Inseminaatio/muut hoidot 2018

Me ollaan saatu aina lapulla ne mukaan ja mielenkiintoista vertailla eri kerroilta. :wacky:
Meillä aika selkokielinen se lappunen: ennen pesua ja sen jälkeen paljonko oli liikkuvia, kaartelevia, paikallaan pysyviä jne.!:hilarious:
Oon sanonu miehelle, et yritä nyt edes hitusen pitää tätä ”projektia”mielessä ja syödä vaiks antioksidanttia sisältäviä ruokia enemmän... mut aika huonolla menestyksellä...huoh!:meh::dead:
Kyllä se kuitenkin johonkin miehisyyteen kolahti, kun ekassa insissä ei ollut järin hyvätasoista spermaa..:wtf::wink

Meille sanottiin vain et hyvä oli! Ja omakannassa liik.im ja liik.np ja liik.pr.. o_O koodikieltä..vähän sain googlaamalla selville, siis just jotain liikkuvia ja paikallaan olevia.. ja sitten määrä pesun jälkeen 5.5 E6/ml :rolleyes::scratch

No juu, meillä ukon sperma on aina ollu tosi hyvää, paitsi ihan ekassa inssissä se näyte oli vajaa (oli liian lyhyt pidättäytyminen hänelle). Olis varmaan helpompi motivoida terveellisempiin elämäntapoihin, jos olis selkeesti surkeeta:scratch vitamiinit menee silleen, et pistän ne valmiiks nokan eteen aamulla:hilarious:

Heheee...:hilarious:
Meilläkin vitskuihin kova muistutus välillä, mut kaippa se aamulla napsasee edes monivitan:rolleyes:
Mun miehellä vaihdellut tasot... joskus oli megahyvää spermaa, niin et ”kelpais tanskalaisille klinikoillekin” ja sit seuraavassa taso huomattavasti huonompi.:confused005 Siitä satsista kyllä raskauduin enkä siitä”priimasta”, et riittävään hyvää oli:hilarious::grin:gen014

Inssi tehty. Oliko teistä moni julkisella? Kuinka monia inssejä teille on suunniteltu ennen ivf. Meillä nyt siis 3. Inssi ja vielä vaan puhuttiin jatkosta, vaikka jälleen toin esille, että haluttaisi jo ivf. Perusteena mun selittämättömät vuotohäiriöt... Epäilevät että se seuraavan ivfssä mukana. Ainakin haluavat tehdä ainakin tähystyksen ja ilmeisesti jotain lääkevastekokeiluja ennen ivf. Periaatteessa ymmärrän, mut toisaalta kyllä ei huvittaisi tehdä loputtomasti mitään inssejäkään....

Inssi tehty. Oliko teistä moni julkisella? Kuinka monia inssejä teille on suunniteltu ennen ivf. Meillä nyt siis 3. Inssi ja vielä vaan puhuttiin jatkosta, vaikka jälleen toin esille, että haluttaisi jo ivf. Perusteena mun selittämättömät vuotohäiriöt... Epäilevät että se seuraavan ivfssä mukana. Ainakin haluavat tehdä ainakin tähystyksen ja ilmeisesti jotain lääkevastekokeiluja ennen ivf. Periaatteessa ymmärrän, mut toisaalta kyllä ei huvittaisi tehdä loputtomasti mitään inssejäkään....
Meillä sanottiin heti julkisen suunnittelukäynnillä, että kolme inssiä ja sitten ivf. Ollaan kai virallisesti selittämättömästi lapsettomia, mutta mun osalta myös epäilyä ovuloimattomuudesta ja keltarauhasen vajaatoiminnasta.

Meillä oli kolme inssiä ja sit IVF. Se menee ihan sen hoidon onnistumisen todennäköisyyden mukaan

Meillä taitaa olla maksusitoumuksella julkiselta yksityiselle klinikalle yht.4 inssiä luvattu.
jos ei näistä tärppää, sitten onkin kova mietintä ja päätökset mitä tehdään vai tehdäänkö”mitään”.
:inpain::shy:o_O:smiley-ashamed008

Voe hittolainen tää piinailu onkin aina inhottavaa!:sorry::yuck: mulla siis vasta kp.22 ja dpo.8. Päätin just että puren hammasta ja testaan vasta aikaisintaan sunnuntaina! Mä en oikein viitsi edes seurata mitään mahd.oireita, koska esim.keltsut tekee mun tissit tosi kipeiksi muutenkin ja aiemmastakaan raskaudesta en oikein oireita”erottanut”mitenkään.:rolleyes:
Ketkäs muut täällä onkaan piinailussa nyt mukana?:nailbiting:

