IVF/ICSI-HOIDOT 2022

Hei huh! Vertaistukea näihin piinapäiviin, pliis!😅😁 Mulla kipeytyi rinnat ekaa kertaa aroiksi viime yönä (to siirto eli tänään vasta pp2). Järki sanoo, että johtuu vain ja ainoastaan torstaina tuplatusta Terolut-annoksesta, mutta miksi tämä niin nostaa toiveita onnistumisesta?🥵🙈 Pakko keksiä tekemistä ensi viikko täyteen! Piinailu, googlailu ja kropan tutkailu lähti ihan käsistä...🙄🙄 Ja uskon että taas vaan pelkkää negatiivistä tulosta tulossa...
Mullakin kipeyty viime yönä enempi tissit. Syytän tosin siitä terolutei, mut niissä kyllä annos pysyny viime sunnuntain alotuksesta asti samana. Naama vähän viillintyny tänään (näppyjä) mitä pidän enemmän huonona merkkinä😪 vaik toikin "oire" voi kertoa myös raskaudesta. Jotenkin aikasta omasta mielestä jälkimmäistä ajatellen.
Oon tänää ollu kyl niin tappiomielialal ja itkeskelin jo, et miksei nytkää voi onnistua.

Houkuttais uittaa jo testiä huomen, mut tiedän et tyhmää. En usko siihen mitään saavani ja ahdistaa vaan lisää.

Muokattu viimeksi:
Täällä testiin sorruttu, siirrosta 6 päivää ja medigoo ihan selkeä plussa 🤩 Mun kamera ei oikein tarkenna, mut silmin tuon näkee ihan selvästi.. meidän taustalla nyt toivotaan kaikki mahdolliset vauvaliimat ja muut.. varovaisen toiveikkaana nyt sit alkaa se meidän oikea jännittäminen 🌈🙏

Liitteet

• IMG_20230212_081335_1.jpg
    IMG_20230212_081335_1.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 225
Täällä testiin sorruttu, siirrosta 6 päivää ja medigoo ihan selkeä plussa 🤩 Mun kamera ei oikein tarkenna, mut silmin tuon näkee ihan selvästi.. meidän taustalla nyt toivotaan kaikki mahdolliset vauvaliimat ja muut.. varovaisen toiveikkaana nyt sit alkaa se meidän oikea jännittäminen 🌈🙏
Tahmaisia tarrasukkia nyt paljon sinne😍😍😍 ja onnittelut!

Voihan jännitys. En tiedä näkeekö kukaan tässä kuvassa mitään, mutta luonnossa mieskin näkee käänneltävän ja väänneltävän haamun. Nyt siis dpo9/pp4. Ovitrelle pistetty 1.2 illalla, voiko se vielä näkyä? Nyt olis oman laskupään mukaan 11 päivää siitä?

Liitteet

• 20230212_080420.jpg
    20230212_080420.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 236
Rohkeita testin tekijöitä! Onko jotain oireita? Kattellaan ite joskus viikon päästä... Mulla ne Ovitrelle-naksut niin eipä testi kertoisi mitään, joten turha tehdä. Iso Ovitrelle-annos näkyy kai max 10 päivää, mut jollain oli näkynyt vähän kauemminkin, joillain hävinnyt parissa päivässä. Onko noista yksittäisistä pistoista kenelläkään tietoa, että kauanko näkyvät?

Rohkeita testin tekijöitä! Onko jotain oireita? Kattellaan ite joskus viikon päästä... Mulla ne Ovitrelle-naksut niin eipä testi kertoisi mitään, joten turha tehdä. Iso Ovitrelle-annos näkyy kai max 10 päivää, mut jollain oli näkynyt vähän kauemminkin, joillain hävinnyt parissa päivässä. Onko noista yksittäisistä pistoista kenelläkään tietoa, että kauanko näkyvät?

