isyyspakkaus

Isyyspakkaus on kyllä mielettömän kiva ajatus!
Tiiän jo valmiiks et mieheni tullee arvostaa sitä todella paljon, ja varmasti tuun sen tekemään.
Paljon ideoita on jo mielessä.
Monet asiat tullee liittymään miehen harrastuksiin ja mieltymyksiin.
Mies on mm. kova Big band theory fani ni tilasin isälle No signal t-paidan ja vauvalle samaisen bodyn.
Siis tarkottaa tv:ssä ei signaalia, se värikäs kuva. Sheldonilla kyseinen paita aina päällä.
Lisäksi mies kova urheilee pallopelejä, joten pakettiin mukaan lähtee varmasti
erilaisia palloja (kenties omatekemiä, pehmeitä, rapisevia, soivia jne) ja Mauri Kunnaksen
Suuri Urheilukirja yhteiseks lukemiseks.
Kaikenlaista kivaa on suunnitteilla.. Oikein ilo miettiä kaikkea, pitää salassa ja voi sitä lahjan antamisen riemua sitten.
 
Minäkin tässä päätin että kokoan jonkunlaisen paketin vaikkapa vain sitten muutamia pieniä juttuja. Ostinkin jo eilen hm:ltä sukat i:Heartreddad (no oli siinä i:Heartredmum myös) :D ajattelin kyllä että voisin antaa tuon isukille sen synttärinä kun ne on kesäkuussa ja se kuitenkin täyttää 30 ni jotain sellasta sit siihen kylkeen myös.

tässä olis aika hyvä paita.

Siis miten tää sattukaan! Meillä myös mies kesäkuussa, Juhannuksena, 30 ja tossa äitini innoittaman selailin Pahista parisen viikkoa takaperin ja iskin silmäni juurikin tuohon samaiseen paitaan! :D kolmekymppislahjaksi oli ton lisäksi pari muutaki vaihtoehtoa, ja et ton vaikka hommais sit huviksee.. :D
Hassu sattuma. :D
 
Nostetaanpa tätä pikkusen! :p
Eli päätin eilen että mies saa isyyspakkauksen ja se tulee varmaan kustantamaan jonku verran, mutta pakkaukseen tulee käyttötavaroita mitä pitäisi anyway hankkia vauvalle, ni sama kai se onko ne isin ylläboksissa vai suoraa vauvan tavaroissa. :)

Alotin boksin kasaamisen jo eilenä ja tulin hankkineeksi jo:
-talkkia
-baby oilia
-sinkkivoiteen
-pyllypyyhkeitä
-Ainu-pupu helistimen
-jätepusseja vaipoille

Ens viikolla tilaukseen lähtee
-vauvan hoito-opas
-Isämies-paita (en tiedä vielä hupparina vai t-paitana)
-ruokalappu missä lukee "Tähtää ylemmäs isi!"
-Tutti missä lukee joko "Äänenvaimennin" tai "Mute button".
-Termosmuki missä lukee muistaakseni "Isin kahvihetki" tai jotain sinnepäin, se aamusin aina ottaa kahvin työautoon mukaan, tarvetta on mukille vaikka meillä termosmukeja pari jo on.

Korvatulpat ja "vapaalippuja/lahjakortteja" pakettiin tulee myös. :) en koe tarpeelliseksi ees huumorimielessä laittaa pyykkipoikaa ja kumihanskoja ku kakka ei oo miehelle semmonen paha asia. :D
Kahvia ja salmiakkia (ei muuta namia nykyää enää ostakkaa) ja pieni pullo viinaksia ja EHKÄ sikarin (ei käytä yleensä mut jos nyt sit)
Tuttipullo ja tumput.. :)

Suunnitteluasteella vielä isille ja vauvalle yhteneväiset paidat. :wink sit ku mukula pikkusen kasvaa ni sit teetätän/tilaan meille kaikille hienot bulldoggihupparit että ollaa sit samiksia ja ylpeitä meiän pikku karvakaverista. :p hupparit piti miehen kans tilata jo ku koira oli pari kk meil ollu, vähä jääny. :D
 
Hyvä Lolamon kun nostit aihetta, olin jo ihan unohtanu ton. Meinasin kans jonkinlaisen paketin koota tulevalle isukille, vaikka synttärilahjaks kun sattuu sopivasti olemaan pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Muuten oon niin surkea keksimään tuolle miehelle lahjoja niin tuo sopis hyvin. :)
 
Mäkin mietin jotain tällästä miehen synttäreiden aikoihin, eli toukokuun puolenvälin tienoilla, annettavaksi :)
Pitääkin alkaa työstää jonkinlaista listaa sisällöstä valmiiksi :P
 
Mulla nyt eilen lähti tilaukseen netistä tilattavat (yks tilaus puuttuu, se tärkein ja sen hoidan tänää) ja melkeinpä kaikki kaupasta ostettava pakettiin suunniteltu on ostettu. Jotain pientä vielä tietty, kuten tumput ja sukat ja sit kahvi ja salmiakki ostamatta. Ja varpajaissetti :)
Mutta alkuun on päästy jo ja tilausta odotellessa.. :p
 
Mieki tilasin eilen netistä vauvan käyttöoppaan, hirvee hinta suomalaises kirjakaupassa paikan päällä.. Täytyy pikkuhiljaa ruveta kokoilemaa tätä
 
Innostuinpa minäkin tästä isyyspakkauksesta. Meni netistä tilaukseen "mies hoitaa vauvaa"-kirja, joka vaikutti jotenkin kivalta.. Lisäksi äänenvaimenninta ja ruokalappua. Täytyy vaan yrittää jotenkin salassa tätä hommaa tehdä, olisi kiva kun säilyisi yllätyksenä siiheksi kun saan sen valmiiksi. Minnehän sen piilottaisi...

