Tänään tuli mulla 14 päivää alkion siirrosta. Testiin tuli ihan aavehailura. Sellainen, jota mies ei edes nähnyt. Testasin samanlaisen eilen töiden jälkeen. Nyt epäilen vahvasti kemiallista, kyllä näillä päivillä pitäisi plussan olla jo selkeä. 16 päivää punktiosta ja 14 alkion siirrosta.
Täällä myös testattu haamu. 15päivää siirrosta, joten kemiallinen se pakosti on. Pientä tuhrua on tullut 2 päivää, joten toivottavasti viikonlopun aikana alkaa vuoto ja pääsee asiassa eteenpäin ja odottamaan ensimmäistä pas:ia, toivottavasti!
Sagille iso halaus ja voimaa mennä eteenpäin
Voi inhottavat kemialliset
Nuuskamuikku tervetuloa!
Oon nyt kahtena yönä nähnyt unta että teen raskaustestin ja se on plussa. Sit teen niitä jonkun 20 ja viiva on vaan vahvempi. Kun herään niin olo on epätodellinen.
Passia odotellessa.
Voihan haamut, Kaneli ja Jopo Onko mitään oireita suuntaan tai toiseen?
Nennu: kyseessä on enneuni :)
Täällä aina iltaa kohti yltyy menkkakivut. Aamusta ei yleesä mitään ihmeellistä(toki välillä juilii milloin mistäkin..). Taas on kyllä sellainen pelko persiissä että voiko olla mitään tapahtunut mutta välillä nostaa pieni toivo päätään. Sehän tässä pahinta onkin että jos ehtii jo hieman toivoa ja sitten tullaankin rytinällä alas. Tänään kp26, yleensä kierto sen 26-28 päivää. Viikonloppuna selviää
Noi unet on kyl pahoja... Sit jos sen plussan joskus saa niin sit se tuntuu et onko tää unta. Toivotaan että Nennulla on enneuni. Kyllä nää asiat vaan tulee uniin niin helposti itellekkii. Oon nähny taas niin monta unta raskaudesta tämän yrityskierroksen aikana.
Eilen illalla kattelin YouTubesta kaikkia kohtuvideoita, missä lapsi kehittyy alkiosta täysikasvuiseksi vauvaksi...
Ai mitennii elämä pyörii yhden asian ympärillä :/
Miun testipäivä on pieni arvoitus Varman päälle jos haluaa pelata niin pari viikkoa siirrosta tulisi täyteen ensi viikon torstaina mutta koska alkio oli jo 4-päiväinen niin viikonloppuna/ensi viikon alussa olisi sitten ihan virallinen. Katsotaan nyt että milloin uskallan
Miustakii tuntuu että taidan jättää testaamisen ihan just siihen päivään minkä lääkäri määräsi, eli kaksi viikkoa passista. Tuli viimeksi niin hirveen epävarma ja inhottava tunne ku aikaisin testasin ja oli nega. Sitä vaan toivoi ja toivoi että jospa se nyt siitä... Tai sitten soitan ja pyydän päästä verikokeeseen. Siihen pääsisi 3pv aiemmin
Eikä Ninukki. Jos hormoonitasot nousee vaan hitaasti. Elä nyt vielä manaa.
Täällä alkaa tänään piikitykset. Jes pääsee taas vauhtiin, meinaa vaan masennus nostaa päätään ajatukselle ettei se tääkään onnistu. Kaikenlisäksi takana todella paska päivä töissä, että tekisi mieli vaan itkeä.
Onnea Katjuska tytöstä
Ja pahoitteluja negoista kaikille!
Mä aloitan taas maanantaina oviksen tikutuksen, ja varmaan sit loppu viikolla/viikon alussa siirto. Ilmeisesti saan nyt sen jonkun piikin avuksi kiinnittymiseen.
Ja muutama kysymys mitä tuli mieleen :angelic:... Mitä te ootte tehneet noille pistosneuloille? Riittääkö Lugejen kanssa pikkuhousunsuojat vai tarviiko siteitä? Missä vaiheessa sitä vettä piti alkaa kittaamaan? Onko teillä punktio ollu yleensä mihin aikaan kierrosta? Mulla kahdessa vikassa kierrossa inssi oli jo kp10 niin onkohan punktiokin mahdollisesti sillon?
Ja onko jollain ollu ongelmia Menopurin neulan kanssa? Ei meinaa millään mennä mun ihoon ? Ihan hermostuttaa mitä se on sitten sunnuntaina Orgalutranin kanssa, kun lukenut kauhujuttuja sen neulasta .
Ninukki, millä viikoilla nyt oot? Mullakin tuli kahteen kertaan 1-2 ja sitten jo parin päivän päästä se nousi 2-3. Pc kyllä näytti vahvenevan kokoajan tasaisesti. Toivottavasti kaikki on hyvin!
Pisama hus pois masennus ja toivontuulahdukset tähän kiertoon!
Minkki, onpa kiva että saat sen tuen kiinnittymiseen. :)
Nuuskamuikku, tervetuloa! :) mulla ainakin riitti p-hsuoja lugejen kanssa. Neulojen kanssa ei mulla ongelmia ollu ollenkaan. Pitää vaan muistaa missä asennossa pistää ja päättäväisesti laittaa. :) mä sain klinikalta sellaisen purkin mihin kerättiin pistosneulat, mutta jos ei sellasta saanut niin ihan tyhjä juomapullokin käy siihen hommaan ja sitten laittaa vaan korkin kiinni.
Maanantaina np-ultra, jännittää...
Muurahainen ja pikkuinen 11+5