Mulla tuoresiirrosta oli yksi ovitrelle-pistos ja seurasin sen häviämistä, mulla meni muistaakseni se lähemmäs 10 päivää ennenkun testi oli negatiivinen ja lähti siitä sitten uudestaan vahvistumaan 🤔

Mulla tuoresiirrosta oli yksi ovitrelle-pistos ja seurasin sen häviämistä, mulla meni muistaakseni se lähemmäs 10 päivää ennenkun testi oli negatiivinen ja lähti siitä sitten uudestaan vahvistumaan 🤔
Meinaaks sitä irrotuspiikkiä, mikä pistettii ennen punktioo vai pistitkö ovitrellea kiinnittymisen tueksikin?

@Kaihonkukka tuli sorruttua testaamaan hetken mielijohteesta, ja toisaalta haluun nähä et jos on plussa ni kuinka aikasin sitä voinkaa saada jotain viivaa näkyvii. Noh oireita ei mainittavasti ja voi kaikki periaatteessa pms oireita olla. Tissiarkuutta, mahatuntemuksia, eilen naama rupes vähä kukkimaa ja mieliala oli illalla herkkis/itkuinen.

@siska onko siellä jotain oloja?

Nyt vaan saa tosiaan jännätä lähteekö vahvistumaan. Huomiselle en mitään selvää vahvistumista odota, mut kuhan edes tulee joku hailee viiva huomenki ni askeleen eteenpäi pääsee.

Kiitos onnitteluista, täällä ei oikeastaan ole mitään mainittavia oireita, jotka eroaisi noista mitä oon merkannut flo:n edellisistäkin PAS:sta (aamuyöheräily, vilutus, väsyttää). Tosin ehkä hiukan enemmän alavatsa ja selkätuntemuksia, mutta mulla ainakin vois mennä helposti ibs:nkin piikkiin nuo.

Olin itseasiassa ihan varma että nega on, mut päätin nyt kuitenkin testata.. En tiiä oiskohan jo eilen näkynyt jos ois testannut, ois varmaan vaan saanu jonkun haamujen esiäidin, et tämä oli jo sen verran selkeä ettei tarvii edes viivalaseja ja mieskin näkee.. niin parempi että tänään vasta testasi..

Isot tsempit muille piinailijoilla! Ja @Juliet92 vaikea sanoa että voiko olla ovitrellestä, oliks muuten pc:n testi vai mikä? toivotaan vahvistumista..

Minä laskin aikoinaan, että naksut eivät enää näkyisi päivää ennen HUS:in virallista testipäivää. Testipäivä oli minulla muutama pv myöhemmin kuin "muilla". Tämä riippuu tietysti myös naksujen määrästä ja ajankohdasta.

Kiitos onnitteluista, täällä ei oikeastaan ole mitään mainittavia oireita, jotka eroaisi noista mitä oon merkannut flo:n edellisistäkin PAS:sta (aamuyöheräily, vilutus, väsyttää). Tosin ehkä hiukan enemmän alavatsa ja selkätuntemuksia, mutta mulla ainakin vois mennä helposti ibs:nkin piikkiin nuo.

Olin itseasiassa ihan varma että nega on, mut päätin nyt kuitenkin testata.. En tiiä oiskohan jo eilen näkynyt jos ois testannut, ois varmaan vaan saanu jonkun haamujen esiäidin, et tämä oli jo sen verran selkeä ettei tarvii edes viivalaseja ja mieskin näkee.. niin parempi että tänään vasta testasi..

Isot tsempit muille piinailijoilla! Ja @Juliet92 vaikea sanoa että voiko olla ovitrellestä, oliks muuten pc:n testi vai mikä? toivotaan vahvistumista..
Uskon, et eilenki olis näkyny👌 näkyyks nois medigoos herkemmi ku pc? @Nurppu eikös sulla olla jotain vertailua medigoo vs. Pc?
Eipä tosiaan kai täs ja tos kohtaa pahemmin edes kai monel oo olooo.

