Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ja paljon Beaming Face With Smiling EyesOnko muilla tullut piikityksen aikana ovislimaa? Ihan sen tyylistä tulee nyt. Kaksi päivää olen kyllä jo jarrua piikittänyt. Huolestuttaa, että voiko ovulaatio tapahtua omia aikojaan. Onneksi aamulla on lääkäri ja seurantaultra.
Ihan plussiahan sulla tuolla on :) ethän nyt sekota ovistestien kanssa kun puhut tosta samanvahvuisuudesta?Kuvassa viikon testirumban testit, josta toinen ylhäältä päin on virallisen testipäivän testi. Viikkonäytöllisten en ole tehnyt kun ei niitä ole. Vuoto ei oo alkanut, ja polilta tosiaan torstaina sanoivat että testaa sunnuntaina seuraavan kerran (koksa selitin noista hirveistä haamuista) No onhan se vahvistunut niistä, mutta.... Mitä tässä nyt ajatella? Ei ole samanvahvusia.
Onko muilla tullut piikityksen aikana ovislimaa? Ihan sen tyylistä tulee nyt. Kaksi päivää olen kyllä jo jarrua piikittänyt. Huolestuttaa, että voiko ovulaatio tapahtua omia aikojaan. Onneksi aamulla on lääkäri ja seurantaultra.
Ihan plussiahan sulla tuolla on :) ethän nyt sekota ovistestien kanssa kun puhut tosta samanvahvuisuudesta?
Cb näytti raskaana 2-3. Ostin niitä kaksi koska haluan nähdä sen 3+, myöhemmin tällä viikolla. Viimeksi keskenmenossa/kemiallisessa misäs lie sain 2-3 jälkeen 1-2 joten aikamoiset deja vut iski äskön vessassa. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin
Mulla on tänään iltapäivällä siirto, viimeinen alkio. Olo on kuin sumussa näiden hoitojen suhteen. En jaksa ajatella sen paremmin toivon pilkahdusta kuin pettymystäkään. Mielessä on vain edelliset pitkät yritykset ja varmuus siitä, että en voi ryhtyä samaan rumbaan uudestaan. En tiedä onko meillä enää rahallisia tai henkisiä resursseja yrittää uutta keräystä.
Hei!
Palailen taas tänne takaisin, kun hommat etenee.
Paljon onnea plussista ja voimia muille oman taipaleen kulkemiseen Beating Heart
Meillä elellään piinapäiviä ja nyt menossa pp3, dpo9. Pas siis tehtiin viime pe. Tukihoitona terolut 10mg 1+2. Viikonloppu meni ihan jees ja ei asia pyörinyt mielenpäällä. Senkun vaan keskitty työhommiin. Nyt sitten iski kärsimättömyys Beaming Face With Smiling Eyes ja tunnustelee vointeja ihan liikaa.