IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Onko muilla tullut piikityksen aikana ovislimaa? Ihan sen tyylistä tulee nyt. Kaksi päivää olen kyllä jo jarrua piikittänyt. Huolestuttaa, että voiko ovulaatio tapahtua omia aikojaan. Onneksi aamulla on lääkäri ja seurantaultra.
 
Kuvassa viikon testirumban testit, josta toinen ylhäältä päin on virallisen testipäivän testi. Viikkonäytöllisten en ole tehnyt kun ei niitä ole. Vuoto ei oo alkanut, ja polilta tosiaan torstaina sanoivat että testaa sunnuntaina seuraavan kerran (koksa selitin noista hirveistä haamuista) No onhan se vahvistunut niistä, mutta.... Mitä tässä nyt ajatella? Ei ole samanvahvusia.
Ihan plussiahan sulla tuolla on :) ethän nyt sekota ovistestien kanssa kun puhut tosta samanvahvuisuudesta?
 
Ihan plussiahan sulla tuolla on :) ethän nyt sekota ovistestien kanssa kun puhut tosta samanvahvuisuudesta?

Minulla on iskostunut ajatus, että raskaus ei voi olla onnistunut jos raskaustestin molemmat viivat eivät ole tasavahvat eli ns. "leffaviivat". Kaikki hailurat ja haamut ja ne jotka ei vahvistu viimeistään viikon sisällä ovat kemiallisia tai myöhemmillä viikoilla kesken meneviä. Myrkyllinen ajatus ja varmasti osittain väärä, onko se median muokkaama ajatus? En tiedä. Tältä minusta tuntuu.
 
Cb näytti raskaana 2-3. Ostin niitä kaksi koska haluan nähdä sen 3+, myöhemmin tällä viikolla. Viimeksi keskenmenossa/kemiallisessa misäs lie sain 2-3 jälkeen 1-2 joten aikamoiset deja vut iski äskön vessassa. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin
 
Viisi, tsemppiä siirtoon! Blastot siirretään aina dpo 5, ellei era tai be ready toisin sano.

Islaaa, rokotteesta sanottiin muistaakseni että ei alle viikkoa ennen hoitoja. Lääkäri täsmensi, että itse rokotteesta ei ole haittaa, mutta jos tulee sivuvaikutuksena vaikka kuume, silloin ei voi tulla klinikalle.
Ja ovislimat kuuluu asiaan, onhan kehon hormonitasot buustattu moninkertaiseksi normaalista.

Onnea, Pupsis ja Thetaio!

Mimima, ihana kuulla että kaikesta huolimatta tuli hyviä uutisia! Tsemppiä ultran odotteluun, ne on pitkiä päiviä.

Kiva kuulla susta Chard, toivon teille pysyvää plussaa tästä kierrosta.

Apilainen, vaikka paljon karsiutuikin, neljä alkiota pakkasessa on ihan hyvä saalis!

Doggo, hyvältä kuulostaa digin tulos!
Mulla oli plussakierrossa vain noita halpoja liuskatestejä. Testasin testipäivänä dpo 16 ja siitä uudelleen noin viikon päästä. Molemmat testit näytti about tolta mitä sun rivin alin, eli en koskaan saanut leffaviivoja. Kaikki meni silti hyvin.

Mulla on tänään iltapäivällä siirto, viimeinen alkio. Olo on kuin sumussa näiden hoitojen suhteen. En jaksa ajatella sen paremmin toivon pilkahdusta kuin pettymystäkään. Mielessä on vain edelliset pitkät yritykset ja varmuus siitä, että en voi ryhtyä samaan rumbaan uudestaan. En tiedä onko meillä enää rahallisia tai henkisiä resursseja yrittää uutta keräystä.
 
Tänään dpo 8/pp3. Illalla oli nukkumaan mennessä menkkakipuilua sen verran, että turvauduin panadoliin. Tiiä sitten onko toi kipuilu merkki jostain. Mielestäni ennen siirtoa ei ollut. Ainakaan näin paljoa.
Nyt aamulla ei ookaan sit ollu.
Illasta asti närästäny, mut oon muuttanut vähän ruokavaliota et voi olla hyvinkin siitä johtuvaa.

Hermot on ollu pinnassa nyt viikonlopun ajan. Harmittaa itteenikin, kun ärsyttää niin.

Huomenna teen testin Clown Face

Tsemppiä Beisla siirtoon!

Doggo, hyvältä kuulostaa viikot 2-3 tähän väliin. Samoiten viivat liuskoissa oli oikein hyvän näköset!
 
Cb näytti raskaana 2-3. Ostin niitä kaksi koska haluan nähdä sen 3+, myöhemmin tällä viikolla. Viimeksi keskenmenossa/kemiallisessa misäs lie sain 2-3 jälkeen 1-2 joten aikamoiset deja vut iski äskön vessassa. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin

Tsemppiä Doggo! Todella piinaava tilanne. Pidän peukkuja pystyssä ja sormet ristissä että seuraava digi näyttää 3+. Ajattelin itsekin tehdä toisen digin muutaman päivän kuluttua vaan jotta näkisi että HCG nousee. On kyllä todella epävarma ja epätodellinen olo.
 
Hei!
Palailen taas tänne takaisin, kun hommat etenee.

Paljon onnea plussista ja voimia muille oman taipaleen kulkemiseen Beating Heart

Meillä elellään piinapäiviä ja nyt menossa pp3, dpo9. Pas siis tehtiin viime pe. Tukihoitona terolut 10mg 1+2. Viikonloppu meni ihan jees ja ei asia pyörinyt mielenpäällä. Senkun vaan keskitty työhommiin. Nyt sitten iski kärsimättömyys Beaming Face With Smiling Eyes ja tunnustelee vointeja ihan liikaa.
 
Mulla on tänään iltapäivällä siirto, viimeinen alkio. Olo on kuin sumussa näiden hoitojen suhteen. En jaksa ajatella sen paremmin toivon pilkahdusta kuin pettymystäkään. Mielessä on vain edelliset pitkät yritykset ja varmuus siitä, että en voi ryhtyä samaan rumbaan uudestaan. En tiedä onko meillä enää rahallisia tai henkisiä resursseja yrittää uutta keräystä.

Tsemppiä Beisla piinapäiville ja tarrasukkia mukaan! Toivottavastj kalenteriin itsellesi aikaa ja rentoilua, jotain joka veisi ajatukset huolista pois.
 
Hei!
Palailen taas tänne takaisin, kun hommat etenee.

Paljon onnea plussista ja voimia muille oman taipaleen kulkemiseen Beating Heart

Meillä elellään piinapäiviä ja nyt menossa pp3, dpo9. Pas siis tehtiin viime pe. Tukihoitona terolut 10mg 1+2. Viikonloppu meni ihan jees ja ei asia pyörinyt mielenpäällä. Senkun vaan keskitty työhommiin. Nyt sitten iski kärsimättömyys Beaming Face With Smiling Eyes ja tunnustelee vointeja ihan liikaa.

Tsemppiä piinapäiviin! Mulla on samat päivät Beaming Face With Smiling Eyes
Dposta päätellen sullekin siirrettiin blasto.

Mä itseasiassa tein testin, kun töissä oli niin kiire enkä ehtiny vessaan ja pidätystä tuli 3,5h.
Jotain siinä näkyy Astonished Face

Muoks. Ylempi on punktiokierrosta ja on pregnyliä elimistössä ja alempi on nyt sit tehty. Ehkä siellä jotain yrittää tapahtua Astonished Face- Ja molemmat testit on kuivia
 

Liitteet

  • IMG_20211129_200657.jpg
    IMG_20211129_200657.jpg
    186.9 KB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti aika menee nopeasti ja keksitte mieluisaa tekemistä päiville.

Mulla oli tänään seurantaultra ja kaikki näytti olevan ok. Punktio on torstaina, eli jo kp12! Huomenna menen progesteronveritestiin, josta selviää voidaanko tehdä tuoresiirto. Viimeksi ei tehty. No ei sen väliä, kunhan saataisiin hyviä alkioita pakkaseen!
 
Muokattu viimeksi:
Ai että! Näyttää kyllä vahvistuvan. Tarroja matkaan. Oliko sulla millon virallinen testipäivä?
Mulla 10.12, meinasin et uskaltaiskoon sunnuntaina jo testata. Sillon olis pp9, dpo 14.

Aamulla menin mittaamaan lämmöt, kun jotenkin huono olo ja paleltaa. Eilen illasta etoi ihan huolella. 35,6 Normaali on 36,7. Romutti kyllä vähän fiiliksiä, kun eikös lämpöjen pitäs olla koholla mikäli raskaus alkanut?
 
Virallinen päivä on 6.12.
Mäki mittasin eilen lämmöt, ku oli kamalan kylmä, mut posket helottaa punasina. Mut oli ihan normilämpö.
Eikä tässä nyt oireita oo mitään sen kummempaa. Hassu oli rinnoissa välillä ja pikkusen alkaa närästää, kun makaan selällään.

Huh. Nyt sitten saakin alkaa miettimään viivan vahvistumista Beaming Face With Smiling Eyes
 
Ainakin nyt päivän aikana oli viiva vahvistunut.
Mulla "muutama" noita testejä jemmassa Astonished Face-

On tämä kyllä hurjaa. Enkä uskonu mihinkään. Toki voihan tämäkin päättyä yhtä nopeesti ku alko. Mut nyt oon onnellinen tästä ❣

Aika näkyvä viiva päiviin nähden Astonished Face
 

Liitteet

  • 20211130_143415.jpg
    20211130_143415.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 122
  • 20211130_143142.jpg
    20211130_143142.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 124
  • 20211130_142117.jpg
    20211130_142117.jpg
    960.4 KB · Katsottu: 120
Takaisin
Top