Pc testil tehty joo👌

Ihanaa @siska , varovaiset onnittelut ja paljon vauvaliimaa että pysyy kyydissä!!:smiling face with heart-eyes:

@Juliet92 En vielä näe kuvassa mitään mutta pidetään peukkuja että esihaamukin muuttuisi sieltä haamuksi! Aikaisimman kemiallisen olen saanut kiinni vasta dpo 10 ja toisessa selvempi haamu oli vasta dpo 12. Toki kemiallisia, joten en tiedä voiko verrata jatkuvaan raskauteen. Kyllähän jotkut on nähneet niitä esihaamuja jo dpo 9, että toivotaan että siitä rupeaa vahvistuun!

Edit niin ja Ovitrellestä, kyllä mulla muistaakseni on aina kadonnut ainakin dpo 9-10 mennessä, kun oon ekat testit tehnyt.

Ihanaa @siska , varovaiset onnittelut ja paljon vauvaliimaa että pysyy kyydissä!!:smiling face with heart-eyes:

@Juliet92 En vielä näe kuvassa mitään mutta pidetään peukkuja että esihaamukin muuttuisi sieltä haamuksi! Aikaisimman kemiallisen olen saanut kiinni vasta dpo 10 ja toisessa selvempi haamu oli vasta dpo 12. Toki kemiallisia, joten en tiedä voiko verrata jatkuvaan raskauteen. Kyllähän jotkut on nähneet niitä esihaamuja jo dpo 9, että toivotaan että siitä rupeaa vahvistuun!

Edit niin ja Ovitrellestä, kyllä mulla muistaakseni on aina kadonnut ainakin dpo 9-10 mennessä, kun oon ekat testit tehnyt.
Mä omistan ite todella huonot viivalasit ja näist kuvist kieltämättä itelki vaikeuksia nähdä sitä viivaa, livenä näkyy paremmin. 😅 mut toivon et lähtee.vahvistuu. kahesta kemiallisesta itsekin kokemusta.

Tässä ehkä näkyvinään vähän paremmin... mutta huominen kertoo enemmän.

Liitteet

• 20230212_084655.jpg
    20230212_084655.jpg
    896.1 KB · Katsottu: 175
Muokattu viimeksi:
@siska ja @Juliet92 mun silmään näkyy molemmilla!! Ihanaa!! 😍

En löytäny mitään hienoa systemaattista pc/medigoo vertailukuvaa mun arkistoista (😅) mut sattumoisin tällänen löyty dpo11, oletan et nää on siis molemmilla kerroilla dpo11 samasta pissasta medigoo ja pc:

dpo11-heinä-marras~2.jpg

Ei ehkä tässä mitään selvää eroa 😄 mut ehkä näytti noita kaikkia kattellessa siltä että medigoo näyttäis varhasimmilla päivillä paremmin ku pc, mut medigoo ei tummu sit kauheen tehokkaasti vaan sit ku vähän etenee ni pc on selvästi tummempi.

En löytäny mitään hienoa systemaattista pc/medigoo vertailukuvaa mun arkistoista (😅) mut sattumoisin tällänen löyty dpo11, oletan et nää on siis molemmilla kerroilla dpo11 samasta pissasta medigoo ja pc:

View attachment 119204

Ei ehkä tässä mitään selvää eroa 😄 mut ehkä näytti noita kaikkia kattellessa siltä että medigoo näyttäis varhasimmilla päivillä paremmin ku pc, mut medigoo ei tummu sit kauheen tehokkaasti vaan sit ku vähän etenee ni pc on selvästi tummempi.
No munkin silmään kyllä medigoo vähän tummempaa näyttää😅👌 pitääpä käydä katsomassa löytyskö lähiapteekista noita. YA en lähe ku nii tyhmästi parkkipaikkoi siel😅 Sä taisit tehdä illallakin testejä? Oliko pidätystä paljon alla niissä?

Mä omistan ite todella huonot viivalasit ja näist kuvist kieltämättä itelki vaikeuksia nähdä sitä viivaa, livenä näkyy paremmin. 😅 mut toivon et lähtee.vahvistuu. kahesta kemiallisesta itsekin kokemusta.