Moikka! Olen jonkin aikaa käynyt lueskelemässa keskusteluja, mutta nyt ajattelin uskaltautua osallistumaankin. Yrittäminen aloitettu kesällä 2018, tutkimuksiin hakeuduttu siitä noin vuoden päästä, diagnoosina selittämätön. Ollaan miehen kanssa kumpikin vähän päälle 30 ja ensimmäisen yritys kummallakin. Ollaan nyt hoidoissa julkisella (HUS), ja tarkoitus tehdä 3 inssiä, jonka jälkeen sitten IVF-jonoon. Ensimmäinen inssi tehtiin kesäkuussa, ja toinen inssi tehtiin nyt ma 24.8. (kp12), eli piinailut täällä käynnissä (tänään siis kp 15 ja dpo 3)! Lääkityksenä Gonal + Ovitrelle + Luget.

Kivaa päästä jännäilemään teidän kanssa plussatuulia kaikille toivoen <3

Moikka! Olen jonkin aikaa käynyt lueskelemässa keskusteluja, mutta nyt ajattelin uskaltautua osallistumaankin. Yrittäminen aloitettu kesällä 2018, tutkimuksiin hakeuduttu siitä noin vuoden päästä, diagnoosina selittämätön. Ollaan miehen kanssa kumpikin vähän päälle 30 ja ensimmäisen yritys kummallakin. Ollaan nyt hoidoissa julkisella (HUS), ja tarkoitus tehdä 3 inssiä, jonka jälkeen sitten IVF-jonoon. Ensimmäinen inssi tehtiin kesäkuussa, ja toinen inssi tehtiin nyt ma 24.8. (kp12), eli piinailut täällä käynnissä (tänään siis kp 15 ja dpo 3)! Lääkityksenä Gonal + Ovitrelle + Luget.

Kivaa päästä jännäilemään teidän kanssa plussatuulia kaikille toivoen :Heartred

Tervetuloa mukaan!:)
Sullakin piinailut käynnissä:nailbiting: Tsemppiä ja toivotaan plussaa testiin!!!:p:notworthy

Mulla sama, että inssi tehtiin 24.8 ja melkeen sanalla combolla gonal+ovitrelle+lutinus:happy: tervetuloa piinailemaan:happy:

Voe hittolainen tää piinailu onkin aina inhottavaa!:sorry::yuck: mulla siis vasta kp.22 ja dpo.8. Päätin just että puren hammasta ja testaan vasta aikaisintaan sunnuntaina! Mä en oikein viitsi edes seurata mitään mahd.oireita, koska esim.keltsut tekee mun tissit tosi kipeiksi muutenkin ja aiemmastakaan raskaudesta en oikein oireita”erottanut”mitenkään.:rolleyes:
Ketkäs muut täällä onkaan piinailussa nyt mukana?:nailbiting:

Täällä kp25 ja dpo10. Mä taas seuraan ihan pieniäkin oireita, ja tuntuu että alan jo kuvittelemaankin osan! :nailbiting: Sunnuntaina eli dpo6 oli sellasta erikoisen punaista vuotoa, mitä oli keväällä siinä kierrossa kun raskaus alkoi (ja päättyi myöhemmin, kkm viikolla 10). Raskaustesti käskettiin tehdä ens keskiviikkona, mutta luulen että en pysty odottamaan niin kauaa.. :grin Normikierron mukaan mulla alkais menkat sunnuntaina. Järki sanoo et oota keskiviikkoon, mut millä malttaa?? :angelic:

Mites täällä piinailut sujuu? Itellä on vähän olo, että noinkohan on jälleen tyhjä arpa vetämässä.... Nyt se ei niin haittaa, on niin paljon kaikkea ohjelmaa tossa syyskuussa, et se menee äkkiä ja sit toivon mukaan vikaan inssiin lokakuussa. Jos ne vaikka tähystäis sen kohdun ennen sitä:rolleyes: toivo elää, että joululahjaksi sais ilmoittautua ivf:angelic:

