Kaikille tuli muutenkin yhdyntäkielto siirtoon asti tulehdusriskien takia.
Okei niin juu! Mut jos ennen punktiota tallettelee niin sit voi käydä tuuri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikille tuli muutenkin yhdyntäkielto siirtoon asti tulehdusriskien takia.
Miten sulla menee? Tuleeko sulla esim. kortisonia siirron aikaan hillitsemään mahdollista tulehdusta? Mulle siitä kerran mainittiin, mutta ei ole kuitenkaan siirroissa käytetty vielä.
En voi muuta sanoa, kun että itsekin luottaisin lääkäriin tässä. En vois jotenkin uskoa, että luottamus on pientä, koska kuitenkin lähtevät siirtoon. Pakkohan siellä taustalla olisi olla jotain tietoa että endometrioomat ei häiritse raskautumista siirrossa
Toi syöpä.. mä olen siis niin uusi tähän endoasiaan etten ole yhtään tutkinut tuota aspektia asiasta. Pitäs varmaan ottaa selvää...
Punktio ohi ja ei ollut kivuliasta ollenkaan, hieman inhottavan tuntuista toki.
Itsellä siis munasarjat kääntyneet jotenkin kohdun taakse ja vaikeat ultrata jne. No nytkään ei saanut vasemmasta kaikkia folleja imettyä tämän vuoksi. Aiempi tulehdus talvella ja sen myötä lisääntyneet kiinnikkeet eivät myöskään helpottaneet asiaa.
Kuitenkin, saldona 11munasolua ja tuoresiirto ensi tiistaina!!! Joka on muuten meidän hääpäivä(siis vuosipäivä)!
Nyt jännätään sitten miten hedelmöittymiset ym.lähtevät etenemään! Kyllä on taival tämäkin, mutta onneksi on tämmöisiä mahdollisuuksia nykypäivänä.
on tää jännää…
11sta munasolusta yhdeksän oli kypsiä ja niistä viisi hedelmöittyi. Voi kun edes pari jaksaisi kehittyä vielä ja saisi jotain pakkaseenkin.
Tuntuu jotenkin vähältä, mutta kait tuo hedelmöittyneiden tulos on suht keskivertoa!?
Sitä taas miettii ihan liikaa…:angelic:
Punktion jälkeisestä olotilasta… mulla siis ollut ihan hyvä olo ja en oo tarvinnu särkylääkkeitäkään enää nyt toisena päivänä. Nesteitä olen yrittänyt juoda paljon.
Mutta mitä kokemuksia teillä, kannattaako levätä useampi päivä ja varoa esim. rasitusta? Ohjeissa olikin tietysti kielto esim. raskaan liikunnan suhteen…
onko riskejä siis johonkin, jos ei ota riittävän”rauhallisesti”?
Ihanaa kun täällä monella asiat etenevät!
Mulla on ollut nyt ovulaation jälkeen jotenkin tunteellinen ja herkistynyt olo, ja tuli tietysti mieleen, että olisiko voinut tärpätä (ei kovin rationaalinen ajatus, ja muutenkin hädin tuskin olisi vielä kiinnittymisen aika)...
Jotenkin surullinen ajatus, meillä saattaa hedelmöitys tapahtua, mutta jos alkioparat eivät pääse kiinnittymään, kun kohtu ei ota vastaan...
Tilkka ivf-polulla olevat: saitteko tänään omapolulle viestin, jossa kysytään tarvitseeko enää polkua? No laitan kuvan siitä tähän. Jotenkin tosi törkee, nytkö ne on meitä heittämässä jo pois koko hoidosta.. vastaanko tähän jotain?
Viesti tuli kaikille!
Jannn, tuo sama tuli mullekin ja vähän oudoksuin, nytkö näin nopeasti plussaamisesta meidät ollaan potkimassa ulos, vaikka mitä tahansa voi tapahtua, eikä hoitava taho ole vielä tehnyt varhaisultraa Ja miten esim. PASeihin sitten tulisi ilmoittautua, entä jos tuleekin tarve kolmannelle hoidolle? Ehkä tuo on sitten tarkoitettu heille, jotka eivät heidän palveluitaan tule enää koskaan ikinä käyttämään, varsinkin jos viesti on laitettu kaikille. Mutta siihen olisi voinut laittaa vähän selventävämmin, että ryhmäviesti
on tää jännää…
11sta munasolusta yhdeksän oli kypsiä ja niistä viisi hedelmöittyi. Voi kun edes pari jaksaisi kehittyä vielä ja saisi jotain pakkaseenkin.
Tuntuu jotenkin vähältä, mutta kait tuo hedelmöittyneiden tulos on suht keskivertoa!?
Sitä taas miettii ihan liikaa…:angelic:
Punktion jälkeisestä olotilasta… mulla siis ollut ihan hyvä olo ja en oo tarvinnu särkylääkkeitäkään enää nyt toisena päivänä. Nesteitä olen yrittänyt juoda paljon.
Mutta mitä kokemuksia teillä, kannattaako levätä useampi päivä ja varoa esim. rasitusta? Ohjeissa olikin tietysti kielto esim. raskaan liikunnan suhteen…
onko riskejä siis johonkin, jos ei ota riittävän”rauhallisesti”?
Hei, anteeks omanapailu tähän väliin mut pika kysymys letrozolista, mikä vaikutus sillä on aloittaako kierron toisena vai kolmantena päivänä? Joskus jossain oli joku englannin kielinen kuva mut en löydä sitä mistään, siinä kuvassa oli tekstinä selitetty ne kierto päivien vaikutukset.. saiko kukaan kiinni mitä mä taas selitän