Hei, sain luettua ketjun läpi ja nyt uskallan kirjoitella.. päästiin ivf jonoon, huhtikuussa pitää ilmoittaa kun menkat alkaa ja silloin pitää alkaa syödä primoluttia ja toukokuussa alkaa sitten varsinaiset pistos hoidot. Pelottaa ja jännittää oliko muut syöny primoluttia ennen pistoja? Pelottaa jo valmiiksi kaikki sivuoireet mulla taustalla endometrioosi/adenomyoosi ja todennäköisesti vasen munatorvi on tukossa, yritystä takana vähän alle kaks vuotta, yhtään plussaa en oo koskaan saanu vaikka kaikkien testien perusteella ovulaatio ainakin tapahtuu normaalisti.. yksi inseminaatio tehtiin joulukuussa, oli tarkoitus tehdä useampi mutta ovulaatio osui aina viikonlopulle joten pyysin et päästään jo jonottamaan ivfään et ehditään ennen kesä sulkua.
Jännitän myös et miten joudun olemaan saikulla näiden uusien hoitojen takia, teen todella fyysistä työtä ja nyt oon lukenut paljon tuosta hyperin riskeistä, oon niin herkkä kaikille hormoonivaihteluille et varmaan saan kaikki sivuoireet ootteko joutunut olemaan pois töistä enemmän kuin sen kolme päivää punktion aikaan? Lisäilen ihteni tuonne listaan kunhan pääsen tietokoneelle:)
Onnea matkaan ja toivotaan ettei tule pahoja sivuvaikutuksia lääkkeistä sinulle. Omalla kohdalla nuo punktion jälkeiset sairauslomat olleet viikon ja hyperin takia tais mennä pari vk toipilaana.