Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei älä vielä liikaa lannistu! Mulla alkoi lyhyessä kaavassa pistokset kp 2 eli hyvinkin voi olla, että ehditte vielä tähän kiertoon (jos nyt ei poli oo täynnä tmv). Toivotaan parastaEi hemmetti!!! :arghh: tietysti ne menkat alkoi tänään kun huomenna on suunnittelukäynti. Kierto oli sitten vain 24 päivää, se siitä aikaisesta ovulaatiosta. Nyt mulla huomiseen asti pyörii päässä skenaariot että saadaan vasta seuraavan kierron alussa ilmoittautua hoitoihin, ihan niin kuin tää 6kk odottelu suunnitteluajalle ei ole ollut tarpeeksi odottelua... Tämä kyllä toi todella pahan mielen ja ikävän käänteen huomiselle :arghh:
Hei älä vielä liikaa lannistu! Mulla alkoi lyhyessä kaavassa pistokset kp 2 eli hyvinkin voi olla, että ehditte vielä tähän kiertoon (jos nyt ei poli oo täynnä tmv). Toivotaan parasta
Tänään alkoi vihdoin ja viimein Synarela sumuttelu. Vielä en kehtaa ivf keskustelussa kirjoitella kun näyttää olevan tapana liittyä kunnolla keskusteluihin vasta punktiosta.
Aika tuntuu todella pitkältä. meidän hoitosuunnittelukäynnistä tuntuu olevan ikuisuus ja mielessä pyörii vain kaikki mikä vielä voisi mennä pieleen ja keskeyttää meidän hoitoa. Kahden viikon kuluttua olisi lääkäriaika jolloin ultrataan ja siitä pitäisi alkaa Gonal-F piikittely ja nenäsumuteannos puolitetaan. Siihenkin tuntuu olevan ikuisuus että pääsisi sinne asti.
Tilannepäivitys: Kymmenes päivä Synarela sumuttelua.
Päivinä 4 ja 5 oli mieletön päänsärky. Sen jälkeen on päivä päivältä vähän lähtenyt helpottamaan. Väsymystä ja ärtymystä on myöskin todella paljon. Kuukautisten pitäisi huomenna alkaa mutta vielä ei ole mitään vatsakipuja, oletan että on Synarelan positiivinen vaikutus kun se rauhoittaa endometrioosia. Odotan kovasti perjantaita jolloin olisi lääkärikäynti ja toivon mukaan silloin alkaa pistokset ja puolitetaan Synarelan sumuttelua.
On tää odottamisen odottaminen pitkä prosessi. Kolmannesta inssistä jäi käteen kemiallinen. Sinänsä ihan lohduttavaa, että melkeen kahden vuoden yrityksellä jotain edes yritti tapahtua, kun tavallaan oon ollut siinä uskossa, että kun mua ei onnistuta vuodottomaksi hoitaa, niin oon ollut varma, ettei raskauskaan ole mahdollinen.
Ensi kuun puolen välin jälkeen meen kohdun tähystykseen ja sen jälkeen lääkärit tekee päätöksen päästäänkö ivf:ään. Koitin kyllä vinkata, et meidät vois siihen jonoon jo asettaa, kun tulee näitä turhia kiertoja tähän näiden muiden toimenpiteiden takia. Saa nähdä, mitä mieltä siitä ovat. Ovat olleet todella nihkeitä koko ivf:stä tän mun vuotohäiriön takia, mutta jospa toi kemiallinen raskaus nyt vähän ajais sitä asiaa eteenpäin. Itse oltais ainakin täysin valmiita yrittämään, kun mitään siinä ei ainakaan häviä (paitsi tietysti rahaa, jos hoito menee pieleen, mutta siihen ollaan ihan valmiita).
Onko sulla pitkään ollut vuodon kanssa ongelmaa? Hyvä, että pääset tähystyksen ja toivottavasti siitä sitten ivf:n osalta homma lähtee etenemään!
Hienoa Hillis!
Oletko miettinyt miten se vaikuttaa maksukattoon? Tarkoitan vain, kun ihan vuoden viimeisiä viikkoja sitten. Jos hoidot alkaisivat vasta seuraavasta kierrosta, saisit kaikki lääkkeet 2021 vuoden maksukattoon ja siinä säästäisi pitkän pennin.
Tiedän kyllä, että pitkän odottamisen jälkeen ei tuntuisi mukavalle enää lykätä, on henkisesti raskasta elää pitkään epätietoudessa ja odottaen hoitojen alkua