On siinäNyt minulla meni pasmat sekaisin! Onko siinä plussa vai kuvittelenko minä? Pp9 ja dpo14.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On siinäNyt minulla meni pasmat sekaisin! Onko siinä plussa vai kuvittelenko minä? Pp9 ja dpo14.
Alkoi jo epäilyttää näänkö harhoja.On siinä
Ei oo eilisaamun jälkeen.. Mut veikkaan, et tulee kyllä tässä aamupäivällä, niinkuin muinakin aamuinaAlkoi jo epäilyttää näänkö harhoja.
Miten muiden tilanne, onko tuhruttelut jatkuneet?
Pääsisitkö verikokeeseen mittauttamaan hcg:n? Sen tulosta ei ainakaan tarvitsisi arpoa.Hei _taas_ kaikki. Jonku tuntui oudolta, etten lähtenyt elokuisiin kirjoittamaan. Se tunne suojeli pettymykseltä. Viikko sitten tein cbn viikkonäytöllisen tuloksena 2-3. Nyt tämä aamuna sama..pitösi olla 6+4 tai jotain. Ei kipuja ei vuotoja, lieviä raskausoireita kyllä.
@Doggo toivotaan, että tulos vielä muuttuisi! Ja kuinka tarkkoja nuo testit ovat?
Meilläkin tuli vähän huonompia uutisia alkioista. Siellä on kaksi alkioita morulavaiheessa, mutta eivät ole vielä jakautuneet blastoiksi, joten ei päästä tänään siirtoon. Huomenna katsotaan tilannetta, että onko siellä mitään jäljellä ja päästäänkö huomennakaan siirtoon. ☹
En kyllä rehellisesti odottanut näin huonoja uutisia. Kysyin tältä labran työntekijältä, joka soitti, että mikä mahdollisuus, että ne vielä jakautuisi normaalisti, niin sanoi, että voivat kyllä jakautua ja toivotaan, niin, mutta sanoi myös, että onhan tuossa suuri kato käynyt, kun on 12 munasolusta on enää 2 jäljellä ,että jotain häikkää siellä olisi.
Ja kun alkion eivät ole nyt 5.päivänä blastoja, vaikka niiden jo kuuluisi olla, niin ei kai ne kovin hyviä voi silloin olla. Tämä siis omaa pohdintaani.
Meillä oli 5AA tuoresiirrossa. Ei kehittynyt normaalisti. Ulkonäkö kertoo tosiaan vaan sen, alkion ulkonäön.Meillä ainakin oli blastot kuudennen päivän ja Eikö se tarkoita just sitä, että on ollut hitaampaa sorttia?
Ja ainakin nyt ensimmäinen siirto onnistui. Toki voi tapahtua vielä mitä vaan, mutta ainakin toistaiseksi tulos on hyvä. Ja ulkonäöltään oli myös 5BB eikä AA, niinkuin tosi hyvä olis.