P
Papu83
Vieras
Millainen tilanne siellä on tällä hetkellä Röllineiti?Varmaan on vaikea tehdä päätös, monta asiaa puolesta ja vastaan ❤
Mulla AMH 0.23 (elokuussa katsottu), syksyllä ultrissa ollut noin 4 follia. Tähän kiertoon lähtiessä lääkäri arvioi, että voidaan saada kerättyä 5-7 kpl, mutta ekassa ultrassa oli vaan 2kpl. Tänään ne kerättiin, munasolut löytyi molemmista, ja nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä toivon, että siirto on to.
Mulla oli AMH tippunut kolmessa vuodessa 1.1--> 0.23. Ilmeisesti kuitenkin tyypillistä tässä iässä (37), itseäni kuitenkin yllätti et noinki paljon
Kiitos kokemuksen jakamisesta. Meillä tuo inseminaatio ei ole vaihtoehto. Kysyin lääkäriltä tuosta pitkästä kaavastakin, mutta tässä tilanteessa silläkään ei ole väliä, koska niitä antraalifollikkeleita ei alunperinkään ole montaa. Kaksi oli siis tämän kierron nollaultrassa.Olen pahoillani, että siellä on ollut tuollainen tilanne ultrassa :/ mulle kävi samoin ja hoito muutettiin inseminaatioksi.
Seuraavaan IVF:ään vaihdettiin pitkä kaava ja lisättiin lääkitystä buustausvaiheessa, jolloin päästiin keräykseen saakka (4 kypsää munasolua). Niitä antraalifolleja oli ennen hoitoa muistaakseni 10, mutta hedelmällisyys kuitenkin ikään nähden matalahkolla tasolla. Tuolloin voi kuulemma käydä niin, että johtofolli valikoituu jo edellisessä kierrossa ja ainoastaan se kasvaa kun aletaan lyhyessä kaavassa pistellä. Toki jos antraalifollien määrä on alun alkaen vähäinen, niin sitä ongelmaa ei tällainen kaavan vaihto ymmärtääkseni korjaa.
Me nyt katsotaan tämä loppuun asti ja. Onhan tässäkin ihan pieni mahdollisuus. Ja koska munasolut ovat vähenemään päin, niin kaikki pitää kokeilla. Jos tämä ei onnistu, niin pitänee seurata, tulisiko sellainen kierto, jossa alkuja olisi vähän enemmän.