P
Pupsis
Vieras
Onnea Peonies! Mahtava uutinen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on vahvaa biotiinia tilattu ja sinkkiä. Luin että biotiini vahvistaa limakalvoja :angelic:
Voi miten ihanaa! Paljon onnea!Niin vaan ensimmäinen inssi tuotti tulosta! En voi edes käsittää että tää on totta
Tätä onnea ei kauan jatkunut.. Rv8 ja varhaisultrassa todettiin että tuulimunaraskaus kyseessä ja lääkkeellinen tyhjennys piti tehdä
Onko teillä tietoa että jatkuuko hoidot jo tänä keväänä?
Tätä onnea ei kauan jatkunut.. Rv8 ja varhaisultrassa todettiin että tuulimunaraskaus kyseessä ja lääkkeellinen tyhjennys piti tehdä
Ei olen pahoillani
Kävin viikolla gynellä, kertoi että tyksissä kaavaillaan hoitojen jatkoa heinä-elokuulle. Toivon mukaan jo aiemmin kun muut paikat alkavat jo toteuttaa hoitoja.
Täällä tänään kp1. Mulla todettiin munasarja endometriooma. Että jos en aikaisemmin uskonut meidän raskautumismahdollisuuksiin ilman ivf, nii nyt en usko sit senkään vertaa mut kp3-7 taas letrot naamaan ja leuka ruvella uusiin pettymyksiin.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin
Tsemppiä sullekin Oireiliko sun endometriooma jotenkin vai tuliko täytenä yllätyksenä että on sellainen?
Voi peonies! Oon niin pahoillaniTätä onnea ei kauan jatkunut.. Rv8 ja varhaisultrassa todettiin että tuulimunaraskaus kyseessä ja lääkkeellinen tyhjennys piti tehdä
Mä en ois tajunnu koko asiaa jos en ois täältä lukenut! Täytyy huomenna soittaa!Taysin tiedote eiliseltä:
"Koska pandemiatilanne maassamme on tällä hetkellä rauhallinen, Taysin hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikan toiminta on käynnistymässä uudelleen Euroopan fertiliteettiyhdistys ESHRE:n suositusten mukaisesti. Tässä vaiheessa aloitamme ovulaation induktiot, inseminaatiot ja pakastealkion siirrot.
Koeputkihedelmöityshoitoja ei päästä vielä tässä vaiheessa jatkamaan. Koeputkihedelmöityshoitoa odottaville potilaille ilmoitetaan, kun kyseisiä hoitoja päästään jatkamaan.
Mikäli haluat jatkaa hoitoasi pandemian aikana, ota yhteyttä"
Soitin sinne ja ensi kierrosta päästään sitten inssiin. Minulla ovulaatio tulee ihan näillä näppäimillä, joten ei ihan ehditty tällä kierrolla, koska aloittavat konkreettiset hoidot vasta maanantaina.
Että jos nyt ei luomuihmettä pärähdä, niin ensi kuussa inssiyk 2 :)