Liityn kanssa keskusteluun kun vihdoin löysin uudemman ketjun mikä käynnissä
Meillä menossa nyt toinen IVF julkisella puolella. Ensimmäinen oli kesäkuussa, silloin saatiin kerättyä 8 joista vain 2 kypsiä. Lopulta vain 1 pakkaseen (ei voitu tuoresiirtää kun kohdun limakalvo oli niin ohut) Alkion siirto päivänä tuli soitto, että ei ollut selvinnyt pakastuksesta
Nyt sitten toinen yritys ja tuoresiirto, kerättyä saatiin 5 joista 4 oli hyviä. 2 päiväinen, 4-soluinen siirrettiin tiistaina ja loput 4 jatkoviljelyyn ja ilmeisesti sitten pakkaseen. Nyt jännitetään miten käy.
Itse punktiot sujui hyvin ja ainoastaan puudutepiikit hieman tuntui mutta pyysin reilusti lääkettä ja sitä onneksi sain
Henkisesti raskaammaksi olen kokenut pistämisen vaikka siihenkin kyllä alkaa jo tottumaan. Ensimmäisellä kerralla oli Bemfola ja Ganilerix ja toisella kerralla Bemfolan tilalle tuli Menopur.
Ennen siirtoa Ovitrelle ja Gonapeptyl. Tuo Ganilerix ja Gonapeptyl on todella kurjia pistettäviä. Tuntuu, että neulat ovat jotenkin tylsiä ja itse aine kirvelee kurjasti.
Kuinka pian olette saaneet plussan alkion siirron jälkeen? Tiedän että en malta sitä koko kahta viikkoa odottaa
Toivottelen kaikille tsemppiä jotka ovat tässä samassa prosessissa mukana