IVF/ICSI-HOIDOT 2026

Omg meillä on PAS ensi torstaina! Tein aamun viestin jälkeen testin ja vähän tihrustin että olisiko aivan minimaalisesti tummempi kuin eilen. Sit ultrassa näkyi optimi limakalvo ja 19mm follikkeli, epäili et ovis ois tulossa ylihuomenna niin kuin Flo ennustaakin mun normikierron mukaan. Aattelin et siinä se nyt sit meni, kun mun matikan mukaan plussa huomenna tai ylihuomenna menis juhannukselle, mut sanoikin et nyt pistetään Ovitrelle ja HUS siirtää alkiot päivää aiemmin mitä meidän oman alueen sairaala, eli että HUS laskee siitä plussasta sen 5 pvää kun nämä laskee oviksesta eli plussasta 6 päivää. Saatiin sit hetki jännittää miten käy, että onko oikeesti näin, mutta uskallettiin jo ostaa se Ovitrelle ja siitä 10 min niin tärähti omapolulle ajanvaraus torstaille ja raskaustesti sitten 2.7!

Just tökkäsin ton Ovitrellen, oli muuten kauheen työn ja tuskan takana kun en ollut henkisesti varautunut taas piikittelyyn😅 mutta eihän se ees nipistänyt. Uu niin jännää!
Jäi kyllä nyt kokonaan käyttämättä ne kalliit Clearbluet🥲 mutta onpahan varuiksi jos tää ei nappaa tai annan sitten tutulle.

Em tajunnutkaan tältä puolelta käydä syynäämässä viimeisimpiä viestejä. @Trieste Ihan mahtavaa, että onnistuu tähän kiertoon 😍😍 Varmaan kuitenkin aika pieni harmitus clearblue-testien käyttämättä jääminen 🤭 Toivotaan ettet niitä tarvitsekaan!!

Onpa kiva @Trieste, että pääse siirtoon, eikä mennyt juhannuksen takia ohi!

Mää kans aloittelin ovistestit tänään. Alkuun kanssa liuskat käytössä ja odotetusti haaleaa vielä. Katotaan pääsenkö ite Clearblueta käyttämään :Smiling Face With Open Mouth Ennusteiden mukaan ois ovis ens torstaina. Ultra mulla tiistaille bookattuna.

Jee, onpas kivaa @Trieste !! Tavallaan ehkä juhannusvauva :smiling face with heart-eyes: Onks se Ovitrelle paha? Mulla se oottelee tuolla jääkaapissa viikonloppua punktiota varten... :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Miten @Tiuhtiviuhti sulla on pistelyt sujunut, onko ollut vaikeaa? Ja ootko ihan normaalisti vielä kävellyt ja muutoinkin liikkunut? Oliko teillä ultra ensi viikolla tulossa? :smiling-eyes:

Jee, onpas kivaa @Trieste !! Tavallaan ehkä juhannusvauva :smiling face with heart-eyes: Onks se Ovitrelle paha? Mulla se oottelee tuolla jääkaapissa viikonloppua punktiota varten... :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Miten @Tiuhtiviuhti sulla on pistelyt sujunut, onko ollut vaikeaa? Ja ootko ihan normaalisti vielä kävellyt ja muutoinkin liikkunut? Oliko teillä ultra ensi viikolla tulossa? :smiling-eyes:
Ovitrelle on mun mielestä ihan vastaava kuin Gonal F, eri värinen kynä vain! Neulatkin näyttää samoilta.

Ja hahah, samaa mäkin mietin että pikkujuhannusvauva käydään kyytiin ja jos kaikki menisi hyvin niin sitten olisi vähän isompi hiihtolomavauva ensi vuonna😍🥰

Takaisin