Heips! Me ollaan käyty Felicitas Mehiläisessä Helsingissä. Siellä päästiin vuonna 2018 (vuosi yritystä tätä ennen) nopeasti hoitoon. Tehtiin yhden kuukauden/kierron aikana kokeet ja sen jälkeen heti inseminaatio seuraavassa kuussa. Siitä ei tärpännyt ja seuraavassa kuussa tehtiin toinen inseminaatio, josta meille syntyi tyttö 07/19. Nyt 2020 keväällä aloimme yrittämään toista lasta ja jälleen pääsimme nopeasti etenemään hoidoissa, kun vauvaa ei kuulunut normaalilla tavalla. Olen 40v ja kun aiemminkaan ei tärpännyt, niin emme enää odottaneet vuotta oman yrityksen kanssa. Halusimme ensin itse kokeilla inseminaatiota (tehtiin kesäkuussa, elokuussa ja syyskuussa), mutta meille aloitettiin ivf-hoidot suht pian. Syksyllä tehtiin eka ivf, josta tuoresiirto ja myöhemmin pas olivat negoja (kaksi munasolua kolmesta, hedelmöittyi tästä hoidosta). Toisessa ivf-hoidossa hedelmöittyi kolme neljästä munasolusta ja tuoresiirrosta saimme juuri tänään verikokeesta plussan. Meidän lääkärinä on ollut Kari Ratsula, hän on ollut todella ystävällinen ja ammattitaitoinen. Hän myös ymmärsi heti, että emme halua aikailla hoidoissa.
Tsemppiä teille!
Kaikille muille foorumilaisille paljon tsemppiä hoitojen ja omien tunteiden kanssa! Olen lukenut palstaa viime vuodesta lähtien ja siitä on ollut paljon hyötyä ja iloa. Olen elänyt mukana kirjoittajien toiveissa, odotuksissa ja pettymyksissä.
Jos tulee meidän hoidoista kysyttävää niin vastaan mielelläni.