Trieste
Satasella mukana keskusteluissa
Omg meillä on PAS ensi torstaina! Tein aamun viestin jälkeen testin ja vähän tihrustin että olisiko aivan minimaalisesti tummempi kuin eilen. Sit ultrassa näkyi optimi limakalvo ja 19mm follikkeli, epäili et ovis ois tulossa ylihuomenna niin kuin Flo ennustaakin mun normikierron mukaan. Aattelin et siinä se nyt sit meni, kun mun matikan mukaan plussa huomenna tai ylihuomenna menis juhannukselle, mut sanoikin et nyt pistetään Ovitrelle ja HUS siirtää alkiot päivää aiemmin mitä meidän oman alueen sairaala, eli että HUS laskee siitä plussasta sen 5 pvää kun nämä laskee oviksesta eli plussasta 6 päivää. Saatiin sit hetki jännittää miten käy, että onko oikeesti näin, mutta uskallettiin jo ostaa se Ovitrelle ja siitä 10 min niin tärähti omapolulle ajanvaraus torstaille ja raskaustesti sitten 2.7!
Just tökkäsin ton Ovitrellen, oli muuten kauheen työn ja tuskan takana kun en ollut henkisesti varautunut taas piikittelyyn
mutta eihän se ees nipistänyt. Uu niin jännää!
Jäi kyllä nyt kokonaan käyttämättä ne kalliit Clearbluet
mutta onpahan varuiksi jos tää ei nappaa tai annan sitten tutulle.
Just tökkäsin ton Ovitrellen, oli muuten kauheen työn ja tuskan takana kun en ollut henkisesti varautunut taas piikittelyyn
Jäi kyllä nyt kokonaan käyttämättä ne kalliit Clearbluet
Ennusteiden mukaan ois ovis ens torstaina. Ultra mulla tiistaille bookattuna.
Onks se Ovitrelle paha? Mulla se oottelee tuolla jääkaapissa viikonloppua punktiota varten...