Nipanderi Ootko HUSilla?
Luulen, että siellä on käynyt niin, että ennen koronaa oli niin pitkät jonot että ne käännytti selittämättömiä vielä kotiin kokeilemaan, koska niillä ei vaan riittänyt kapasiteetti. Korona aikaan pääsivät purkamaan ensikäyntien yms. jonoja ja nyt sitten ottavat myös selittämättömiä hoitoihin kun kerran on tilaa.. Omaa spekulaatiota toki.
Nyt me tosiaan oltiin yksityisellä insissä, heinäkuu saa olla välikuukausia ja elokuussa soittelen sinne, niin josko me syyskuulle päästäisiin sitten Tilkkaan tekemään ne loput inssit.
jannn: Mulle ekaa kertaa yksityisen lääkäri sanoi että oon "pco tyyppinen" - Tilkassa ei sanottu mitään.. Yksytyinen kyllä myös sanoi että kirjoittaa mut sinne "normaaliksi" kun oon ihan rajoilla. Miten sulla toi PCO näkyy?
Mulle taas yksityinen ei koskaan sanonut mitään, vasta julkisella tehty korkeahko amh viittasi siihen suuntaan..ultratessa näkyi aika paljon munasoluja, mutta ei ihan pco paljon. Ovulointi tapahtuu kyllä lähes aina ja on melkein aina samanpituinen kierto.