Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä testejä käytät?
Nyt oli one step 10miu puikko. Nyt 1,5h testin teosta on vielä selkeämpi "roskishaamu".
Joko oot testannut uudestaan? Minä täällä jännitän sun puolesta
Meillä ei 3. Inseminaatio onnistunut, joten siirryn myös tonne ivf puolelle sitten varmaan..
Voih toisaalta hyvä että pääsette nyt tehokkaiden hoitojen pariin. Mäkin seuraan todennäköisesti myöhemmin perässä.
Hei kaikki! Tässä yksi täysi aloittelija, yritän orientoitua aihepiirin slangiin ja muuten mitä tuleman pitää ennen viikon päästä odottavaa ensikäyntiä.
Tilanne on sellainen että yritystä takana 03/2018 asti, minä 33 v ja mies pari vuotta vanhempi. Eka lapsi olisi molemmille. Itsellä elämäntilanne just sellainen että vauva saisi tulla mieluiten vaikka heti! ja ei ole oikein ketään kenen kanssa tätä purkaa niin toivottavasti teidän kanssa juttelu auttaa tsemppaamaan.
Tähän asti ollaan vaan ovulaatiotestin voimalla menty vailla tulosta. Epäilys on vahvana että kyseessä olisi miehestä johtuva syy, koska hänellä on laukeamisvaikeuksia ja todennäköisesti myös heikko spermanlaatu. Toivottavasti nämä on sellaisia jotka koeputki korjaisi... En siis vielä ennen ensi viikkoa varmaksi tiedä pitääkö meidän käydä insseissä, mutta näin voisin kuvitella teidän kokemuksista lukemani perusteella.
Kierron pituus mulla näyttää olevan 29 päivää Flon perusteella ja ovulaatio on kyllä ainakin toisinaan testillä löytynyt, vaikka yhtä vahvat viivat ei ole kuin Yliopiston apteekin esimerkkikuvassa pitäisi olla. :/ Ja mielenkiintoinen tausta tässä mulla on sikäli se, että olen ollut munasolunluovuttajana 2012-2016 "tappiin asti" eli jo viidessä perheessä on minun soluilla tehtyjä lapsia. Pakastetut munasoluni olivat erityisen tehokkaita, niistä lähti tietääkseni aina onnistunut raskaus vaikka tuoresiirrot eivät muistelemani perusteella ottaneet tulta. Eli ehkä minulle ainakin pakastimen kautta omakin lapsi vielä saadaan?
Olen tutkinut täällä lukemaani hyödyntäen nyt silloiselta klinikalta saamiani papereita. Mitään häikkää minulla ei mainita olevan, munasarjat normaalit. Stimulaatio-ohjelmista kun katson follien määriä niin ovat olleet 3+5, 3+5, 12+4, 5+10, 4+6, 7+4. Ovatko nämä toivoa herättäviä määriä? :) Koot on punktiossa ollu esim. viimeksi välillä 13-20 mm.
Kuinka monta inssiä on lusittava ennen IVF jos tulosta ei kuulu, kolme vissiin? Huolettaa tuo inssin heikko onnistumisprosentti jo ennalta. entä onko hoitoja todella vaikea siirtää paikkakunnalta toiselle? Ollaan julkisella puolella.
Hei,
Täällä vihdoin asiat menevät eteenpäin. Kuukautiset alkoivat keskenmenon jälkeen. Täällä viikolla alan ottamaan taas menopuria ja ensi viikolla on ultra + aukkari. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja päästään tekemään eka IUI. Jännittää :)
Hienoa et hommat etenee! Ihan uteliaisuudesta, onko epäilyjä et putket on tukossa vai miksi sulle tehdään aukkari jos raskaus on jo kerran alkanut?