isyyspakkaus

kikkis

Jostain jotain jo tietävä
Vaikka näin aikaisessa vaiheessa ollaankin, niin onko kukaan miettinyt isyyspakkausen tekemistä tulevalle isälle? :)
 
Mäkin aion tehdä! Ehdottomasti sinne päätyy joku Maailman paras isi-tyyppinen kahvikuppi, korvatulppia, äidinmaidonvastiketta, lonkeroa poikien iltoihin, aikuisten lehtiä, suklaata äidin lepyttelyyn, jokin supercool tutti vauvalle... Samaan sarjaan varmaan Born to rock-tyyppinen body ja metallihenkinen tuttipullo tms. kun kuunnellaan itse vähän raskaampaa musaa.

Lisäksi vielä varmaan vaippoja, kumihanskat, laastaria ja särkylääkettä. Ehkä vielä jotain, jos ideoita jostakin kumpuaa. :rolleyes:
 
Mun miehellä on synttärit huhtikuun alussa, niin jos tämä sinne asti kestää, niin synttärilahjaksi ajattelin pakkauksen koota. Jotain Kärpät-aiheista sinne ainakin päätyy (body ja tutti kenties).
 
Mä tein miehelle sillon kun esikoista odotettiin. Pakkauksessa oli:
-varpajaissetti, pieni viskipullo ja sikareita
-vaipanvaihtosetti, vaippa, pyykkipoika (nenään), suojalasit silmille, kumihanskat ja muoviessu
-varatissisetti, korvike ja pullo
-äänenvaimenninsetti, tutti ja korvatulpat.
Lisäksi oli vauva - omistajan opas kirja, iskä kalsarit, salmiakkia ja kahvia :)

Seuraavilla kerroilla en oo tehny, enkä aio nytkään.
 
Itsekkin olen tätä asiaa miettinyt, mutta alkoholi jää meillä pois laskuista samaten sikarit tms. kun meillä ei kumpaakaan käytetä, edes mieheni :) Pitää alkaakin miettimään mitä kaikkea sinne voisi laittaa...
 
Mä ainakin ajattelin tehdä isyyspakkauksen ehottomasti :D Sinne tulee:
-loma-anomus (voi multa anoa poikieniltaan luvan. Huumoria siis)
-Vapaudut vaipanvaihdosta-kortti (kerta käyttöinen)
-vaippoja, tutteja, äidinmaidon korviketta
-korvatulpat
-vauvan body joku kiva :)
-energiajuomaa
-kahvimuki joku isyyteen liittyvä
-kondomeja :D
:smiley-bounce013
 
Onko täällä porukka jo tehnyt isyyspakkauksia tuleville isille? :) Mä aijon kyllä varmasti tehdä, tästä ketjusta sain kivoja vinkkejä. Tein listaa mitä kaikkea pitää pakkaukseen ostaa, taitaa tulla iso ja kallis paketti... ;D
 
Minäkin tässä päätin että kokoan jonkunlaisen paketin vaikkapa vain sitten muutamia pieniä juttuja. Ostinkin jo eilen hm:ltä sukat i:Heartreddad (no oli siinä i:Heartredmum myös) :D ajattelin kyllä että voisin antaa tuon isukille sen synttärinä kun ne on kesäkuussa ja se kuitenkin täyttää 30 ni jotain sellasta sit siihen kylkeen myös.

tässä olis aika hyvä paita.
 
Muokattu viimeksi:
Apua, mun puolesta isät vois tehdä äideille omat äitiyspakkaukset :D Mää vitsailinkin joskus, että seuraavassa raskaudessa/synnytyksessä mää haluan olla isän roolissa!

Mun äitiyspakkauksessa vois olla
- nuku koko yö -kortti
- hemmotteluhetki kauneushoitolassa (hiukset, naama ja kynnet kuntoon)
- joku ihana vaate, joka vihdoin mahtuu synnytyksen jälkeen päälle
- jne. jne.
 
Mä tein kanssa miehelleni viime raskaudessa, aikalailla saman tyylisen kuin Zeni.
Ostin yhden ison laatikon, minkä sitten nimesin Isin ja poitsun puuhalaatikoksi, siellä sisässä oli sitten pienempiä laatikoita ja pussukoita eri käyttötarkoituksiin; isin survivor- kit, jätehuolto setti, varpajaiset, ja "isin ja pojan yhteisiin rientoihin".
Näissä oli sitten vaikka ja mitä.. olin ajatellut ensin ihan pientä kivaa vaan isille, mut kyllähän tohon rahaa upposi :D

Isin survivorissa oli ainakin vauva omistajan opas, anti-koliikki tuttipullo, pari äidinmaidonkorviketta, isin työteemaiset tutit, korvatulppia, lempisuklaata ja battery. Jätehuolto setissä oli suojalasit, hengityssuojain, vaippoja, kumihanskoja ja kertakäyttöessu. Varpajaissetissä oli pieni whisky-pullo ja sikari ja vauvan sukat I love dad. Isin ja pojan yhteisiin hetkiin oli kylpyveneitä, kylpyöljyä ja sitten "pyhävaatteet" pikkumiehelle (vähän vinkkinä, että mites sitä poikaa vois siististi pukea kun lähtee julkisille paikoille :wink ) Olikohan vielä jotain :wacky:
 
Takaisin
Top