Iik
@Tonninseteli jännää!!!

Mä en nyt muista yhtään mitä mulle määrättiin etukäteen (tai määrättiinkö mitään!). Koitin kattella vanhoja lappuja ja merkintöjä enkä niistäkään löytäny

ehkä laittanu sulle buranan kun oli puhe siitä että sulle alhasemmat kipulääkkeet paikanpäällä? En kyl yhtään osaa sanoo! Mut toivottavasti menis mahollisimman hyvin kaikki!!
@Juliet92 kiitos kysymästä, tänään kp6!

Luonnolliset ovulaatiot näyttäis viimesen vuoden aikana tapahtuneen kp11-15 ja heitelly ihan aktiivisesti noiden välissä. Jos ovulaatio osuis ens ma tai ti, niin sillon siirto olis viikonloppuna. Ti ei varmuudella sit onnistuis jos oon oikein ymmärtäny (siirto su), mutta osaako joku sanoa tekikö HUS nykyään lauantaisin siirtoja...? Ma olis kp12 ja ti kp13. Että kyllä tässä vähän saa jännitellä että miten osuu
Myös, mitenhän se HUS sit olettaa ovulaation tapahtuvan siitä plussasta?

Insseissä tuntu olevan ovulaatio samana päivänä ku aamusta tuli digiplussa, tokassa inssissä kun inssi oli seuraavana päivänä ni ovis oli jo menny. Ymmärtääkseni mulla tuli ovulaatio siis nopeemmin siitä plussasta ku mikä se niiden defaulttioletus oli. Pitää keskustella siellä ultrassa sit.
Joka tapauksessa, pe alkaa ohjeistettu ovulaationmetsästys!