Itse kerkesin kokeilla vaikka mitä eikä niillä ollut mitään vaikutusta, ovulaatio aikaistui muutamalla päivällä mutta saman verran lyheni myös kierto.
Itse kokeillut: extra määrä foolihappoa, b-monivitamiini, magnesium, Maca, inkiväärikapselit, kurkumatabletit, D-vitamiini, monivitamiini raskaana oleville. Vähäsokerinen ruokavalio, vähähiilarinen, kofeeiniton, alkoholiton, välttää prosessoituja ruokia, maidoton, ananaksen ydintä, greippimehua, granaattiopmenaa, vadelmalehtitee. Kokeiltu akupunktiota, kuppausta, hierontaa, runsaasti lämpöä ja verenkierron ylläpitämistä, meditaatiota ja rentoutumisharjoituksia.
Omalla kohdalla mikään ei ole auttanut niin en hirveästi usko niihin muuta kun että kokeilu rauhoittaa mieltä ja on kiva kun pystyy keskittymään johonkin tiettyyn asiaan.
Meillä ainakin HUSilla ovat sanoneet että vaikka korona pahenisi niin tuskin tapahtuu samalla tavalla kun keväällä että paikat menisi kiinni. He arvelivat että korkeintaan osa henkilökunnasta siirretään muualle hoitamaan kriittisempiä tehtäviä, mutta ei ole mitään syytä sulkea koko klinikka. Toki omaa hoitoa voi vaikuttaa se että itse sairastuu flunssaan, silloin voi hoidot keskeytyä kunnes on taas terve.