Oho okei!! Haluutko kertoo mitä löytyi ja miten hoidettiin?Mulla on tehty ja meidän keskenmenojen syy löytyi siitä testistä. Eli jos on yhtään ongelmia kiinnittymisessä tai keskenmenoja niin suosittelen sitä ehdottomasti.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho okei!! Haluutko kertoo mitä löytyi ja miten hoidettiin?Mulla on tehty ja meidän keskenmenojen syy löytyi siitä testistä. Eli jos on yhtään ongelmia kiinnittymisessä tai keskenmenoja niin suosittelen sitä ehdottomasti.
Mitä sulla löytyi ja miten hoidettiin?Myös mulla on kokemusta, ja myös meillä näistä selvisi syy sekä keskenmenoon että kiinnittymisongelmiin.
Jos voisin mennä ajassa taaksepäin, tekisin testit jo ennen ensimmäistäkään siirtoa, koska vaikka testi on kallis, on se paljon halvempi kuin epäonnistunut IVF-kierros tai PAS.
Monen testillä löytyvän ongelman voi hoitaa jo ennen siirtoa, joten vaikka Tilkka ei näkisi tähän tarvetta, voi asioita hoitaa kuntoon yksityisellä välikiertojen aikana. Esim. endometriittia hoidetaan antibiooteilla, bakteeriepätasapainoa erilaisilla maitohappobakteereilla ja muilla valmisteilla ja piilevä endometrioosi voi vaatia tilanteen rauhoittamista ennen PAS-kiertoa.
Tietenkään kaikille näissä testeissä ei löydy mitään selittävää tekijää, mutta sekin on varmasti hyvä tieto.
Mulla löytyi myös krooninen endometriitti ja sen lisäksi endom tutkimuksessa todettiin että mulla oli liian vähän hyviä maitohappojakohdussa. Hoitona siis antibiootteja ja lactobasillus crispatus kantaa sisältävää maitohappobakteeria.Oho okei!! Haluutko kertoo mitä löytyi ja miten hoidettiin?Mulla kaks kkm ja kaks kemiallista
![]()
Mulla löytyi krooninen endometriitti ja korkea BCL6-arvo, eli keltarauhasresistenssi / endometrioosi.Mitä sulla löytyi ja miten hoidettiin?
Onhan se kallis, mutta haluun kaikki keinot käyttöön
Otatko maitohappobakteerit nieltävänä kapselina vai onko jokin levitettävä voide?Mulla löytyi myös krooninen endometriitti ja sen lisäksi endom tutkimuksessa todettiin että mulla oli liian vähän hyviä maitohappojakohdussa. Hoitona siis antibiootteja ja lactobasillus crispatus kantaa sisältävää maitohappobakteeria.
Kyllä Tilkassa voidaan muutoksia tehdä. Meillä kävi niin, et ensimmäisessä Ivf:ssä yksikään munasolu ei hedelmöittymisen, joten seuraavaan hoitoon valittiin Icsi ja Gonal f vaihdettiin Menopuriksi. Munasolujen määrä oli hiukan pienempi, mutta kaikki hedelmöittyivät ja tuoresiirrosta tulinkin raskaaksi, joka valitettavasti päättyi keskenmenoon rv 5 jotain. Pas kokeiltiin ensin useita kertoja luonnolliseen kiertoon ilman yhtäkään plussaa, mutta sitten omasta vaatimuksestani vaihdettiin lääkkeelliseen pas, josta saatiin meidän esikoinen sittenHei,
Olen seurannut tätä chattia pitkään, mutta kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Odotamme 2. IVF-sykliä Tilkassa.
Meillä on selittämätön lapsettomuus. Ensimmäinen sykli johti 2 alkioon. Tuore siirto on kemiallinen raskaus, PAS negatiivinen.
Onko kenelläkään parempia tuloksia seuraavasta IVF:stä? Muuttavatko lääkärit protokollasi Tilkassa? En ole kuullut Tilkasta mitään, joten alkaa olla huolissani siitä, ettei seuraava kierros ole parempi, jos muutoksia ei tehdä.
On täysin normaalia, kannattaa painaa hetki sieraimia annoksen jälkeen, niin ei valu yhtä paljon silloin, tsemppiä hoitoihin :)Moikka, meillä on ensimmäinen IVF-kierros aloitettu Synarelalla viime viikolla. Lääkettä pääsee valumaan nieluun (=maistuu pahalta), niin onko se normaalia vai olenko mokannut jotain annostelussa?
Mulla kans valuu nieluun jonkin ajan kuluttua suihkaisusta, ja ei oo kyl mikään kiva maku. Oletin vaan et on varmaan ihan normaalia, kun nenäontelo auki nieluun ja pääsee sieltä sit tiputteleenMoikka, meillä on ensimmäinen IVF-kierros aloitettu Synarelalla viime viikolla. Lääkettä pääsee valumaan nieluun (=maistuu pahalta), niin onko se normaalia vai olenko mokannut jotain annostelussa?
Itselläni ainakin kesti tottua Synarelaan. Aluksi suihkeen laiton jälkeen aivastutti, kirveli ja ainetta valui nieluun tai pois nenästä. Käytön edetessä totuin lääkkeeseen ja varmaan löysin myös viikkojen aikana paremmat suihkutustavat. Vaihtelevasti meni, mutta järkeilin, että luulisi useamman viikon käytöllä tepsivän, vaikkei joka tippa aina menisikään toivotusti perille. Minulla toimi Synarela suunnitellusti ja nollaultrassa todettiin tilanne toivotunlaiseksi.Moikka, meillä on ensimmäinen IVF-kierros aloitettu Synarelalla viime viikolla. Lääkettä pääsee valumaan nieluun (=maistuu pahalta), niin onko se normaalia vai olenko mokannut jotain annostelussa?
Juu. Itsellä juuri tuo tilanne, että ainakin 1 lisäviikko tuli 2×2. Ilmeisesti lääke ei oo oikein mennyt perilleKiitos kaikille Synarela-kommenteista! Rauhoitti mieltäSehän se tässä meinasi jo stressata, että onnistuuko lääkitys nyt varmasti, jos joka tippa ei perille mene
![]()