Hieman omanapailua: Äh, tänään alkoi voimistuvien menkkaoireiden päälle myös tiputteluvuoto terolutien päälle. (Insseissä) luget pitivät minulla vuodon poissa vielä pari päivää niiden lopettamisenkin jälkeen. Nyt sitten tietty mietin, että toimivatkohan terot yhtä hyvin vai onko tiputteluvuoto merkki siitä, että omalla kohdalla terolutin teho olisi heikompi kuin lugeissa. Minulla tosiaan vaihdettiin luget, koska ne eivät välttämättä sovi pähkinäallergikolle, ja itselleni niiden jäljiltä tuli ärsyttävää kutinaa alapäähän. Täytyy kysyä ajallaan Tilkasta, että voiko tiputtelusta/tiputtelemattomuudesta päätellä jotain tehosta, koska tarvittaessa kyllä kärsin sitten lugekutinat. Minulla muutenkin on ollut lyhyehkö luteaali, joten toimiva keltarauhastuki olisi itselle tärkeä. Harmittaa. Eniten taitaa kuitenkin kaivella se, että ennen kaikkea tämä vahvistaa omaa fiilistä siitä, että perjantain testipäivänä luvassa on negatiivinen tulos. Tuli tästä yllättävän paha mieli, joten oli pakko tulla vähän purkamaan tänne.