IVF/ICSI-HOIDOT 2026

@Cirice olen pahoillani. Toivotaan nyt vielä kuitenkin, että alkiot kehittyisivät.

@Teekoo olipa mahtava saalis siellä. Tylsää, että tulee viivästyksiä. Meille niistä ei puhuttu mitään, mutta johtuu ehkä siitä, että mulla on eri labra kun ei lähdetty meidän 2019 perustettuja tietoja siirtämään.

Meillä ylittyivät villitkin haaveet. Hedelmöittyneitä munasoluja oli siis 9, ja saatiin 8 blastokystiä pakkaseen ja testattavaksi. Meillä on ennenkin ollut tässä kohtaa tosi hienot onnistumiset, ja suurin kato on ollut kypsien vs. raakojen munisten kohdalla. Kaksi blastoa oli ehkä vähän rupuisempia, mutta ei liian. Olen siinä käsityksessä, että meille tulee soitto 23.4. Eli nyt hetken aikaa voi nautiskella elämästä.
Voi toivotaan että samat saatavuusongelmat ei koske teidän labraa, mietin että vaikuttaako tuo sota jotenkin siihen ettei jotkin labrojen tarviimat asiat liiku niinku ennen. Jostai saatavuusongelmasta on nimenomaan tuon Juno Geneticsen viivästymisis syynä. Mutta että jos tulee omapolulle infoo että puhelu siirtyy viikolla niin ei oo mitään huolestuttavaa kyseessä 🙏🏻

ON: Mulla oli nyt nää punktion jälkeiset menkat tosi niukat ja lyhyet, jännä nähdä kuinka kierto tasaantuu... Toisaalla jos tää nyt on se uus kierto niin sitten meidän lisäviikolla ei ois muutenkaa mitää merkitystä. Toukokuussa joka tapauksessa toivottavasti PAS 🤞🏻 Tän uuden kiertoaikataulun myötä toki karisee myös se alle 3v aikaraja mitä olin toivonut esikoiseen nähden. Tylsää kun on matkaan sattunut itsestä johtumattomia viivästyksiä (mm. Paperit Lontooseen oli 6vko jumissa jonkun työpöydällä ja sinä päivänä kun odotin soittoa että menetelmä on valmis, sainkin omapolulle tiedon että nyt on lähetetty tiedot eteenpäin...).

Takaisin