Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alkoi eka hoitokierto viime viikolla ja ainakaan vielä ei ollut Synarelaa saatavilla. Korvaava lääke on kertapistos Procren Depot nimistä lääkettä. Mulla maksoi 102,76 €, koska Kela-korvauksen alkuomavastuu oli vielä jäljellä. Jos alkuomavastuu on ehtinyt tulla täyteen, niin maksaa 82,76 €.Hei, aloitan ensi kuussa viimeisen hoitokierroksen ja mietin onko Synarelaa taas saatavilla vai onko sen tilalla joku korvaava valmiste? Ja onko korvaava valmiste kanssa sumute vai joku pistettävä lääke? Muistelin, että lääkäri tammikuussa sanoi korvaavan valmisteen olevan huomattavasti kalliimpi kuin Synarelan, osaako joku sanoa hinnoista?
Synarela taitaa tällä hetkellä olla loppu ja itse sain tilalle kerta pistettävän Procren Depotin. Minusta oli halvempi, kuin Synarela, en nyt muista hintaa. Jotain 112 e luokkaa. Kävin hoitajan vastaanotolla ja hoitaja pisti tuon jarrun, vaikutusaika sen kk verran.Hei, aloitan ensi kuussa viimeisen hoitokierroksen ja mietin onko Synarelaa taas saatavilla vai onko sen tilalla joku korvaava valmiste? Ja onko korvaava valmiste kanssa sumute vai joku pistettävä lääke? Muistelin, että lääkäri tammikuussa sanoi korvaavan valmisteen olevan huomattavasti kalliimpi kuin Synarelan, osaako joku sanoa hinnoista?
Juuri tällä viikolla lääkäri sanoi minulle, että syksyllä vasta saa Synarelaa taas. Jos en väärin muista, se tarvittava kaksi pulloa Synarelaa maksoi jotain 130€ tai sinnepäin. Korvaava lääke on kuulemani mukaan monilla ollut kertapiikki, joten voi olla vaivattomampi kuin Synarela, jota pitää sumuttaa aamuin illoin yhteensä noin kuukauden (ensin pari viikkoa pelkästään sitä ja sitten sitä jatketaan jarruna pistosten aikana) .Hei, aloitan ensi kuussa viimeisen hoitokierroksen ja mietin onko Synarelaa taas saatavilla vai onko sen tilalla joku korvaava valmiste? Ja onko korvaava valmiste kanssa sumute vai joku pistettävä lääke? Muistelin, että lääkäri tammikuussa sanoi korvaavan valmisteen olevan huomattavasti kalliimpi kuin Synarelan, osaako joku sanoa hinnoista?
Kiitos vastauksesta! Ok, mielenkiintoista seuraavassa ultrassa seurata, miten tilanne kehittyy! Tällä hetkellä jännitän punktiota niin paljon, etten ehdi pelkäämään muuta.En muista paljonko niitä näkyi ultrassa ennen punktiota, mutta ymmärtääkseni niitä on punktioon mennessä usein tullut lisää :) tai niitä löytyy lisää. 16 kerättiin mulla. 20 taisi olla yleensä raja mistä sit miettii kannattaako tehdä tuoresiirtoa. Toki on muitakin tekijöitä tapauskohtaisesti. Jollain varmaan voisi vähemmälläkin tulla, en tiedä miksi mulle tuli kaikenlisäksi niin pahana se, kun joillekin tulee lievänä niin että selviää kotilevolla :)
*Lisäys, löysin tämmöistä dataa kuvassa :)
Milloin teillä on virallinen testipäivä? Täällä sunnuntaina Toivottavasti teillä on tarrannut kiinni!@Onnenomena tipuset siis kasvavat Jännää!
@Harmi89 onnea saaliista :)
Täällä hermoheikkona mietitään kipujen kanssa. Menkkamaisia jomotuksia etenkin iltaisin. Tänään semmoinen poltto tunne tuli alavatsalle ja heijastui reisiin yms. Mutta se meni onneksi nopeaa ohi kovasti käynyt jo kurkkimassa joulukuisten ryhmään, mutta jos se positiivinen tulos tulisi ensin testeistä..
