Alkio oli pakastettu kolmen päivän ikäisenä. En ole ihan varma, oliko se alkanut kuitenkin sulatuksen jälkeen jakautumaan ja sitten lopettanut, vai eikö ollut jakautunut ollenkaan pidemmälle. En tajunnut kysellä tarkentavia kysymyksiä labrasta soittajalta.Voi, olen tosi pahoillani.Olisiko alkio ollut kuinka monen päivän ikäinen? Kysyn sillä, kun mietin vaikuttaako alkion ikä tilanteeseen sulatuksen jälkeen. Toivottavasti uusi hoitokierros järjestyy mahdollisimman pian.
Mä olen jatkanut ovistestailua lääkärin ohjeen mukaisesti sen varalta, että lh lähtisikin vielä uuteen nousuun. Mitään merkkejä siitä ei ole ollut, joten uskon että todella ovuloin tai ainakin yritin ovuloida jo silloin alkuviikosta, kiertopäivänä 7-8. Tää oli jo kolmas peräkkäinen kierto ivf:n jälkeen, kun en saanut liuskatesteillä yhtä selvää tulosta kuin ennen ivf:ää.Toisaalta digitesti plussasi. Maanantaina ultraan, jossa lääkäri pystynee ehkä vähän näkemään, mitä tässä kierrossa oikein on meneillään.
@Ellisvm84 ja @Pepino, paljon tsemppiä stimulaation loppuvaiheeseen ja punktioon.![]()
Hyvä, että sulla on pian lääkäriaika edessä, toivottavasti saisit selvyyttä tuohon kierron ja ovulaation tilanteeseen!