IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Tässäpä tämä, onneton......

Liitteet

• 20240423_063243.jpg
    20240423_063243.jpg
    825.6 KB · Katsottu: 230
Ainakin jotakin on yrittänyt tapahtua, jos tämä jää tähän..... Voi hitsikun antaa turhaa toivoa nyt tämä testi. Huomenna uusiksi, toisella pc ja pe teen digin, varuiksi ostan myös pc jos onnistun jotenkin epäonnistumaan testin teossa... Mies oli sitämieltä, että jo torstaina soittaisin polille, että päästäänkö milloin uuteen hoitoon, kun laitoin kuvan testistä 😅

Mulla on perjantaina testipäivä, silloin 11 pv siirrosta mutta mulle siirrettiin 5-päiväinen blasto.

Toiveikkaana myös olen ollut kun viivoja tullut jo useampi päivä ja lähteneet vahvistumaan. Mutta nyt tosiaan tää eri merkin testi näyttää taas haaleampaa niin surettaa. Mullakin vähän menkkamaista jomotusta mutta sehän kuuluu asiaan. Itsellä myös aiemmista raskauksista verraten ihan uusi oire: heti ekasta plussasta lähtien ollut paineen tunnen kohdun suulla mikä tuntuu ilkeältä.

Mulla on yksi digitesti odottamassa jonka ajattelin tehdä to tai pe. Vaikka raskaana olisinkin niin toki huolettaa jos se HCG ei lähde kunnolla nousuun.
Viivojen vahvuudesta ei voi ihan hirveästi päätellä. Itse testasin useamman merkkisillä testeillä ja niitä testejä kului todella monta. Ensimmäisen haamun sain dpo 9. Varsinkin halvimpiin onesteppeihin viivat piirtyivät tuskastuttavan hitaasti ja välillä joku viiva näytti haaleammalta kuin edellisen aamun viiva, puhumattakaan keskellä päivää otetuista testeistä. Ensimmäisissä testeissä osa oli selvää negaa ja osassa näkyi enemmän tai vähemmän jotain. Hcg oli minulla kuitenkin verikokeessa yläkanttiin (tästä toki kehitin oman kriisin) ja nousi ihan nätisti kontrollikokeessa. Kaikki meni lopulta ihan hyvin.

No kyllä sinulla on selvästi onnistunut hyvätulee. Voitko laittaa vielä Montako päivää siirron jälkeen on per tikku? Onko sinulla ollut mitä oireita?

No kyllä sinulla on selvästi onnistunut hyvätulee. Voitko laittaa vielä Montako päivää siirron jälkeen on per tikku? Onko sinulla ollut mitä oireita?
Eli 5-pv blasto siirretty joten alkaen siirron jälkeen pp5, pp6, pp7 ja tänään pp8. Oireina eniten paineen/lievän kivun tunne kohdunsuulla ihan jatkuvana mikä kyllä kovasti ihmetyttää… viivat vaan ei mielestäni lähde kunnolla tummumaan ja kestää myös jonkin aikaa ennen kuin piirtyvät testiliuskaan.

Mietin, että jos to ilmoittaisin negatiivisesta testistä, tuskin perjantaiksi + muuttuisi, niin pääsisiköhän uuteen ivf hoitoon jo näistä alkavista kuukautisista.. kesänhän ainakin tämä pää on kiinni missä käyn seuranta ultrissa, kesä & heinäkuun. Kyssistä en tiedä, siellä siis punktio ja siirto..

Mietin, että jos to ilmoittaisin negatiivisesta testistä, tuskin perjantaiksi + muuttuisi, niin pääsisiköhän uuteen ivf hoitoon jo näistä alkavista kuukautisista.. kesänhän ainakin tämä pää on kiinni missä käyn seuranta ultrissa, kesä & heinäkuun. Kyssistä en tiedä, siellä siis punktio ja siirto..
En usko että heti pääsee. He haluavat että tulee yhdet välimenkat vielä.

Kovasti tsemppiä nyt kaikille piinailijoille! 💖

Oon nyt pistänyt 4 iltaa menopuria (375) ja viime yö meni ihan pieleen. Sain varmaan viiteen asti kerran tunnissa käydä pissalla ja koko ajan oli ihan hirveä jano. Alkoi ahdistaakin sen verran, että nukahtaminen alkoi tuntua inhottavalta ja aina jotenkin pelästyin hereille.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa, et onkohan normaalia?

Tällä hetkellä mielestäni sinulla plussa, nyt saa nähdä lähteekö vahvistumaan vai hiipumaan pois ❤️

Jonkin aikaa olen seurannut keskustelua ja nyt tuntuu olevan aika esitellä itseni 😊 Vaikea syvä endometrioosi taustalla, joten päästiin tosi nopeasti suoraan ivf-hoitoihin.

Pari kuukautta kuivateltu procrenilla ja nyt alkaa esimmäisen IVF:n pistokset ensi viikolla vapun jälkeen. Ainakin Anneli_1 ja kurjenmiekka näyttäisi olevan suunnilleen samalla aikataululla?

Yritän puhua hoidoista aika avoimesti mutta se on vaan eri kun kaikki kaverit ja perheenjäsenet on raskautuneet tosi helposti. Ihanaa että on tällaisia yhteisöja joista voi löytää vertaistukea 💖

Onnistuin rekisteröitymään 😅 eli olen -90vuosimallia oikeasti. Kauhea nimimerkki, en keksinyt tuota itse 😅

Nimimerkin pystyy vaihtamaan täällä. 😊 Kaikille tulee rekisteröityessä tuollainen Kyfi[numerosarja] nimimerkki. Uusi nimimerkki päivittyy myös automaattisesti kaikkiin kirjautuneena kirjoittamiisi viesteihin.

Nyt on vaihdettu nimimerkki alkuperäiseen 🙂 Kiitos jamm kun luot toivoa ❤️ Mahassa velloo ajoittain sen tuntuisesti, kuin menkat tekisi tuloaan. Terolutit on käytössä pe asti, pe aamuna en kylläkään ota, jos testi on nega. Ajattelin tehdä tänään illalla vielä erimerkin testin, mietin rfsu tai apteekin herkkää testiä 🤪

Täällä testailtu aamu virtsasta ovulaatio testiä jo viime torstaista lähtiin. Mutta ei vain tule. Huomenna pitäisi flo sovelluksen mukaam olla ovulaatio. Mitään oloja ovulaatioon ei ole. Ja hei miten se nyt menee kun siel pakkasessa on 2 päiväiset alkiot. Niin jos huomenna on ovis plussa niim siirtoko on perjantaina? Mut ottaako ne sen sulamaan jo perjantaina aamusta et näkee kehyttyykö se.

Takaisin