Kirppuliini
Näppärä viestien naputtelija
Lääkärin vastaanotolla mainitsivat kyllä pariin kertaan mikä arvo maanantaina labrassa katsotaan, mutta ei tarttunut mieleen. Kävin Omapolulla ja Maisassa, enkä löytänyt kummastakaan tietoa. Ilmeisesti jonkin hormonin tasoa (FSH?), koska sen perusteella päätetään jatketaanko Gonalia samalla annoksella vai tarvitseeko annosta muuttaa.@Pumpulipilvi no se Synarela siis selittää sen, ettei ole puhuttu mistään jarrulääkkeistä, alkoi jo mietityttään, olenko unohtanut jotain olennaista.
@Kirppuliini hyvä juttu, että pistäminen sujui hienosti, mun mielestä myös se pistäminen itsessään ei tuntunut oikeastaan juuri miltään. Mulla ei oo mitään labrojen ottoa ohjelmoituna, mitä arvoja sulla verikokeesta katsotaan, tiedätkö? Ja mulla tosiaan on vaan se yksi ultra tulossa ens maanantaina eli kymmenen päivän pistelyn jälkeen ja sitten kuulemma keskiviikolle tai torstaille tulee punktio. Kurja odottaa maanantaille asti tietoa, kumpi se päivä on, meillä miehen kanssa on molemmilla työ, josta on tosi hankala olla pois eikä etämahdollisuuksia. Mutta eipä voi mitään, toivotaan vaan, että hoidot nyt onnistuisi![]()
On jännästi koko ajan fiilis, että olen unohtanut ottaa jonkin lääkkeen. Nyt otan suihkeen aamulla, vitamiinit päivällä ja piikin illalla. Aiemmin oli kaikenlaisia lisäravinteita käytössä ja kävi työstä muistaa ottaa niitä. Nyt kun ne poissa, niin tuntuu kuin jotain puuttuisi ja olen monesti miettinyt olenko unohtanut jotain. Siksi ainakin itselläni toimii hyvin tapa, että ruksaa aina lääkkeen otetuksi. Helppo tarkistaa, että otettu.
Muokattu viimeksi: