Hyvä ett' testaavat! :)@Odottavainen91 oon niin pahoillani.Nyt toivotaan kovasti, että tilanne vielä muuttuu viikonlopun aikana.
Omaa napaa: Tänään laitettiin 3-päiväinen kyytiläinen. Lääkärin mukaan vielä huippulaatuinen.Toista nyt kovasti vielä yritetään pakkaseen, se selviää maanantaina. @CherryRed kiitos vinkistä, lääkäri suostui että mitataan proge vielä varmuuden vuoksi ja katsotaan tarvitaanko lisätukea cyclojen kylkeen. Vitsi tää kaikki nyt jännittää tosi paljon ja tuntuu vähän epätodellisesta. Toivon niin paljon, että pieni tarttuisi kiinni. Huolettaa oma ikä ja endon riehaantuminen. Nyt yritän kuitenkin ottaa rennosti ja iloita että ollaan päästy ainakin tähän asti.
Ihanaa että teillä hedelmöittyi hyvin ja siirtokin onnistui!
Pidän kaikki varpaat ristissä että teillä natsaa ja saisit pitkälle tarpeeksi paljon progesteronitukea.Mulla alkoi viikko sitten ma luget 400 x 2 pvä annoksella sekä Prolutex 3500IU x2 pvä. Alavatsa on mustelmilla ja kipee. Viime perjantaina sitten oli siirto. Viimeinen huurunenä oli jaksanut hyvin sulaa sekä oli alkanut jo kuoriutua. Tämä on aina hyvä merkki! Meillä alkoi kuoriutua myös tämä onnistunut raskaus. (myös yksi keskenmenokin, mutta epäillään ettei siinä raskaudessa ollut tarpeeksi progesteron tukea. Ei ollut noita extra piikkejä meinaan) Että piinaillaan tässä yhdessä!

Mun testipäivä on äitienpäivä. Mutta ehkä testaan jo perjantaina. Se ois kuitenkin jo dpo12.
Muoks: lisäys: siirrossa tuli vielä kohdun aktivaatiopistos nivestim!
Muokattu viimeksi:
olette mahtavia!
Vaatii varmaan pitkän suruprosessin ja myös ristiriitaisia tunteita. Ilo ja suru siitä että onneksi on saanut edes sen yhden lapsen josta iloita mutta samaan aikaan suru että se lapsi jää ainoaksi. Kyllä tätä surua kantaa tavalla tai toisella loppuelämänsä