Lilium8, varovaiset onnittelut! Viivan vahvistuminen kuulostaa tosi hyvältä. Epävarmuus on kamalaa, mutta siitä ei taida eroon päästä. Tarrasukkia pienelle!
Karanteeniin ei myöskään määrätä, jos on saanut yhden rokoteannoksen vähintään kuuden kuukauden sisällä siitä, kun ihmisellä on todettu tartunta. Tuolloin rokotuksesta täytyy olla kulunut viikko."
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007984073.html
Kysyin rokotteesta myös meidän klinikalla ja lääkäri sanoi saman ohjeen: viikko taukoa ennen hoitoja. Syynä kuulemma ei se, että itse rokote estäisi tai heikentäisi hoitojen onnistumista vaan se, että rokote saattaa nostaa kuumeen ja silloin ei pääse hoitoon.
Meillä on tulossa henk.koht. syistä PAS vasta syksyllä, niin meinaan kyllä ottaa rokotteen heti kun mahdollista.
On. Sain tekstarin, että kaksi blastoa on saatu pakkaseen, loppuja alkioita seuraillaan. Helpottunut olo, että saatiin ainakin kaksi.
Just tämän aamun Hesarissa luki, että THL muuttaa rokotettujen karanteeniohjeita. "Uuden ohjeistuksen mukaan karanteeniin ei joudu, jos on saanut kaksi rokoteannosta, joista jälkimmäisestä on kulunut vähintään viikko.Rokotehan ei estä tartuntaa eikä poista karanteenia, jos on altistunut. Ainakaan tällä tietoa, kun paljon on vielä rokottamatta.
Mun suurin pelko on kai se, että tuo vaikuttaisi jotenkin negatiivisesti hoitoihin, miehen simppoihin tai minun hormoneihin.
Karanteeniin ei myöskään määrätä, jos on saanut yhden rokoteannoksen vähintään kuuden kuukauden sisällä siitä, kun ihmisellä on todettu tartunta. Tuolloin rokotuksesta täytyy olla kulunut viikko."
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007984073.html
Kysyin rokotteesta myös meidän klinikalla ja lääkäri sanoi saman ohjeen: viikko taukoa ennen hoitoja. Syynä kuulemma ei se, että itse rokote estäisi tai heikentäisi hoitojen onnistumista vaan se, että rokote saattaa nostaa kuumeen ja silloin ei pääse hoitoon.
Meillä on tulossa henk.koht. syistä PAS vasta syksyllä, niin meinaan kyllä ottaa rokotteen heti kun mahdollista.
On. Sain tekstarin, että kaksi blastoa on saatu pakkaseen, loppuja alkioita seuraillaan. Helpottunut olo, että saatiin ainakin kaksi.