Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Yksi tuttu oli hoidonsuunnittelussa tammikuussa ja heille oli sanottu että heti helmikuussa pääsee. Me ollaan yleensä päästy aina siinä kuussa aloittamaan kun on saatu lupa ilmoittautua, mutta sitä on välillä pitänyt odottaa useampi kuukausi. Toivoisin että mekin päästäisiin aloittamaan touko-kesäkuussa seuraavalla kierroksellaMikä täällä oli TYKSissä hoidossa olevien kokemus. Kuinka pian suunnittelukäynnin jälkeen olette saaneet ilmoittautua hoitoon?
Me saatiin viime elokuussa ilmoittautua lokakuusta ja mukaan päästiin vasta marraskuusta. Nyt saatiin suunnitteluaika vasta maaliskuun puolivälin jälkeen ja samalla laskutavalla päästäis sit itse hoitoihin vasta toukokuusta tai kesäkuusta.
KiitosSulla on täysi oikeus hakea sairaslomaa huomiselle, jos töihin meno tuntuu raskaalta. Ja varmasti tuntuukin kokemuksesi jälkeenMä pidin keskenmenon jälkeen viikon sairaslomaa (todettiin varhaisultrassa ja piti tehdä lääkkeellinen tyhjennys). Sairasloma oli henkisesti todellakin tarpeen. Mutta sieltäkin kuopasta on noustu ja hoidot jatkuu. Mutta edelleen se on tottakai mielessä ja tekee surulliseksi. Hurjasti tsemppiä sinulle StellaMom siis
![]()
minä sissinä juoksin ajoissa töihin eilen ottamaan vastaan uusia työntekijöitä. Olen huomannut että oma tapa jatkaa elämää on joskus se että pitää itsensä busy busy busy. Koko aamu meni tähän ja vasta kun istahdin alas, niin tuli se melankolinen fiilis vasta. Vuoto alkoi eilen myös mikä hieman piristi. Ei tarvitse kovin kauan odottaa seuraavaa PAS luultavasti. Mutta tulos pelottaa, jospa kaikki omat solut ovat tällaisia huonoja yksilöitä silti.Meillä oli suunnittelukäynti touko-kesäkuussa, sit sai ilmoittautua syyskuussa ja hoidot aloitettiin marraskuussa, jos ihan oikein muistan. Siitä on nyt kohta 2v. aikaa.Mikä täällä oli TYKSissä hoidossa olevien kokemus. Kuinka pian suunnittelukäynnin jälkeen olette saaneet ilmoittautua hoitoon?
Me saatiin viime elokuussa ilmoittautua lokakuusta ja mukaan päästiin vasta marraskuusta. Nyt saatiin suunnitteluaika vasta maaliskuun puolivälin jälkeen ja samalla laskutavalla päästäis sit itse hoitoihin vasta toukokuusta tai kesäkuusta.