IVF/ICSI-HOIDOT 2022

@Sonj4 onnea plussasta! 😍❣️

Mua eilen alko niin tympäseen tuo nega testi että marssin kaupasta hakemaan pari erittäin herkkää rfsun testiä. Toisen tein eilen (pp5) parin tunnin pidättämisen jälkeen ja nega. Tihrustelin testiä vaikka kuinka kauan ja lopulta siihen piirtyi haalea viiva! Testiajan (1-5min) ulkopuolella kylläkin. Toisen tein tänä aamuna (pp6) ja sama juttu, testiajan ulkopuolella haamu, vähän tummempi viiva kuin eilen.

Mä en oikein ymmärrä näitä roskishaamuja, onko muilla kokemusta ja onko ne kehittynyt sitten että alkanut näkyä testiajallakin? En oo koskaan aiemmin roskishaamuakaan saanut 🫣

Edit. Aloinpas lukemaan netin syövereistä kokemuksia näistä Rfsun testeistä ja eivät ilmeisesti kovin luotettavia ole ja antavat ”viivanpaikkoja”. Eli en nyt luota että tässäkään mitään oikeaa roskishaamua on kyseessä 😅
 

Liitteet

  • IMG_9589.jpeg
    IMG_9589.jpeg
    922.1 KB · Katsottu: 117
Muokattu viimeksi:
Onnea @Sonj4 ! 😍 Meinasinkin juuri kysellä, että onko täällä kokemuksia siitä että unien näkeminen voisi olla merkki raskaudesta. Olen nyt kahtena yönä nähnyt hyvin todentuntuisia unia, sitä ennen en taas tosi pitkään aikaan. Tietysti muutenkin tuossa on vaihtelua, myös ilman raskausmahdollisuutta 😅 Viime yönä unessa myös olin raskaana, alkuvaiheessa. Nyt siis dpo10, 6pv blasto siirrettiin keskiviikkona 😊
 
@Sonj4 onnea plussasta! 😍❣️

Mua eilen alko niin tympäseen tuo nega testi että marssin kaupasta hakemaan pari erittäin herkkää rfsun testiä. Toisen tein eilen (pp5) parin tunnin pidättämisen jälkeen ja nega. Tihrustelin testiä vaikka kuinka kauan ja lopulta siihen piirtyi haalea viiva! Testiajan (1-5min) ulkopuolella kylläkin. Toisen tein tänä aamuna (pp6) ja sama juttu, testiajan ulkopuolella haamu, vähän tummempi viiva kuin eilen.

Mä en oikein ymmärrä näitä roskishaamuja, onko muilla kokemusta ja onko ne kehittynyt sitten että alkanut näkyä testiajallakin? En oo koskaan aiemmin roskishaamuakaan saanut 🫣

Edit. Aloinpas lukemaan netin syövereistä kokemuksia näistä Rfsun testeistä ja eivät ilmeisesti kovin luotettavia ole ja antavat ”viivanpaikkoja”. Eli en nyt luota että tässäkään mitään oikeaa roskishaamua on kyseessä 😅

Tee Pregcheck tai esimerkiksi digi, ovat luotettavampia kuin tuo rfsu. Mikä alkion ikä on jos nyt on pp6?
 
Onnea @Sonj4 ! 😍 Meinasinkin juuri kysellä, että onko täällä kokemuksia siitä että unien näkeminen voisi olla merkki raskaudesta. Olen nyt kahtena yönä nähnyt hyvin todentuntuisia unia, sitä ennen en taas tosi pitkään aikaan. Tietysti muutenkin tuossa on vaihtelua, myös ilman raskausmahdollisuutta 😅 Viime yönä unessa myös olin raskaana, alkuvaiheessa. Nyt siis dpo10, 6pv blasto siirrettiin keskiviikkona 😊
Kiitos. Joo itsellä ollu ihan hulluja unia. Milloin olin Titanicista itse mukana ja sit näin unta et paskoin housuuni yms yms. Tämmösiä ihan älyttömiä 🙈🙈
 
Sorruin tänään pilaamaan päiväni, eli tein aamulla negatiivisen testin 🙈 Liian varhain, vaikka tiedän että joillain jo näkyy.. nyt on dpo10, alkion siirrosta 5 päivää.. tein pregcheckin, eikä kyllä minkäänlaista väriä tullut.. kelailin taaksepäin pari kiertoa, ja silloin testasin ekan kerran dpo15 herkällä testillä ja sain positiivisen tuloksen. Eli nyt koitan unohtaa asian muutamaksi päiväksi 😄 Kiinnittymisen aikaan oli selkeät oireet, mutta nyt eilen ja tänään ei enää oikein mitään.
 
