
Birita, lyhyt kaava, punktio 17.6., 5 solua ja 2 hedelmöittyi, testi 1.7.
Hopsan, ICSI, lyhyt kaava, punktio 2.9. Ei tuoresiirtoa 1.PAS marras/joulukuu?
Ninukki 3.ivf:n tuoresiirron testipvä 25.11.
Auringonkukka!, 1 icsi, pitkä kaava, punktio 9.9., tuoresiirto 12.9., r-testi 23.9.
Dansku, 1. IVF 5/2016, tuoresiirto nega, 3 alkiota pakkaseen, 1. PAS luonnolliseen kiertoon 12.9.
Maleen77, Lyhyt kaava 3. ICSI, punktio 15.8., tuoresiirto 17.8.
Floral2 , lyhyt kaava,ICSI punktio vk 38
Frostino 1.icsi lyhyt kaava, punktio 5.9., 10 solua, joista 6 hedelmöittyi. 2 siirrettiin 8.10., pakkaseen 4. Plussa pp11.
Sagi, 1. ivf lyhyt kaava, punktio 14.9., tuoresiirto nega. 2. ivf / 1. icsi marraskuussa. Punktio arviolta vk 46.
Tipu82, 2.icsi, pitkä kaava, punktio 19.8., 7 solua, joista 2 hedelmöittyi. Yksi selvisi siirtoon 22.8., joka 1.9 valui pois. 3.icsi tammi/helmikuu.
_Minkki_, pitkä kaava, punktio 12.9., 10 solua ->nega. PAS 8.11, 2 siirrettiin. Testipäivä 21.11. Pakkaseen jäi vielä 3.
kaneli87, ICSI, lyhyt kaava. Punktio 16.9., josta seitsemän hedelmöittyi. Tuoresiirto 19.9., nega. Tyhjä pakkanen. 2. icsin punktio 16.11., tuoresiirto 18.11., nega. Yksi blasto pakkasessa, siirto mahdollisesti tammikuussa.
nennu90, Icsi, lyhyt kaava. Tuore siirto 12.9., nega, pakkanen tyhjä.
2. Icsi, 11.11 siirto. Nega. Pakkasessa 2. PAS tammikuussa.
Kattika 1. ICSI(2014) 3. PAS 1.12. Testipäivä 15.12.> nega. Pakkaseen jäi 3 alkiota, jotka jatkoviljellään blastoiksi. Helmikuussa seuraava siirto.
Siirisi ICSI. punktio 8/16 pakkaseen 3 alkiota. ultra 21.10. jonka jälkeen pas seuraavalla viikolla. pakkaseen jää 1 alkio (ehkä)
Rive ICSI. Punktio 8/16, plussa 24.8, kkm havaittu 9.10. 1.PAS marraskuussa, plussa mutta vuoto joulukuun alussa. 2.PAS tammikuussa
anniele 1.ivf lyhyt kaava 11/2016, tuoresiirrosta nega, pakkasessa ei mitään. 2. ivf mahdollisesti alkuvuodesta

Plussanneet:

PikkuTikku
Mustikk4
, 1.ivf/tuoresiirto plussa 20.6.
Aawa 1. ivf tuoresiirto, plussa 20.8.
Frostino 1.icsi tuoresiirto, plussa 19.9.
Dansku 1. IVF:n 1. pas, plussa 26.9.
'muurahainen' 1. ivf tuoresiirto, plussa 6.10
Miuku88, 2.ICSI tuoresiirto, plussa 3.11
toivonkipinä, 1ivf 1 pas, plussa 1.12

Muokattu viimeksi:
Juntturalle täältäkin suuren suuret pahoittelut! :(

Kattikalle myös pahoittelut ja tsempit!

Muutaman kerran oon pregcheckiä käyttänyt, enkä oo saanu mitään vääriä viivoja. Roskiksesta en oo kyllä niitä tonkinut, jotta mielenrauha säästyisi edes sen verran, mitä sitä enää on.. :D

Katjusha ei ollu muuta tukilääkitystä kuin lutinukset. Googlettelin taas eilen hulluna kaikkee kiinnittymiseen liittyviä juttuja :) ja jattelin lääkärin kanssa keskustella alkiokuoren avauksesta ja tuosta kortisonituesta. Meillä on onneksi aivan ihana lääkäri :)

Kattika tiedän niin nuo tunnevaihtelut. Teilläkin tais olla jo aika mones siirto?

Kaikille piinaajille pitkää pinnaa. Pliis ees yks plussa tähän loppuvuoteen, joohan :)

Juntturalöe ja Kattikalle tsemppihalit!

En taida malttaa torstaihin saakka sen raskaustestin kanssa,tässä tämän aamun ovistesti

Liitteet

• 20161219_063434~2.jpg
    20161219_063434~2.jpg
    991.2 KB · Katsottu: 196
Pakko käydä taustalta huutelemassa pahoittelut Juntturalle ja Kattikalle. Epäreilua... Surullisen lyhyt on tuo meidän plussanneiden lista.

Floralilla kyllä lupaavan näköinen ovistesti. Pissihän jo r-testiinkin!

Tsemppiä taas kaikille eri vaiheisiin ja rentouttavaa ja mukavaa joulun aikaa! Toivotaan että ensivuonna sitten plussataan ketju tyhjäksi!

Junttura, mulla on käytetty alkionkuoren avausta ja kortisonia monesti, myös kahdessa alkaneessa raskaudessa 3-päivän alkion siirrosta. Nyt viimeksi kun saatiin reipas blastokysti niin ei avattu mutta otin kortisonia. Tuossa tuhisee :)
Suosittelen molempia lisätukia!
Tsemppiä kaikille ketjuun!!!

Ei voi olla totta,raskaustesti näyttää plussaa !!! Mitään oireita ole mut ei kai se enää negaksi muutu,virallinen testi pv ois to. Eka kerta yli 2,5v yrityksen aikana et saan plussan testiin,ihan kädet täristen täällä!! <3 mulle tehty 4 inssiä ja nyt tämä oli 2.pas (tuoresiirtoa ei voitu tehä). Mä en voi uskoo tätä :)!!

Liitteet

• 20161219_094751~2.jpg
    20161219_094751~2.jpg
    553.8 KB · Katsottu: 236
Täällä jatkuu oviksen odottelu. Plussaa ei vielä eilenkään testiin piirtynyt mutta nyt on kolmen päivän ajan jomotellut vasempaan munikseen huolella ja sanotaanko näin että vesikelit :hilarious: Esikoisella nosti korkean kuumeen lauantai-iltana ja ollaan nyt pari yötä menty vähillä unilla..sitä tietty heti stressasin että mitä tämä nyt vaikuttaa ovikseen?! Kirjoittelinkin jo tuonne toiseen ketjuun että ehkä tämä onkin karma tms. mikä teki sen että ei todellakaan ole tehnyt mieli paneskella nyt pariin päivään..ollaan monesti alettu tallettelemaan turhan aikaisin ja sitten H-hetkellä kumpikin on niin väsyneitä että ei jaksa enää:wtf: Josko nyt menisi ajoitus paremmin kohdilleen!

Takaisin