isyyspakkaus

Minä olen kasaillut pakettia pikkuhiljaa. Haluan osoittaa kiitosta miehelleni, joka on pitänyt hyvää huolta minusta ja kodista, kun en ole itse voinut viimeiseen kahteen kuukauteen tehdä käytännössä yhtään mitään kovien kipujen ja supistusten takia.

Isälle vauvan hoitoon:
- "Mute button" -tutti, pimeässä hohtava
- Kylpykirja yhteisiin kylpyhetkiin
- Vauva - omistajan opas -kirja
- Vaippoja
- Kumihanskat, silmäsuojat, hengityssuojain ja pyykkipoika vaipanvaihtoon (huumoria kehissä)
- Kosteuspyyhkeitä
- Äidinmaidonkorviketta
- Tuttipullo
- Viilennettävä purulelu vauvalle, sydämen mallinen
Isälle rentoutumiseen:
- Pieni pullo viskiä (vietävä kun viskit on kalliita!)
- Lempikarkkia
- Kahvimuki + liitu, saan kirjoitella viestejä miehelleni ja tarjota kahvia hänen tehdessään töitä
- Erikoiskahveja paljon; suodatin-, pika- ja kapselikahveja
- Energiajuomaa
- "vapaudut vaipanvaihdosta"-kuponkeja, kertakäyttöisiä

Vielä ois hakusessa "superisi" tai "isi on vahvin" tms. vauvan body. Jos ei mieleistä löydy, niin kirjailen itse valkeaan bodyyn tekstin ja kuviota, nyt äippälomalla ollessa kun on paljon aikaa :)
 
Mie tilasin hattentatti.fi osoitteesta kirjaillun bodyn ni sai mieleisellä tekstillä (ku en ote osaa sellasta kirjailla). Maksaavat siellä 16-17€ bodystä riippuen
 
Halpa-hallissa on kivoja vauvan bodyja hauskoilla teksteillä huokeaan hintaan, mutta ne olivat vahvasti sukupuolisävytteisiä (pinkkejä tai sinisiä). Me emme halunneet ottaa sukupuolta selville, joten neutraalit sävyt on hakusessa vaatteisiin, Pitää käydä nuo Seppälän ja Cittarin vaatehyllyt katsomassa. Toisaalta kangastussin kun ostaa, niin valkeaan bodyyn on helppo kuvioida juuri haluamansa teksti ja kuvio (:
 
No ni. Sain palkkalaskelman ni sen verran hyvin tulee nyt (palkka+lomarahat) että lähti isukille tilaukseen partaveitsi-setti. Toivottavasti se nyt sitten olis mieluinen x) Noi pelkät veitsetkin kun jo maksaa...Yritin kyllä valkata siihen sellaset tuotteet mitkä vois olla ok, mutta mitäpä minä parranajosta tietäisin :D
 
Oijee, olipa kiva nähdä ukko aidosti yllättyneenä ja vähän jopa liikuttuneena kun sai kellonsa :wink en nyt kaiverruttanut vielä mitään, aattelin että vauvan syntymäpäivän sitte laitatan jos jotain.. ehkä "daddy since *pvm*" :P
 
Olinpa tänään paljastua tuon partaveitsitilaukseni kanssa kun sieltä soittelivat just kun oltiin autossa matkalla valmennukseen. Olin unohtanut ostaa teroituksen siihen niin varmisti että haluanko sen ja että jos sen vielä tilaan ja maksan.. Olin varmaan ihan punanen ku yritin asiaa selvittää ilman että toinen tajusi mitään. En tiiä mitä kuuli, mutta kysy puhelun päätteeksi että jossain tilauksessako oli häikkää.. Huuh.. Piti vaan sanoa että joo olin unohtanut jotain olennaista, mut ei siitä sen enempää. Et kai tuo tajusi että sille se oli.. No parin viikon päästä saa lahjansa sit..
 
Täälläkin alkaa pakkaus olla valmis! Sisältää:

Isin ja vauvan yhteisiin hetkiin:
- pari kertisvaippaa, nenänsulkija, kumihanskat (olen siis ajatellut kestoilla)
- tutti, tuttipullo
- omistajan opas -kirja

Isin omiin hetkiin:
- Paita tekstillä "This is what an awesome dad looks like"
- pieni rommipullo + varpajaissikarit
- 1 narikkamaksu lähikapakkaan :D (tykättiin ennen käydä siellä aina yhdessä pelailemassa bilistä)

Yleiseen jaksamiseen:
- karkkipussi
- espressojauhetta + iso kahvikuppi tekstillä "isän kuppi"
- kortsuja
- korvatulppia

Mä halusin nimen omaan tehdä pakkauksen jossa on juuri MUN miehelle mieleisiä juttuja, eikä niinkään vauvakrääsää koska halusin että tää on just isän juttu eikä vauvan niinkään, vauva ja sen varusteet saa mun huomiosta muutenkin 99%, niin haluan tällä pakkauksella viestittää että olen myös häntä ajatellut vaikka vauvasta hössötän :Heartred
 
Minä sain tänään kirjotettua isukille lippulappuset paketista. Lähinnä onnittelut ja sisällön ihanien vauvakuvien kera. Vielä pitäis malttaa lauantaihin että antais sen.. :D
 
Iskä sai tälläsen synttärittesä kunniaksi ja oli ihan otettu. Ei kyllä malttanu lukea lappua kunnolla ku tutki jo kassin sisältöä.
ImageUploadedByVau Foorumi1434171619.301150.jpg
Ja sitten ku kiikutin sille vielä sen partaveitsisetti laatikon ni oli että mitä minä oon tehny ku saan näin paljon. Ja sai jo paineet keksiä minulle lokakuulle synttärilahjaa :D
 
Me tehdään yhdessä isännän kanssa isin kassi sairaalaan mukaan, jossa isälle tarpeellisiamjuttuja kun synnytys käynnistyy, juomaa, energiapatukoita, puhtaat kalsarit ja T-paita jne
 
Me tehdään yhdessä isännän kanssa isin kassi sairaalaan mukaan, jossa isälle tarpeellisiamjuttuja kun synnytys käynnistyy, juomaa, energiapatukoita, puhtaat kalsarit ja T-paita jne

Pitäisiköhän meilläkin tehdä, että mies viihtyisi sairaalassa sitten seurana enemmänkin kuin sen mitä on pakko :rolleyes: Vihaa siis sairaaloita yli kaiken eikä ole ajatellut siellä ylimääräistä aikaa viettää. Toisaalta en voi moittia, kun itsekin haluaisin sieltä sitten pois niin pian kuin mahdollista!
 
Meillä mies sanoi että hän ei mitään tarvii kun ehdotin että pakataan hänelle jotain syömistä mukaan. Toki hän on muutenkin semmoinen joka "unohtaa" syömisen aina välillä ja vetää sitten kaksi pitsaa yhdeltä istumalta.
 
Meillä ei ollut miehellä viimeks mitään, vaikka perhehuone. Älypuhelin varmaan se tärkein. Sieltä pysty sit lukea mulle kaikkia hauskoja juttuja. :) (kävi siis välillä kotona mm.kissat ruokkii ja suihkussa) eväinä ne 10 suklaamunaa.
 
Takaisin
Top