Sorruin tänään pilaamaan päiväni, eli tein aamulla negatiivisen testin 🙈 Liian varhain, vaikka tiedän että joillain jo näkyy.. nyt on dpo10, alkion siirrosta 5 päivää.. tein pregcheckin, eikä kyllä minkäänlaista väriä tullut.. kelailin taaksepäin pari kiertoa, ja silloin testasin ekan kerran dpo15 herkällä testillä ja sain positiivisen tuloksen. Eli nyt koitan unohtaa asian muutamaksi päiväksi 😄 Kiinnittymisen aikaan oli selkeät oireet, mutta nyt eilen ja tänään ei enää oikein mitään.
Älä lannistu! 🙈 Mulla oli tuolloin vielä kans negaa mutta seuraavana päivänä (dpo 11) sain testiajan jälkeen haamun erittäin herkällä testillä ja tänään dpo12 tuli pregcheckillä testiajalla haamu. Testiajan jälkeen vahvistui plussaksi asti. Tein myös Normalin testin ja siinä testiajalla ei näkynyt oikein mitään mutta testiajan jälkeen tuli plussa.

Hankin myös digitestin mutta sen ajattelin säästää keskiviikkoaamuun kun on virallinen testipäivä, siihen asti räpellän halvoilla liuskatesteillä ja teen itteni hulluks tihrustamalla mahdollisia viivoja 🫣

Oireet on mullakin vähän tullut ja mennyt. Ehtii aina kyseenalaistaa kaiken välissä ja sitten ne oireet taas ilmaantuukin 🤯 menkkakipuja on välillä että ihan ku kohta alkais menkat ja sit ne häviää, samoin välillä etoo ja sitten ei taas oo mitään. Välillä ruoka ei maistu ja sitte taas maistuu 😂 lämmöt mulla on vähän laskenut joten se huolettaa, ei oo enää 37 vaan esim eilen kävi 36,8 mutta välillä ollut ihan normaalilämpö. Vuorotellen palelee ja on kuuma.
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos @Vapsu kannustuksesta, yritän olla lannistumatta 🙈😅 ja tosiaanhan tuo Pregcheck ei edes ole herkkä testi, mutta muuten ilmeisesti ihan luotettava. Jotenkin ajattelin että kun jo vkonloppuna muutaman kerran tullut just sellainen hetkellinen etova olo, niin pakkohan hcg-tason olla jo sen verran korkea että näkyisi 😄 pidän nyt ainakin yhden välipäivän, katsotaan jos useamman.. yksi digitesti on myös, teen sen ehkä viikonloppuna kun menkkojen pitäisi silloin alkaa. Lauantaina täytän 40v. Eli jos menkat alkaa, niin alkais nyt sitten edes siihen mennessä, niin vois ottaa muutaman lasin kuohuvaa 😂 Tietysti mielummin otan positiivisen testituloksen silloin lahjaksi 🙈
 
Hyvä suunnitelma @Ellisvm84 🙈

Tiedostan kyllä itsekin että tämä päivittäin testaaminen on turhaa mutta en vain voi itselleni mitään 😂 olin toivonut että olisin ollut niin vahva että olisin pärjännyt viralliseen testipäivään asti mutta ei.. tälle testaamisen tielle ku on lähteny niin paluuta ei enää ole omalla kohalla 🤣

Pidän sulle peukkuja että viikonlopuksi viiva sieltä ilmestyy synttäreiden kunniaksi 😍
 