Kiitos vastauksesta! Ok, mielenkiintoista seuraavassa ultrassa seurata, miten tilanne kehittyy! Tällä hetkellä jännitän punktiota niin paljon, etten ehdi pelkäämään muuta.
Muistan että saitte tosi hyvin blastoja pakkaseen. Jos se alkanut raskaus pahensi sinun hyperiä? Ai että kun tulee muistoja, miten jännitin ja seurasin sinun tilannetta... Ja kaikki päättyi onnellisesti!
Mä oon käyttäny tätä https://www.apteekki.fi/ sivuston lääkehakua. Tuolta näkee kätevästi lääkkeiden hinnat korvattuna/ilman korvausta ja myös saatavuuden eri apteekeissaKiitos vastauksista! Mulla on aina ollut vain 1 plo Synarelaa käytössä hoidon aikana niin ilmeisestikin tuo pistos on varmaan tuplasti sen hintainen sitten eli ei nyt mikään ihan mahdoton. Luulin, että se maksaisi tyyliin saman verran kuin Menopur-hoito, joka on aivan järkyn kallista sillä minun kohdalla lääkkeistä ei tule Kela-korvausta .
Ymmärrän hyvin fiiliksiäsi . Ihanaa kun siellä testiin piirtynyt haamu . Mulla Testipv olisi tulevana ma dpo19, varovaisen innostunut kun suht samoilla päivillä testasin haamun, nyt koitan rauhas malttaa ma kun yksi testi enää kaapissa.Milloin teillä on virallinen testipäivä? Täällä sunnuntaina Toivottavasti teillä on tarrannut kiinni!
Olin varma negasta kun menin jo eilen testaamaan dpo 12, ja se tunne kun näki ensimmäistä kertaa ikinä niin selkeän haamun raskaustestissä oli niin sanoinkuvaamaton. Syke nousi kellon mukaan 130 lyöntiin hetkeksi Eilen oli onnellisin päivä piiiitkään aikaan, nyt toivon kovasti että se onni jatkuu. Tänään viiva oli saman vahvuinen, mutta kyllähän tässä hirvittää, että meneekö kuitenkin kemiallisen piikkiin vai paljaastuuko sieltä varhaisultrassa tuulimuna, jos sinne asti päästään. Jos en olisi eilen testannut, olisin kyllä voinut aavistella jotain oireista, selkeät oireet alkoivat vasta eilen. Koko päivän oli aaltoillen vähän huono olo, alaselällä paineen tunnetta ja menkkamainen olo alavatsalla. Rinnat tuli kipeiksi jo pian kolmipäiväisen alkion siirron jälkeen, joten en ole sitä ajatellut raskausoireena, mutta tissit ovat turvonneet ja kipeytyneet lisää kiinnittymisen jälkeen.
Harkitsen, että kävisin myös ottamassa Puhdilla tuon hCG:n, toisi ehkä mielenrauhaa. Vai onko kukaan saanut julkiselta ruinattua lähetettä hCG-mittaukseen?
Oi ihanaa, onnea plussasta ja viivalle vahvistumista!View attachment 121166
Se on toinen viiva!!!! Kuvassa hailakka mutta toinen viiva kuitenkin aaaaaaaaaaaaa. Kahdeksan päivää nelipäiväisen siirrosta. Ensimmäistä kertaa ikinä toinen viiva testiin. Miten tässä tekee töitä loppupäivän??
View attachment 121166
Se on toinen viiva!!!! Kuvassa hailakka mutta toinen viiva kuitenkin aaaaaaaaaaaaa. Kahdeksan päivää nelipäiväisen siirrosta. Ensimmäistä kertaa ikinä toinen viiva testiin. Miten tässä tekee töitä loppupäivän??
Tietääkö joku, onko kolme hoitokertaa kolme alkionsiirto vai kolme kasvatusta? Kun toisella kerralla tuli kaksi alkiota, joista toinen siirretään seuraavassa kuukautiskierrossa. Jos siitäkään ei tule raskautta, onko se tässä?