Löytyyköhän ihan pienille vauvoille jotain pelastusliivityyppistä härpäkettä.. Tykätään veneillä, ja eritoten tuo mies. Pääsis pojan kanssa alkusyksystä vesille :D
 
Ostin joskus sellasen oppaan kun vauva-omistajan opas, on hauska ja sisältää ihan asiaakin. Löytyi alennuksessa Ideaparkista kun alkuvuodesta käytiin.
 
Pitääpä itsekin koittaa tällaista väsätä. Juuri tässä taannoin kun äitiyspakkausta hehkutin, mies totesi että onpa tylsää että se on "vaan äideille". Sitten pitkään pohdiskeli että parempi nimitys olisi vanhemmuuspakkaus tai vauvapakkaus tms. ja osoitettu koko perheelle. Voisi nyt sitten lohdutuksena saada meidän iskäkin ihan oman pakkauksen :grin

Jebsulta taidan ryöstää tuon pelastusliivi-idean! Meillä mies on innokas veneilijä ja pelastusliivit vauvalle olisi kyllä niin nappivalinta isyyspakkaukseen!! Pikaisella googlettelulla tuli vastaan useampia vaihtoehtoja, pitää alkaa noihin tutustumaan tarkemmin.
 
Siellä ne oli, postilaatikossa eilen ne mun tilaukseeeeet.. :wink onneks miä hain postin, mut eipä mies niin utelias oo että ois alkan kyselee että mitäs siin kuoressa oli.. Hienoja tavaroita tuli! Kyl niil oli hieno hintakin, mutta kyllä tuli nopeesti. :) nyt aion tässä labraan lähtöä odotellessa lukaista vähän sitä vauvan omistajan opasta että mitä se sanoo.. ;D eilen pikasesti kattelin sisällysluetteloa. :p
 
Minä oon alkanu nyt pikkuhiljaa keräämään tavaraa.. Vähän hankalaa vaan kun ei tiedä sitä sukupuolta ja toisekseen tuo iskä nyt ei erityisemmin ole fiksautunut mihinkään niin voimakkaasti. Mulla on nyt sitten kasassa harmaa tähtikuviollinen ruokalappu, i:Heartreddad sukat, kasvopuhdistuspyyhkeitä ja isokylpyankka,jonka selässä pari pienempää ankkaa :) lisäksi aion hankkia Jack danielsin Tennessee honey pullon tai ihan normi Jack danielsin kunhan jaksan alkoon raahautua. Sit ostoskorissa yhdessä nettikaupassa oli jo kuviollisia harvoja osa muovitettuja... Ne pitäs vaan saada tilattua..
 
Meillä kans sukupuoli mysteerinä, joten tilasin semmoset tavarat mitkä vois tilata ns. Sukupuolen värin mukaan ni vihreinä, ku se ehkä miellytti eniten, tai ajattelin et mies ehkä tykkää enempi vihreestä ku violetista. :) tai mistä sitä tietää, mut tilattu ja saatu jo.. :D


Miä oon saanu hommattua:

Peppupyyhkeitä
sinkkivoidetta
talkkia
jätepusseja vaipoille
pupuhelistimen
kylpyöljyä
ruokalapun
ensilusikan
tutin
vauvan omistajan opas

Sit tarvii viel jotaa pikkujuttuja ja parhaat palat viel tilaamatta, ootellaa et talous vähä tasaantuu kaikista menoista ni sit avot... ;D
 
Muistaako kukaan nähneesä jossain mynnissä suklaasikareita? Sellasia paksuja siis, ei niitä tupakan kokoisia joita joskus Suomestakin on saanut ostaa? Ajattelin, että se voisi olla hauska lisä isyyspakkaukseen kun ei meilläkään kumpikaan polttele oikeita :)
 
Iiih.. En malttaisi odottaa enää. Isyyspakkaus on valmis ja odottelee mun vaatekomeron nurkassa oikeaa hetkeä. Ajattelin että annan sen samana päivänä kun saadaan se äitiyspakkauskin. Kelan sivuilta katselin, että on ilmeisesti perjantaina pistetty lähetykseen se pakkaus.. Ehkäpä ensi viikolla vihdoin näen reaktiot :)

Ehkä voisi vielä runoilla jonkun "avustuspäätöksen" tohon isyyspakkaukseenkin... Pistää vaikka ihan postiin :P
 
Täällä alkaa setti olemaan valmis, jotain pikku hienosäätöä ni voi antaa paketin, tulis nyt se oma ni vois antaa samaan aikaan (omassaha se päätös tosiaan viipyy)
Löytyyköhä kaikki osat ku oon piilotellu niit vaatehuoneeseeni :D
 
Takaisin
Top