Kiitos @Vapsu kannustuksesta, yritän olla lannistumatta 🙈😅 ja tosiaanhan tuo Pregcheck ei edes ole herkkä testi, mutta muuten ilmeisesti ihan luotettava. Jotenkin ajattelin että kun jo vkonloppuna muutaman kerran tullut just sellainen hetkellinen etova olo, niin pakkohan hcg-tason olla jo sen verran korkea että näkyisi 😄 pidän nyt ainakin yhden välipäivän, katsotaan jos useamman.. yksi digitesti on myös, teen sen ehkä viikonloppuna kun menkkojen pitäisi silloin alkaa. Lauantaina täytän 40v. Eli jos menkat alkaa, niin alkais nyt sitten edes siihen mennessä, niin vois ottaa muutaman lasin kuohuvaa 😂 Tietysti mielummin otan positiivisen testituloksen silloin lahjaksi 🙈
Aikaset testit, varsinkin epäherkillä vaatii kyl vahvaa mielikuvitusta ja uskoa kaikkiin hailuroihin. Ei niihin varhaisimpina päivinä mitenkään voi luottaa että eivät ole viivanpaikkoja (joten pitää tehdä 5 testiä lisää ja saada kaikkiin sama lähes olematon viiva). Tulevat muutenkin just testiajan jälkeen vasta näkyviin. Eli pelkkää optimismia ja sekopäisyyttähän se on testata hyvissä ajoin. :tears:

Toivomme parasta mahdollista synttärilahjaa! Mulla ainakin tukilääkkeet pitää vuodon pois, joten menkkojen alkuun en luottais.
 
Oot @Kumma ihan oikeassa, en ymmärrä mikä hetkellinen häiriö iski kun testasin tavallisella testillä jo nyt.. 🙈😅 Ja ihan totta, Cyclogest voi kyllä estää vuodon alkamisen. Viimeksihän mulla olikin siis kemiallinen, niin vuoto tietysti alkoi tukilääkkeistä huolimatta..
 
Täällä taas pantataan testaamista viralliseen testipäivään 😅 En oo koskaan ollut himotestaaja, masentaa niin nähdä se nega et mieluummin näen sen vain kerran ja se on sit kaikessa raakuudessaan "virallista". Kutkuttavaa ois seurailla haamujen kehittymistäkin, mutta kun sellaista ei ole koskaan saanut niin ei uskalla ottaa riskiä 🙈
Aiemmin kerroin, että lämmöt hieman laskeneet ja niiden mukana toivo, mutta ne on taas palanneet vähän korkeammalle (näin käynyt toki ennenkin). Lisäks pe-la yönä (reilu vko 2-päiväisen siirrosta) oli ihan kunnon menkkakipupistos, ja paria sitä edeltävänä päivänä lievempiä tuntemuksia. Sen jälkeen ei oikeastaan mitään. Kaks aivan lyhyttä etova olo -kohtausta ollut myös, kestäneet siis aivan hetken. Eli toivo nousee kierron loppua kohti kuten aina 😂 Mikäänhän ei välttämättä tarkoita mitään, mutta piinailu jatkuu torstaihin saakka 🤷🏻‍♀️ Tsemppiä kaikille tilanteisiinne ja piinailijoille extrat! ✨🤞
 
Täällä kyselen tyhmiä. Mitä digitestin pitäisi näyttää tällä hetkellä? Jos huomen aamulla sen vielä tekisin. Eli ovulaatio kp22 hymynaama siirto siitä perjantaina. Nyt kierto päivä 38. En oikein älyä et mitä sen pitäisi näyttää.
 
Täällä kyselen tyhmiä. Mitä digitestin pitäisi näyttää tällä hetkellä? Jos huomen aamulla sen vielä tekisin. Eli ovulaatio kp22 hymynaama siirto siitä perjantaina. Nyt kierto päivä 38. En oikein älyä et mitä sen pitäisi näyttää.

Todennäköisesti voi näyttää raskaana 2-3. Että hedelmöityksestä (ovulaatio) on tuon verran aikaa.
Onko sinulle siirretty 5 päiväinen?

Laskin et sulla olisi noin rv 4+1 nyt.
 
Tein nyt tuon digitestin se näyttää et raskaana 1-2 elii? Onko se nyt ok vai ei ? Apua. Pelottavaa.
Jos laskin oikein niin sun tilanteessa olisi voinut jo näyttää 2-3 viikkoa mutta täällä forumillakin on ollut tosi paljon puhetta siitä kuinka yksilöllisesti digillä saa minkäkin arvon ja välillä digillä voi saada turhaa paniikkia aikaan. Teitkö viivatestiä myös siinä samalla?
 
Takaisin
Top