Kosmos
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Vau mikä follikkelimäärä! Kerro sitten kun kuulet munismäärän :)
20 munasolua :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vau mikä follikkelimäärä! Kerro sitten kun kuulet munismäärän :)
Hoitaja sanoi että todennäköisesti tässä kierrossa ei päästä siirtoon kun perjantaina en tehnyt testiä.. Kysyy kuitenkin vielä lääkäriltä ja soittelee takaisin.. Mä en jaksa enään odottaa
20 munasolua :)
Miltä testi näytti :angelic:
Hoitaja sanoi että todennäköisesti tässä kierrossa ei päästä siirtoon kun perjantaina en tehnyt testiä.. Kysyy kuitenkin vielä lääkäriltä ja soittelee takaisin.. Mä en jaksa enään odottaa
Voi vitsit, ihan mielettömän hyvä tulos, mahtavaa
Saatko muuten tietoja hedelmöittyneistä/alkioista miten/koska? TAYSilla ei ilmeisesti ilmotella mitään ennen siirtoa, jos se on samassa kierrossa, mutta mietin että luulis näitä tuetoja annettavan, mikäli siirto on vasta seuraavassa kuussa.
Siis eikö ne ultrassa näe mikä on tilanne ja voi sitten päättää siirtääkö vai ei.
Ultrasta ei pysty päättelemään tarkkaa ovulaatiopäivää, ja sehän pitäisi tietää alkionsiirron ajoittamista varten.
Hei kaikki! Aattelin tulla tännekin höpisemään jos vain mukaan mahtuu meillä yritystä 2v, neljä inssiä tehty viime vuonna, ei plussaa. Joulukuussa sitten ivf. 3 blastoa saatiin pakkaseen, tuoresiirtoa ei hyperi riskin takia. Siitä tuli plussa mutta kesken meni.. Nyt vuoto loppunut ja välikiertoa vietellään. Onko kellään kokemusta km jälkeisestä kierrosta? Lähinnä kuinka pitkä tästä voi tulla:banghead:
Todella suuret pahoittelut keskenmenosta, todella ikävää kun pääsitte jo niin pitkälle. Onneksi teillä on hieno blastosaalis vielä pakkasessa! toivotaan, että jokin niistä on se oikea.:)
Tämä on varmaan todella yksilöllistä. Itselläni oli hyvin pitkä kierto km jälkeen. Vuodon loppumisen jälkeen sain odotella noin 45pv seuraavien kuukautisten alkua, mutta olen ymmärtänyt että usein menee nopeammin. Ensimmäiset kuukautiset olivat normaalia runsaamat ja hieman pidemmät kuin normaalisti
Kiitos! Jännä nähdä tosiaan kauan menee et menkat alkaa, ei auta kun odottaa.. Yhtä odotustahan tää koko projekti tuppaa olemaan
Hei kaikki! Aattelin tulla tännekin höpisemään jos vain mukaan mahtuu meillä yritystä 2v, neljä inssiä tehty viime vuonna, ei plussaa. Joulukuussa sitten ivf. 3 blastoa saatiin pakkaseen, tuoresiirtoa ei hyperi riskin takia. Siitä tuli plussa mutta kesken meni.. Nyt vuoto loppunut ja välikiertoa vietellään. Onko kellään kokemusta km jälkeisestä kierrosta? Lähinnä kuinka pitkä tästä voi tulla:banghead:
Olen pahoillani, että teillä meni kesken.
Mun eka kierto kkm:n jälkeen kesti 34 päivää, normi kierto 29 päivää. Onko sulla jo nega raskaustestistä?
Kiitos
Mulla lähestulkoon aina kierto 28 päivää. On nega, ei me kauaa ehditty plussasta nauttimaan. Reilun viikon.. Eli periaatteessa kai kemiallinen raskaus. Varhaisultra olisi tänään ollut
Ultrasta ei pysty päättelemään tarkkaa ovulaatiopäivää, ja sehän pitäisi tietää alkionsiirron ajoittamista varten.
Mä en ole törmännyt tällaiseen tilanteeseen, kun itsellä se huippu on aina tullut (paitsi kkm:n jälkeinen kierto) sekä meidän hoidoissa on aina mukana irrotuspiikki, joten ei jää koskaan arvioksi irtoaako munasolu.
Itse ajattelen sitä niin, että kun IVF ja PAS kierrot on jo niin pitkällä ikäänkuin hoitospektrillä, että lääkärit haluaisi varmistaa, että munasolu irtoaa varmasti sillä piikillä.
Mutta kuten täällä on monasti tullut ilmi, niin eri paikkojen ja lääkäreiden suosituksillä, hoitosuunnitelmillaon aivan hiton isoja eroja ja ei pitäisi ihmetyttää että toisilla on erilaisia hoitoja :)
Toivottavasti saat positiivisen soiton lääkäriltä @Sofia2016m ja pääset siirtoon