Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Terkku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Loistoidea! Täytyykin alkaa haalimaan kaikenlaista I :Heartred Daddy vauvankamaa ja muuta. :) Meidän täytyy myös tuo vauvan kylpyamme joka tapauksessa hankkia, joten siihen voisin kasata iskän pakkauksen.

Tilasin jo samantien netistä mieheni suosikkijoukkueen pelipaidan ja mukin tekstillä "number 1 dad!" sekä englanninkielisen vauvan käyttöohjekirjan uusille isille (mieheni on siis amerikkalainen).

Muokattu viimeksi:
Ideana tosi ihana mutta teidän ettei mun mies osais tarpeeksi arvostaa sitä ja mulle tulis vaa paha mieli ku vaivalla väkertäisin kaikkea ja vastaanotto ois sit tyylii "mikä tää on?"

Mä en edellisessä raskaudessa isyyspakkausta antanut ja hassulta se tuntuis nyt toisen lapsen kohdalla. Mut ehkä isänpäivälahjaksi jotain pientä voisi kattoa :)

Täälläkin suunittelu vaiheessa oon kattonu mitä sinne hommais mut joo ei oikein oo viel osanu päättää ja ku haluisin kaiken minkä oon nähny/katellu :s

Hei Rypäle, mistä löysit viiksitutin? Se kuulostaa ihan sellaiselta mitä rakentelemani isyyspakkaus kaipaa :)

Vitsit kun tuli hyviä ideoita :-) Mä oon sellanen väkertäjä luonteeltani, että nyt kun meille on tulossa ensimmäinen yhteinen vauveli (mulle ensimmäinen muutenkin) niin voisin kyllä isänpäiväksi keksiä jotain pientä...ostettavaa kuitenkin on paaaaaljon. <3

Mä kans mietin jonkun sortin isyyspakkausta miehelle. Esikoisen kohdalla en sellaista tehny, nii pitää miettii mitä tähän sit sisällyttää, kun kaikkea ei tarvii. Jotai alkkomahoolii hän kyllä arvostais ja esim mute-tutti :D

Mut mietin, että pitäisikö esikoiselle tehdä "isosiskon pakkaus"? Siihenkin voisi jotain tehä sellaista, mistä hyötyä esikoiselle tulevaan pikkukaveriin valmistautuessa. Antais sen sitten, kun on itse laitoksella päkistämässä tätä ulos :joyful: Kunhan vielä keksis mitä tuohon pakkaukseen sisällyttäisi paidan lisäksi, mikä olisi sekä hyödyllistä että auttaisi tulevaa siskoa vauvan hoidon avustamisessa :)

Muokattu viimeksi:
Itsellä ei ole vielä aikaisempia lapsia, mutta isosiskon pakkaus kuulostaa näin mun maallikkokorvaan tosi hyvältä idealta! Noin voisin itsekin sitten joskus tulevaisuudessa tehdä :)

Siiseliini, kuinka vanha isosisko on? Hyvä idea! Jotkuthan tekee myös niin, että esikoinen saa "vauvalta" lahjan. Jotain sisaruskateuden ehkäisyä kai se pyrkii olemaan.

Tikkunekku-verkkokaupassa näyttää olevan ihan oma osastonsa isyyspakkaustavaroille. Itse ainakin löysin sieltä monta hauskaa juttua, jotka aion tilata jossain vaiheessa. Ainakin "äänenvaimennin"-tekstillä varustettu tutti on pakko saada :D

Tilasin pienen Star Trek -bodyn ja isälle yhteensopivan t-paidan. Pitäähän jälkikasvu altistaa nörttikulttuurille alusta saakka. Pitää etsiskellä, löytyisikö jotain muuta isyyspaikkaukseen sopivaa Star Trek -tavaraa.

Tänään taas tilailin muutamia juttuja isyyspakkaukseen Mussukat-verkkokaupasta. Mute button -tutti, superisi-paita ja "tähtää ylemmäs isi"-ruokalappu. Lisäksi tilasin vielä apinahuppupyyhkeen. Tuon pyyhkeen ajattelin myös laittaa isin pakettiin, kun nämä apinajutut on vähän sellainen meidän yhteinen läppä. Niin paljon kaikkia ideoita, että saa nähdä miten isoksi tuo paketti paisuu :D

vuanne, ebaysta tilasin sen tutin. Kiinasta taitaa tulla, niin mietin että uskaltaakohan sitä sitten vauvalle antaa lainkaan. Voiko tutteissa olla myrkkyjä tms?

Mä oon miettinyt kanssa tämmöstä isyyspakkausta.... :)

Ainakin jostain muistelisin kuulleeni ettei noi kiinasta tulleet jutskat olis ainakaan "bpa free" niin kuin noissa suomalaisissa tutti ja tuttipullo jutskissa lukee

Joo, Kiinassa bisfenoli-a eli just se bpa on kai aika yleisesti käytössä muovituotteissa. Ite en varmaan uskaltais antaa vauvalle sellaista tuttia tai tuttipulloa. Muutenkin nuo muoviyhdisteet ja muutkin myrkyt pelottaa, kun niitä on _kaikessa_.

Takaisin