Täällä kp25 ja dpo10. Mä taas seuraan ihan pieniäkin oireita, ja tuntuu että alan jo kuvittelemaankin osan! :nailbiting: Sunnuntaina eli dpo6 oli sellasta erikoisen punaista vuotoa, mitä oli keväällä siinä kierrossa kun raskaus alkoi (ja päättyi myöhemmin, kkm viikolla 10). Raskaustesti käskettiin tehdä ens keskiviikkona, mutta luulen että en pysty odottamaan niin kauaa.. :grin Normikierron mukaan mulla alkais menkat sunnuntaina. Järki sanoo et oota keskiviikkoon, mut millä malttaa?? :angelic:

Kannatan testaamista nyt viikonloppuna. Itse en ainakaan malttaisi odottaa keskiviikkoon. Jos vaan halpoja testejä löytyy kotoota niin voisi testata joka päivä kunnes kuukautiset alkaa :playful:
Mutta mieti mikä sopii sinulle parhaiten..

Täällä vaikuttaa nyt vähän siltä ettei tärpännyt:sorry::grumpy: Monta päivää ollu toooosi kovat menkkakivut ja vahva tunne menkkojen alkamisesta jne.
Eilen testi negaa täysin. Teen vielä huomenna jos ei ole vuoto jo alkanut. Lopetin keltsut tänään.
Eli toivo elää enää noin 5%verran!:yuck::dead:
Olin varmaan ladannut kovat toiveet jotenkin alitajuisesti, koska oli niin monta isoa follia.
Ärsyttävää!!!:meh::meh::meh:

Mites muilla piinailijoilla”menee”??:Heartred

Täällä vaikuttaa nyt vähän siltä ettei tärpännyt:sorry::grumpy: Monta päivää ollu toooosi kovat menkkakivut ja vahva tunne menkkojen alkamisesta jne.
Eilen testi negaa täysin. Teen vielä huomenna jos ei ole vuoto jo alkanut. Lopetin keltsut tänään.
Eli toivo elää enää noin 5%verran!:yuck::dead:
Olin varmaan ladannut kovat toiveet jotenkin alitajuisesti, koska oli niin monta isoa follia.
Ärsyttävää!!!:meh::meh::meh:

Mites muilla piinailijoilla”menee”??:Heartred

Voimia teille!

Minulla menossa 10 dpo ja tiputtelu ja menkkakivut alkoivat lugeista huolimatta kolme päivää sitten. Tiputtelu alkoi viime inssissä vasta 12 dpo. Aamun raskaustestissä oli toinen pinkki viiva, mutta testasin onestepillä ja onesteppiin tulee testiajassa aina toinen pinkki viiva, mikä on suomalaisen jälleenmyyjän mukaan täysin normaalia. :angry2 Älkää ostako näitä!

Voimia teille!

Minulla menossa 10 dpo ja tiputtelu ja menkkakivut alkoivat lugeista huolimatta kolme päivää sitten. Tiputtelu alkoi viime inssissä vasta 12 dpo. Aamun raskaustestissä oli toinen pinkki viiva, mutta testasin onestepillä ja onesteppiin tulee testiajassa aina toinen pinkki viiva, mikä on suomalaisen jälleenmyyjän mukaan täysin normaalia. :angry2 Älkää ostako näitä!

Eli siis testi antaa väärän positiivisen helposti??
Mulla oli meinaa viime yrityksessä yksi Onestep ja antoi hennon plussan ja muilla testeillä negaa...:wideyed::sour:

Eli siis testi antaa väärän positiivisen helposti??
Mulla oli meinaa viime yrityksessä yksi Onestep ja antoi hennon plussan ja muilla testeillä negaa...:wideyed::sour:

Joo antaa. Plussasin kierron 10. päivänä, eli samana päivänä kun oli follien ensimmäinen ultraus. :arghh: Kaverini, joka elää toisen naisen kanssa, sai myös plussan. :joyful:

Äh, mä niin inhoon näitä viivatestejä! Oon jo vannonut etten osta muuta kun digitaalisia testejä, mut nyt mulla oli kaapissa tallella rfsu:n testejä, niin tein nyt aamulla sellasen. Jos oikein tihrusti niin näkyi ehkä viivanpaikka... ärsyttävää kun nää ei oo selkeitä! Vielä ärsyttävämpää on se, että olin äsken koronatestissä, ja en ennnen tulosten tuloa voi ees lähtee kaupasta hakeen digitaalista testiä! :banghead: Mieskin on reissussa. Nyt siis kp29, dpo14. Mulla on normaalisti luteaalivaihe aina tasan 12 päivää, mut nyt kun söin Letroja niin ne varmaan pidentää luteaalia eli sinällään en voi sanoo että menkat ois myöhässä.:confused005

Takaisin