Tässä ehkä näkyvinään vähän paremmin... mutta huominen kertoo enemmän.
Joo mulla on kanssa tosi huonot viivalasit mutta nyt tässä kuvassa näkyy!! Kyllä siellä joku esihaamu on, toivottavasti vahvistuu! :smiling face with heart-eyes:

No munkin silmään kyllä medigoo vähän tummempaa näyttää😅👌 pitääpä käydä katsomassa löytyskö lähiapteekista noita. YA en lähe ku nii tyhmästi parkkipaikkoi siel😅 Sä taisit tehdä illallakin testejä? Oliko pidätystä paljon alla niissä?
No mun kokemuksella vaikuttaa (omalla kohdalla siis nyt vaan!) että pidätysajalla ei oo yhtään mitään väliä, ainut millä on väliä on se et kuinka tumma pissa. Jos on 6h pidätysajalla tosi haalea pissa ni viiva tulee olee haaleempi ku sit jos puolen tunnin päästä saisitkin tiristettyä ihan tummankeltaset lirut. Mä nyt sit kuvittelen että sitä hCGta kyllä erittyy kokoajan sinne virtsaan, ei sillä väliä kauan se on rakossa ollu. Omalla kohalla sen seurauksena yleensä aamun eka pissa ei oo ollu kauheen hyvä, se on yleensä aika laimee ja antaa laimeemman viivan kuin sit joskus myöhemmin päivällä lyhyemmällä ajalla tiristetty tumma pissa. Ehkä joillain muilla aamun eka virtsa on sit tumma ja siks hyvä?

Joo mulla on kanssa tosi huonot viivalasit mutta nyt tässä kuvassa näkyy!! Kyllä siellä joku esihaamu on, toivottavasti vahvistuu! :smiling face with heart-eyes:
Täällä kun muiden ensihaamuja tiirailee, niin mä tuun aina pari päivää muita peräs ennenku nään haamua🤣👌 täs kännykäs kans jotenki todella surkee tarkennus kun koittaa tommosta kuvaa ottaa.

@Nurppu totta muuten tuokin. Pissan vahvuus vaihtelee kauheesti ja oliskin loogista et voimakkaimmin myös testit reagoi kuin haaleeseen. Esikoisesta testases kyl tein sen huomion, et aamun eka ei välttisti ollu se paras.

Oliskos kellään mitään viimehetken vinkkiä kiinnittymisen tukemiseen? Villasukat on käytössä, ananasta syönyt maanantaista asti päivittäin ja jostain luin et lämpimien juomien juominen vois ol kans hyvä juttu, vihreä tee lienee ok? Kofeiinimäärä tosi maltillinen. Punkkua en ala litkimään😅 siirrossa lääkäri tuhahteli lämpötyynyn käytöstä kiinnittymisen tukena alavatsalla kun kyselin että onko aiheesya mitään tutkittua näyttöä olemassa. Sikäli harmi kun tunnutaan aina tutkittavan joka asiasssa vain lääkkellisiä keinoja. Noh, lääkeyhtiöt myös isosti rahoittaa tutkimuksia.

Sekä millai suosittelisitte ton nesteenjuonnin kanssa yleisesti tällee alkionsiirro jälkee ku hoitovaste oli hyvä ja turvotusta löytyy vielä reippaasti. Sano lääkäri et voi 2viikkoaki kestää. Onko 3l tässä kohtaa riittävä? Mä oon pari edellist päivää kiskonu paljon nesteitä mut istununu ja syöny paljon suolastaki ni vähän tullu takapakkia tossa painon laskussa, mutta pissaa erittyy hyvin ja olokin hyvä.

C-vitamiini, eli ei muutakuin popsimaan appelsiineja, klementiineja ja mandariineja. Ovat vielä sesongissakin!

.

View attachment 119204

...siis hetkinen, toi mun toinen testi on sittenkin Sofin (epä)herkkä eikä PC! 😅 Menee sekasin nää kaikki 😆 no tästä löyty dpo12 sofi (alempi) vs. pc (ylempi) vertailukuva. Nyt täytyy sanoa että oletettavasti pc olis näyttäny sittenki tummempaa kuin tuo medigoo 😄

PXL_20221127_075708216.jpg

Takaisin