Punktion lääkityksistä tuli mieleen, et itse en halunnut taas esilääkettä, koska vihaan sitä että pää menee sekaisin + mulla meinaa aina lentää joko laatta tai rauhoittumisen sijaan musta tulee hirvee sähköjänis. Olin muutenkin niin rauhallisin mielin etukäteen et hoitajakin tuumas, että sä et taida ees tarvita. Sen sijaan koska mulla oli niin paljon kerättävää niin sain humautuksen kolmesti, koska se toimitus kesti. Vika humautus ehti ns ulos systeemistä jo siinä vaiheessa kun nousin pöydältä. Ne emättimen pistokset taas oli ihan siedettäviä, ne oli ennen humautuksia. Uskon että olisin sen toimituksen varmaan pärjännyt ilman humautuksiakin, ellei hyperin takia ne munasarjat olis ollu niin isot ja kipeet. Mut eipä niistä humautuksista mennyt pää sekaisin edes, et se oli ihan positiivista ja uskalsin sit reilusti pyytää niitä uusiksi heti kun alkoi tuntua siltä.
Olo päivityksiä täältä: prikulleen samat oireet tähän mennessä ollut kuin mitä oon flo:n merkannut aikaisimmista pas:sta, joten en vedä niistä johtopäätöksiä. Pientä jomottelua, vilutusta, aamuyö heräilyä ja sellasta, mut tosiaan samat oli noista edellisistäkin päivälleen. Kuten mä aina sanon, progen piikkiin todennäköisesti menee lähes kaikki..
Tein mä itseasiassa testinkin eilen - koska jotenkin piti saada se hinku "out of the system".. ja siis siirrosta eilen 4 päivää, se että se oli nega olis todennäköistä vielä vaikka oliskin tärpännyt. Mut nyt ei oo niin pahaa hinkua testata. Ehkä huomenna tai maanantaina uutta jos se fiilis iskee uudelleen. Usein normikierroissakin testaan extra aikaisin ja sit saan jotenkin järjen päähän ja jaksan odotella johonkin järkevämpään ajankohtaan
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
Olo päivityksiä täältä: prikulleen samat oireet tähän mennessä ollut kuin mitä oon flo:n merkannut aikaisimmista pas:sta, joten en vedä niistä johtopäätöksiä. Pientä jomottelua, vilutusta, aamuyö heräilyä ja sellasta, mut tosiaan samat oli noista edellisistäkin päivälleen. Kuten mä aina sanon, progen piikkiin todennäköisesti menee lähes kaikki..
Tein mä itseasiassa testinkin eilen - koska jotenkin piti saada se hinku "out of the system".. ja siis siirrosta eilen 4 päivää, se että se oli nega olis todennäköistä vielä vaikka oliskin tärpännyt. Mut nyt ei oo niin pahaa hinkua testata. Ehkä huomenna tai maanantaina uutta jos se fiilis iskee uudelleen. Usein normikierroissakin testaan extra aikaisin ja sit saan jotenkin järjen päähän ja jaksan odotella johonkin järkevämpään ajankohtaan
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!