Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mihin muuten jannn päädyit, meettekö tässä kuussa jo inssiin?Joo näin tällä kertaa husissa ku osaisi vielä päättää kesä-vai heinäkuu
Mihin muuten jannn päädyit, meettekö tässä kuussa jo inssiin?
Mulla ei ainakaan ole otettuOnko muuten letro+inssikierrossa myös estradioli labra?
Toinen inssi tänään tehty. Olosuhteet kaikkineen hyvät, sperma oli taas tosi hyvää ja munasolu ja limakalvo kuulemma oikein hyvät. Kaikki pitäisi siis olla kohdallaan, mutta... Silti jotenkin iski vain ahdistus ja masennus, kun siellä pöydällä maatessani katsoin seinällä olevaa julistetta, jossa oli vauva. Saadaanko me ikinä omaa lasta? Lääkäri sanoi, että mukavaa kun on kesä tulossa, niin jospa sitä ei ehtisi liikaa näitä asioita surra ja pyöritellä päässä.. Itse mietin lähinnä, että hitto, töissä sentään saa ees hetken ajatella muuta kuin sitä, miltä kropassa milläkin hetkellä tuntuu. No, ei auta kuin yrittää unohtaa nää masisajatukset ja ajatella positiivisesti.
Saatiin lupa käydä heinäkuussa yksityisellä inssissä omakustanteisesti, kun poli kiinni. Jos ei tärppää, niin sitten ivf-jonoon elokuun alusta.
Laitoin sulle yksityisviestiä :)Uu, okei, mikä sairaanhoitopiiri? Pitäiskö itekin ehdottaa
Vähänkö hauskaa, mennään ihan samoissa sun kanssa! Meilläkin nyt 20 kk yritystä takana, yk 21 siis käynnissä. Toinen inssi tehtiin tänään. Kiva kun on joku jonka kanssa piinailla samassa tahdissaAh ihanaa löytää joku aktiivinen paikka missä keskustella!
Oon siis uusi täällä. Yritystä meillä on takana 20kk ja ollaan HUS jonossa. Siellä alkaisi inseminaatiot syksyllä kun 2v tulee täyteen, mutta käytiin nyt yksityisellä tekemässä eka inssi kun en jaksanut odotella.
Eilen laitoin irrotuspiikin, tänä aamuna ovisplussa ja kahdelta tehtiin inssi. Siellä oli yksi 20mm (ei kuitenkaan vielä puhjennut), limakalvo kuulemma ”oikein kaunis” ja miehenkin tavata pesun jälkeen todella hyvää eli meillä pitäisi olla hyvät mahikset, vaikka eipä se näillä eväillä ole luomustikaan onnistunut. Nyt sitten piinaillaan!
Vähänkö hauskaa, mennään ihan samoissa sun kanssa! Meilläkin nyt 20 kk yritystä takana, yk 21 siis käynnissä. Toinen inssi tehtiin tänään. Kiva kun on joku jonka kanssa piinailla samassa tahdissa
Tossa pari viestiä ylempänä kerroinkin, että sinällään kaikki oli oikeinkin kohdallaan mut luotto ei kovin korkealla jotenkin ole Viime kierrossa kans oli lähtökohdat tosi hyvät mutta nega tuli. Tipahdin aika korkealta sen jälkeen ja nyt vaan yrittää vähän himmailla, ettei tulisi taas isona pettymyksenä jos ei onnistu..Hei huippua! Oliko teillä minkälaiset olosuhteet ja ajoitus inssille?
Tässähän pitää piinailla juhannuksen yli. Mietin että mitenkäs sitä mökillä miehen sukulaisille keksii tarinoida.. toisaalta mies olis sitä mieltä että sanotaan vaan suoraan mikä tilanne, mutta itse vielä emmin haluanko kuitenkaan sanoa mitään.
Tossa pari viestiä ylempänä kerroinkin, että sinällään kaikki oli oikeinkin kohdallaan mut luotto ei kovin korkealla jotenkin ole Viime kierrossa kans oli lähtökohdat tosi hyvät mutta nega tuli. Tipahdin aika korkealta sen jälkeen ja nyt vaan yrittää vähän himmailla, ettei tulisi taas isona pettymyksenä jos ei onnistu..
Meillä (onneksi) jäi juhannusmökkeilyt koronan vuoksi väliin joten ei tarvi piilotella mitään. Tosin meidän läheisistä aika moni jo tietää missä mennään, joten tuskin olisivat mitään kyselleetkään.
Me saatiin vuoden yrityksen jälkeen lähete yksityiseltä (kävin siellä jo vajaa vuosi sitte ekoissa tutkimuksissa) ja jo tän vuoden helmikuussa olisi päästy ekaan inssiin, jos olisi haluttu. Eka käynti julkisella puolella lapsettomuuspolilla oli alkuvuodesta, silloin yritystä oli takana n. 1v3kk. Oon luullut että se vuosi on rajana joka paikassa? Aika jännä että teillä on sanottu se 2v Vai oletteko sen verran nuorempia, voikohan sillä olla jossain vaikutusta? Itse oon 32.Aivan, kyllähän mä sun viestit luinkin! Miten te ootte päässeet noin nopeesti julkiselle hoitoon? Meille tosiaan sanottiin, että kun asiat on näin hyvin niin hoidot aloitetaan vasta kun 2v tulee täyteen...
Mun lähimmät ystävät tietää tästä yrityksestä, mutta en jotenkin halua painetta siitä että vanhempiakin rasitettais tästä. Huolehtisivat vaan. Toisaalta sanoin miehelle, että jos vanhemmat joskus kommentoivat että sais jo lapsenlapset tulla niin siitä vaan sitten töräyttää että yritys on ollut kova ja hoidoissa ollaan :D
Laitoin sulle yksityisviestiä :)
Me saatiin vuoden yrityksen jälkeen lähete yksityiseltä (kävin siellä jo vajaa vuosi sitte ekoissa tutkimuksissa) ja jo tän vuoden helmikuussa olisi päästy ekaan inssiin, jos olisi haluttu. Eka käynti julkisella puolella lapsettomuuspolilla oli alkuvuodesta, silloin yritystä oli takana n. 1v3kk. Oon luullut että se vuosi on rajana joka paikassa? Aika jännä että teillä on sanottu se 2v Vai oletteko sen verran nuorempia, voikohan sillä olla jossain vaikutusta? Itse oon 32.
Ei olla HUSilla. Voiskohan sitten johtua jonoista tmv? Kuulostaa omaan korvaan erikoiselta että vasta kahden vuoden päästä aloitettaisiin hoidot, vaikka sinällään kaikki olisi kunnossa. Miten muut insseilijät, onko teillä tullut vastaan tätä että vasta 2v jälkeen pääsisi hoitoja aloittamaan?Meillä on ikää 30v eli aika samoissa ollaan. Ootteko tekin HUSilla?
Me saatiin lähete marraskuussa ja ensikäynnillä oltiin maaliskuussa. Huhtikuussa antoivat tuomion syksylle. Sitten tulikin korona ja ei viitsitty lähteä yksityiselle kun vasta nyt.
Ei olla HUSilla. Voiskohan sitten johtua jonoista tmv? Kuulostaa omaan korvaan erikoiselta että vasta kahden vuoden päästä aloitettaisiin hoidot, vaikka sinällään kaikki olisi kunnossa. Miten muut insseilijät, onko teillä tullut vastaan tätä että vasta 2v jälkeen pääsisi hoitoja aloittamaan?