Blastoilla on parhain mahdollisuus onnistua! Me saatiin ekassa hoidossa kaksi alkiota. Lapsi saatiin eli ei se määrä vaan laatuVain kaksi blastoa pakkaseen.Ei taida tuoresiirrollakaan olla hyvät tsänssit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blastoilla on parhain mahdollisuus onnistua! Me saatiin ekassa hoidossa kaksi alkiota. Lapsi saatiin eli ei se määrä vaan laatuVain kaksi blastoa pakkaseen.Ei taida tuoresiirrollakaan olla hyvät tsänssit.
Koska sulla oli se siirto? Koska mulla kohdunkaula nousi aika nopsaa siirron jälkeen, ja sitten olinkin jo raskaanaKiitos kaikille lohdutuksesta, vaikka pitäisi olla tyytyväinen että jotain saatiin pakkaseen.
Nostaako cyclogest kohdunkaulan kanavaa jotenkin? Mietin kun olen nyt torstaista asti käyttänyt ja huomannut että eilen ja tänään on ollut pitempi matka työntää.![]()
Torstaina!Koska sulla oli se siirto? Koska mulla kohdunkaula nousi aika nopsaa siirron jälkeen, ja sitten olinkin jo raskaanaKiinnostais kans tietää vaikuttiko cyclogest kun sitä myös itse käytin. Mitä kokemuksia tiellä muilla on ollu jotka ette tullut raskaaksi? En haluas antaa turhaa toivoa, mutta samalla haluan antaa toivoa
![]()
Torstaina!
Joo siksi kysyinkin, kun tiedän että voi olla raskausoirekin. Mulla on myös rintojen arkuus palautumassa (pe-la oli poissa) ja välillä tulee oksetuskohtauksia, TOISAALTA tiedän että nämä sopivat lääkeoireisiin hyvin. Mies on erittäin toiveikas ja meillä on nyt tapana keskustella morulan/blaston kasvusta, sanoa sille hyvää yötä ja toivotella kiinnittymistä. Meinasin testata aamulla, mutten sitten testannutkaan kun kuitenkin aikaista ja on mukavempaa spekuloida.![]()