isyyspakkaus

Oikein hyvä idea :) Tietenkää kannata sellaseen laittaa vaivaa, mikä ei toiselle ole niin kummonen asia :)
 
Joko teidän miehillä on tosi hyvä huumorintaju, tai sitten en vaan tajunnut tätä juttua.

Ostin miehelleni kellon ja uusimman WatchTime lehden. Lisäksi pullo sen lempi-giniä ja Eurosportin kanavapaketti vuodeksi, kun en kuitenkaan ehdi huomioimaan sitä niin paljon kuin ennen vauvaa. Vähän mietin myös batteryä ja korvatulppia, mut koin, et se olisi kokenut ne loukkaavina.
 
Mannavilja; älä huoli, minä en ylipäätään ymmärrä koko pakkauksen ideaa. Ikinä en ole tämmöisestä ennen kuullutkaan ja rehellisesti sanoen, en oikein ymmärrä koko homman pointtia.
 
Jokainen varmaan ajattelee omalla tavallaan funktion, tai sen olemattomuuden.
Itse ajattelin että tämä on yksi tapa tuoda sitä lasta miehellekin jotenkin konkreettisemmaksi.. Siksi tungin siihen pelastusliiviä ja muuta isän ja lapsen yhteistä "puuhatavaraa". Mullehan tuo lapsi on jo hyvin todellinen, pitkään on tuntunu liikkeet ja se oma fokusoituminen siihen lapsen saantiin on ehkä sitä kautta vahvempi. Miehelle se voi olla joskus vaikeampaa. Siis minun miehelle :D se tarvii jotain konkreettista ja käsinkosketeltavaa jotta asia muuttuu ikäänkuin vielä todellisemmaksi.
 
Oma mies on aina ollut hyvin lapsi rakas ja toivonut omaa lasta jo pitkään, joten saapuva esikoinen on miehelle hyvin tärkeä. Itse halusin tehdä pakkauksen hänelle lähinnä piristykseksi, koska monet asiat ovat hänen mielestään niin epäreiluja: ÄITIYSpakkaus, naiset saavat olla niin pitkään lapsen kanssa kotona jne. :arghh: Pakkauksen toivon tuovan hänelle jotakin lisää tähän odotusaikaan, jotain mikä on vain hänelle tarkoitettu. Sain upotettua aika hyvin rahaa pakkauksen tekemiseen, mutta pakkaus sisältää suurimmaksi osaksi tarpeellista tavaraa mitä olisi pitänyt hankkia joka tapauksessa. Lisäksi pakkauksesta löytyy miehen ja lapsen yhteisiä juttuja sekä muutamia miehen suosikki juttuja :happy:
 
Minä kävin tänään Alkosta hakemassa sen pullon, mitä aioinki, en vaan löytäny sitä ite sieltä millään, piti apuja kysyä.
Ja viime viikolla ostin pari tuttiakin. Vielä olis se body tekemättä ja ne lakut ja kahvit kun unohdin ne kokonaan vaikka prismassa teehyllyllä kävin. Sit saa alkaa olla valmis. Ai niin ostin minä sinne viime viikolla myös pulloharjan ja tuttinauhankin :)
 
naiset saavat olla niin pitkään lapsen kanssa kotona jne. :arghh:

Ymmärrän kyllä, että yhteiskunta jo nimeämällä esim. ÄITIYSpakkauksen suuntaa vauva-arjen juttuja äidin harteille (tai iloksi, miten kukakin sen ottaa) ja mies voi kokea itsensä ulkopuoliseksi. Miesten valitusta äidin pitkästä ajasta kotona en vaan suostu hyväksymään ja ymmärtämään: äitiysvapaa on vain sen 4 kuukautta, sen jälkeen on mielestäni täysin yhdessä päätettävissä, kumpi jää kotiin. Meillä se on mies.

Toki, jos mies kiltteyttään pysyy töissä, jos äiti ei halua palata töihin, niin sitten pieni vinkuminen asiasta sallittakoon :wink Meillä, vaikka mies saa parempaa palkkaa, niin koska vanhempainvapaan verotus on kevyempi kuin palkan, tulot pysyy ihan samalla tasolla, vaikka mies jää kotiin.
 
Mies huomioi miuta kumminki raskausaikana ja sen jälkeenki ni itse ainaki siksi halusin välillä antaa jotakin takaisin.. Miksei, lahjojen antaminen on kivaa :)
 
Tässä näin Facebookissa pauligin isyyspakkaus-kilpailun ja osallistuin siihen. No siitä lähti sähköposti myös isälle, jolle sen antaisi. Tuo oli käyny sen kattomassa ja kai ihan suht innoissaan kävi itsekin naputtelemassa vastausvaihtoehdot, jotka oli samat ku minun valitsemat :D kysyin sit olisko hauska saada sellainen isyyspakkaus, vastasi että no joo. En sitten tiedä mikä on reaktio kun kesäkuussa on annan oman versioni :wink
 
Tässä näin Facebookissa pauligin isyyspakkaus-kilpailun ja osallistuin siihen. No siitä lähti sähköposti myös isälle, jolle sen antaisi. Tuo oli käyny sen kattomassa ja kai ihan suht innoissaan kävi itsekin naputtelemassa vastausvaihtoehdot, jotka oli samat ku minun valitsemat :D kysyin sit olisko hauska saada sellainen isyyspakkaus, vastasi että no joo. En sitten tiedä mikä on reaktio kun kesäkuussa on annan oman versioni :wink
Voi ihana :) :Heartred
 
Mun pitää varmaan nyt saada toi paketti aikaseks, kun piti tänään jo kaupoilla toppuutella ku meinas kaiken kylpytarvikkeen jo ite ostaa :p
 
Annoin pakkauksen eilen. Kiitollinen mies oli, mutta ei nyt erityisen innostunut. Ehkä tuo vauvakama tulee siltä jo korvista, eipä mua ole mitenkään erityisesti enemmän huomioitukaan.. :p No, hyödyllistä kamaa se kaikki oli, käyttöön tulee siis. Joskus näinkin, aina ei voi yllätykset onnistua :)
 
Ohhoh no nyt tuli sit tilattua se rannekello tolle yhelle. Jäätävä hinta mut siitä hän on haaveillu ja voi hyväne aika ku se on jaksanu hyvin tän raskauden ajan passata mua ja silti pitää kiinni omista rutiineistaan ja harrastuksistaan :)
Kyl oon valinnu hyvän miehen itelle !! ;D

Eiks kelloihin voi kaiverruttaa tekstin? Oisko kellään ideoita mitä voisin kaiverruttaa? Sillai et siitä muistais et se on "isyyslahja" :P
 
Voihan niihin. Laita joku tulevalle isille tms :) tai joku Aika loppuu kohta :p heh.
 
Nyt olis pakettiin viimeinen juttu valmis...ImageUploadedByVau Foorumi1431927753.254859.jpg.
Tosin mietin että pitäsköhän minun sijoittaa ja tilata isukille vielä Partaveitsi ym tarpeet siihen. On kuulema haaveillu ja näytti minulle yhtä sivua niin oli aika hinnakkaita. Sanoinki sille jo että joo en osta sulle niitä. Ei ihan sovi mun budjettiin, mutta nyt aloin miettimään että se olis ehkä se juttu tuossa kassissa mikä olis kaikkein mieleisin...
 
Takaisin
Top