@Saaruski mulla ainakin alkoi menkat huomattavasti myöhemmin kuin 5 päivää punktiosta, en muista tarkalleen, mutta ihan normaalisti oman kierron mukaan kp28 taisivat alkaa. Eikä puhuttu mitään, että milloin niiden olisi pitänyt alkaa..
@Kirppuliini mulla tais follikkeleja olla joku 19 ja vain 7:ssä munasolu eikä kukaan kommentoinut sitäkään mitenkään
mutta jos tämä ainokainen alkiodiagnostiikasta puhtain paperein selvinnyt alkio ei tarraa kiinni ja mennään uuteen ivf:ään, niin varmaankin jotain muutosta ainakin uskoisin lääkityksiin tulevan, kun munasoluja oli vain noin vähässä. Ja sitten kyllä yritän itsekin vitamiinien ym. avulla saada parannusta munasoluihin, tämä eka oli vähän tällainen kokeilukerta siinä mielessä, etten ollut asiaa kauheasti etukäteen tutkinut eikä itse raskautumisessa ole ollut aiemmin luomuna ongelmaa, niin ehkä odotin sen takia parempaa tulosta
Mutta onhan tässä jo ikääkin taas enemmän kuin aiemmin, että vaikuttaahan kaikki sellainenkin näihin.
@Kirppuliini mulla tais follikkeleja olla joku 19 ja vain 7:ssä munasolu eikä kukaan kommentoinut sitäkään mitenkään